Ze doet technische natuurkunde ofzoquote:Op zaterdag 26 april 2008 03:36 schreef Dagonet het volgende:
Nah, dan gaat mijn voorkeur toch eerder uit naar een SHE, Inso, MUUS, dat soort figuren, looks, brains & humor. Vintrax ken ik niet maar ziet eruit als een huppeldoos in US.
Vrouwen die niet te beroerd zijn om je een arm af te rukken, en je knock-out te meppen met je eigen arm:quote:Op zaterdag 26 april 2008 03:36 schreef Dagonet het volgende:
Nah, dan gaat mijn voorkeur toch eerder uit naar een SHE, Inso, MUUS, dat soort figuren, looks, brains & humor. Vintrax ken ik niet maar ziet eruit als een huppeldoos in US.
Met zo'n eentje ben ik verbonden, voor altijd.quote:Op zaterdag 26 april 2008 04:01 schreef gronk het volgende:
[..]
Vrouwen die niet te beroerd zijn om je een arm af te rukken, en je knock-out te meppen met je eigen arm:
Altijd handig, een Dago in de buurt; hoef ik nooit mijn mening te posten.quote:Op zaterdag 26 april 2008 03:36 schreef Dagonet het volgende:
quote:Op zaterdag 26 april 2008 04:43 schreef static het volgende:
Lekker respectvol weer; 'wat' is de lekkerste.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 05:16 schreef Queen_Bee het volgende:
wellesquote:Op zaterdag 26 april 2008 05:26 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wat streep je mij nu door, ik doe niet eens mee
quote:
Ik stem MLIquote:
Ik denk dat 90% van de vrouwen hier geen idee heeft hoe dat uberhaupt moetquote:Op zaterdag 26 april 2008 09:14 schreef SeLang het volgende:
Er zitten vrouwen op Fok ?
Pas op hoor, de meeste van die fotoboek plaatjes zijn gefotoshopped!
SHE is ook aardig "gezet". Dat zie je op foto's niet, maar in het echt wel.quote:Op zaterdag 26 april 2008 03:22 schreef Fillemon het volgende:
Lisszle is standaard meid, niks mis mee, maar toch 13 in dozijn. En SHE is te oud. Stiekem zat ik aan Fraubitch te denken. Een impresse uit d'r fobo:
[ afbeelding ]
Maar ik ben niet zo thuis in dat fotoboek-wereld.. Er moet hier toch nog meer lekkere Foksters te vinden zijn?![]()
Diva's hoeven ook niet helemaal super lekker te zijn. Het is de Air die ze uitstralen. Scandalouse is ook wat dikker geworden. Dinges is super mager en semtex heeft ongelooflijk veel sproetjes bijv.quote:Op zaterdag 26 april 2008 09:36 schreef Oksel het volgende:
Nogmaals; SHE is in het echt klein & beetje rond. Aardig mens, maar absoluut niet zo aantrekkelijk als ze zich op foto's weet te presenteren.
Ik ga even in een hoekje zitten huilen, brb.quote:Op zaterdag 26 april 2008 03:36 schreef Dagonet het volgende:
I would do here!quote:Breathtaking
Daarom moet je foto's bij voorbaat al niet al te serieus nemen he. Mensen zetten toch alleen hun mooiste foto's erop, en die geven vaak nou eenmaal een vertekend beeld.quote:Op zaterdag 26 april 2008 09:36 schreef Oksel het volgende:
Nogmaals; SHE is in het echt klein & beetje rond. Aardig mens, maar absoluut niet zo aantrekkelijk als ze zich op foto's weet te presenteren.
Oh, is dat de kunst. Ik ga gelijk iemand zoeken!quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:39 schreef gronk het volgende:
[..]
Gekkie, echte diva's laten zoiets doen door een man die dat helemaal uit zichzelf aanbiedt
quote:Op zaterdag 26 april 2008 03:22 schreef Fillemon het volgende:
Lisszle is standaard meid, niks mis mee, maar toch 13 in dozijn.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 09:06 schreef LasTeR het volgende:
Ik nomineer Allure_ en Liiszle.
Rest is eigenlijk allemaal niet echt sToeps.
Gastquote:Op zaterdag 26 april 2008 09:36 schreef Oksel het volgende:
daar wil ik even voor bedankenquote:Op zaterdag 26 april 2008 12:28 schreef SHE het volgende:
Dan is het goed.
Overigens is die Liszle/Liissle/Lizzy een heel mooi meisje. Mooie huid, mooie tanden.
Heeft iemand Dakota al genoemd? Ook een pareltje en heerlijk gestoord.
Photoshop.quote:Op zaterdag 26 april 2008 03:22 schreef Fillemon het volgende:
Lisszle is standaard meid, niks mis mee, maar toch 13 in dozijn. En SHE is te oud. Stiekem zat ik aan Fraubitch te denken. Een impresse uit d'r fobo:
[ afbeelding ]
Maar ik ben niet zo thuis in dat fotoboek-wereld.. Er moet hier toch nog meer lekkere Foksters te vinden zijn?![]()
Schattig.quote:
Overbelicht.quote:Op zaterdag 26 april 2008 03:36 schreef zarGon het volgende:
Dago,. Niets GMTA, MASD.
.
Foto's. FOK!sters!.
[ afbeelding ]
sophie24..
Edit: Dago heeft al gepost zie ik,.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 03:37 schreef Yueh het volgende:
Ik vind Ladidadida wel leuk![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Heeft teveel weg van die ene Fokker die zich om heeft laten bouwen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 03:39 schreef Fillemon het volgende:
Snadrem vind ik toch wel wat hebben:
[ afbeelding ]!!!!!!!
Schattig, desalniettemin overbelicht.quote:Op zaterdag 26 april 2008 03:39 schreef Za-giniipiggu het volgende:
[..]
Ze doet technische natuurkunde ofzofacking geil. OT:
[ afbeelding ]
Chipsding
Nee.quote:
Photoshop, toen die ogen opengingen dacht ik dat ik aan het spacen wasquote:
Mwah.quote:
''Duidelijk''quote:
Snorriequote:
Schattig, edoch photoshop.quote:Op zaterdag 26 april 2008 04:21 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
De rest is weg..
Allure_..
Matige foto.quote:
Overbelichte photoshopquote:Op zaterdag 26 april 2008 12:10 schreef liiszle het volgende:
Jezus Fiets. delete die foto!
ik nomineer
http://fotoboek.fok.nl/An24
[ afbeelding ]
Je hebt jezelf onsterfelijk belachelijk gemaakt met dat topic, maar voor de rest ben je heel aardig hoor.quote:
Nee, zG is er blij mee en dat was het doel. Dat en ik ben tevreden met mezelf dus wat interesseert het mij dan of de majority me nu wel of niet lekker vindt?quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:43 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
heb je al spijt dat je die foto heb geplaatst
quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je hebt jezelf onsterfelijk belachelijk gemaakt met dat topic, maar voor de rest ben je heel aardig hoor.
quote:
quote:
Als dit nog lang dan maak ik even een compilatiequote:Op zaterdag 26 april 2008 13:07 schreef zarGon het volgende:
Je kan zomaar posts missen. Dat klopt. Minder slowchat, meer foto's en FOK!sters!.
Mirage, die had ooit een nakendefoto in haar fobo.quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:21 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Als dit nog lang dan maak ik even een compilatie
Oh iemand nog een foto van mirage ergens?![]()
En ik nomineer whoopsiedaisy ook even!
quote:Op zaterdag 26 april 2008 03:36 schreef zarGon het volgende:
Dago,. Niets GMTA, MASD.
.
Foto's. FOK!sters!.
[ afbeelding ]
sophie24..
Edit: Dago heeft al gepost zie ik,.
Niet zo flauw hea... ze kan misschien best wel een geschikt zijn voor een zak van plastic...quote:
Schei eens uitquote:Op zaterdag 26 april 2008 15:00 schreef Liquidootje het volgende:
Wie is de lekkerste fokster op dit moment
Tijd om te elimineren!
[ afbeelding ]
Ja ik heb tijd te veel!
quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:27 schreef Queen_Bee het volgende:
Blij? Ik wilde helemaal nietMaar zo worden de pedos iig wel duidelijk
Naisquote:Op zaterdag 26 april 2008 15:00 schreef Liquidootje het volgende:
Tijd om te elimineren!
[ afbeelding ]
Ja ik heb tijd te veel!
Haha, je maakt er wel werk van. Pleit voor je.quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:00 schreef Liquidootje het volgende:
Tijd om te elimineren!
[ afbeelding ]
Ja ik heb tijd te veel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |