Dankjewel, wat lief!quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:41 schreef Lishe het volgende:
Poppejans, wat cool dat je de wagen van het Land van Ooit hebt! Ik vind hem íets te gewaagd maar wel heel erg leuk dat iemand daar mee rondrijd!
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:31 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik heb de Bugaboo Cameleon, en die wielbasis is nog best breed. Kom je met een Bee uberhaupt wel tot in het halletje? (Mss van tevoren ff opmeten). En idd, je kan alles er makkelijk aftrekken, blijft niets over van die kar(de cameleon, dus. Bee zal niet veel anders zijn)
Jij hebt m gezien.quote:
Ow ok, ik ken alleen de Frog en daar gaat t iig niet bij , sorryquote:Op zondag 1 juni 2008 19:24 schreef Stiemie het volgende:
Uhhh ik heb zelf een Bugaboo en die kan je echt wel in hoogte verstellen hoorMoet je wel voor een van de nieuwere modellen gaan. Ik heb de Cameleon.
Ik ben heel erg blij met de wagen, ik vind m heerlijk rijdenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jij hebt m gezien.
Ben je blij met je wagen? Ik hoop dat je m goed vind rijden.
Toen wij de Stokke besteldenquote:Op zondag 1 juni 2008 19:12 schreef mefke79 het volgende:
ik ben vast de enige...maar ik vind die Stokke zo in en in lelijk...durf het bijna niet te zeggen. (laten we hopen dat dat niet de enige wagen is die past). Hoe lang van te voren moet je die wagen eigenlijk bestellen, zit er een lange levertijd op?
Bij de 206 gaat de bak nog een stuk naar binnen. Ik weet niet of dat bij een 205 ook zo isquote:Op maandag 2 juni 2008 14:51 schreef poemojn het volgende:
De bak van een 206 is toch niet kleiner dan een 205? Want in de laatste paste de Bugaboo ookZaterdag kan ik de 206 uitproberen, ben benieuwd.
Dankjewel Poppejans. Ja dat dekentje vond ik ook helemaal bijpassend, de wagen is helemaal compleet "geleverd" incl. dekentje, lakentje, matrasje, parapluutje en dat "hangding". Helemaalquote:Op zondag 29 juni 2008 00:15 schreef Poppejans het volgende:
Diaan, wat een snoepje van een wagentje, en ik vind de kleuren ook mooi!![]()
Kindjes kunnen vaak ook veel langer in zo'n ouderwetse wagen liggen omdat de bak veel groter is dan de wagens van nu.
En dat oranje retro dekentje is leuuuk, helemaal bijpassend!
Hij ziet er echt bijzonder goed uit nog hoor, volgens mij zie je dat niet vaak! Ook dat chroom boven die bandjes, en de bandjes zelf zien eruit als nieuw!quote:Op zondag 29 juni 2008 08:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dankjewel Poppejans. Ja dat dekentje vond ik ook helemaal bijpassend, de wagen is helemaal compleet "geleverd" incl. dekentje, lakentje, matrasje, parapluutje en dat "hangding". Helemaal
de quinny zappquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:23 schreef Nijna het volgende:
Iemand misschien nog tips over wat je vooral NIET moet kopen als je een buggy wilt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |