uit-de-kast-kom post?quote:Op zondag 27 april 2008 17:43 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Dit topic had na de OP meteen op slot gekund.
Dat is gewoon lekker ja, niet echt van 'wauw wat mooooi' maar gewoon lekker.quote:Op zondag 27 april 2008 17:42 schreef Charizma het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik een mooie foto ( en een lekker wijf )
Ik vind d'r eigenlijk gruwelijk ordinair.quote:Op zondag 27 april 2008 17:42 schreef Charizma het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik een mooie foto ( en een lekker wijf )
Ik vind die foto juist "wauw wat mooooi" en niet lekker (als in neukbaar)quote:Op zondag 27 april 2008 17:47 schreef T.a.b. het volgende:
[..]
Dat is gewoon lekker ja, niet echt van 'wauw wat mooooi' maar gewoon lekker.
Wat een analyse op deze zonnige zondagmiddag!
Maar jij bent homoquote:Op zondag 27 april 2008 17:50 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik vind die foto juist "wauw wat mooooi" en niet lekker (als in neukbaar)
Uhh neequote:
Nee..quote:Op zondag 27 april 2008 17:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Uhh nee![]()
Maar vind jij neukbare wijven dan "wauw wat moooi" ?
Wie vind jij dan wel wauw wat mooi?quote:Op zondag 27 april 2008 18:14 schreef T.a.b. het volgende:
[..]
Nee..
Pittige discussie btw over echt helemaal níks eigenlijk![]()
Je hebt wel een goeie muzieksmaak though
nee, ik ben geen homo
Niet specifiek iemand, maar soms zie je gewoon meiden waarvan je denkt: hmm met haar kun je nog lol beleven en het ergens over hebben ipv alleen maar 1x overheen gaan en 'opdonderen' bij wijze van sprekenquote:
Ja maar dat is weer wat andersquote:Op zondag 27 april 2008 18:26 schreef T.a.b. het volgende:
[..]
Niet specifiek iemand, maar soms zie je gewoon meiden waarvan je denkt: hmm met haar kun je nog lol beleven en het ergens over hebben ipv alleen maar 1x overheen gaan en 'opdonderen' bij wijze van sprekenIk weet dat je wel snapt wat ik bedoel, hoop ik toch.
leuk, vertederend van aahw, cutequote:Op zondag 27 april 2008 19:07 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja maar dat is weer wat anders
Je hebt wauw wat mooi, als in een kunstwerk
Je hebt lekker, neukbaar
Je hebt leuk, wat jij zegt.
wie heeft er nog meer?
![]()
Dat kan je dan toch beter schattig noemen ?quote:
quote:Op zondag 27 april 2008 19:28 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik sta in dit topic?Ik vroeg me al af waar al die bezoekers in mijn fobo ineens vandaan kwamen
Mannen die in dat toneelstukje trappen.quote:Op zondag 27 april 2008 19:36 schreef MouzurX het volgende:
Vrouwen die niet weten dat ze lekker zijn
Inderdaad zeg. Dat de mannen sociaal gestoorde retards hier denken dat ze uberhaupt een voorkeur kunnen hebbenquote:Op zondag 27 april 2008 19:48 schreef QueenR het volgende:
wat me opvalt is dat de meeste mannen die hier sommige nominaties lopen af te zeiken zelf absoluut geen volle zalen trekken.![]()
wat meer on topic; semtex blijft een mooie verschijning!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |