Daarom moet je foto's bij voorbaat al niet al te serieus nemen he. Mensen zetten toch alleen hun mooiste foto's erop, en die geven vaak nou eenmaal een vertekend beeld.quote:Op zaterdag 26 april 2008 09:36 schreef Oksel het volgende:
Nogmaals; SHE is in het echt klein & beetje rond. Aardig mens, maar absoluut niet zo aantrekkelijk als ze zich op foto's weet te presenteren.
Oh, is dat de kunst. Ik ga gelijk iemand zoeken!quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:39 schreef gronk het volgende:
[..]
Gekkie, echte diva's laten zoiets doen door een man die dat helemaal uit zichzelf aanbiedt
quote:Op zaterdag 26 april 2008 03:22 schreef Fillemon het volgende:
Lisszle is standaard meid, niks mis mee, maar toch 13 in dozijn.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 09:06 schreef LasTeR het volgende:
Ik nomineer Allure_ en Liiszle.
Rest is eigenlijk allemaal niet echt sToeps.
Gastquote:Op zaterdag 26 april 2008 09:36 schreef Oksel het volgende:
Nogmaals; SHE is in het echt klein & beetje rond. Aardig mens, maar absoluut niet zo aantrekkelijk als ze zich op foto's weet te presenteren.
daar wil ik even voor bedankenquote:Op zaterdag 26 april 2008 12:28 schreef SHE het volgende:
Dan is het goed.
Overigens is die Liszle/Liissle/Lizzy een heel mooi meisje. Mooie huid, mooie tanden.
Heeft iemand Dakota al genoemd? Ook een pareltje en heerlijk gestoord.
Photoshop.quote:Op zaterdag 26 april 2008 03:22 schreef Fillemon het volgende:
Lisszle is standaard meid, niks mis mee, maar toch 13 in dozijn. En SHE is te oud. Stiekem zat ik aan Fraubitch te denken. Een impresse uit d'r fobo:
[ afbeelding ]
Maar ik ben niet zo thuis in dat fotoboek-wereld.. Er moet hier toch nog meer lekkere Foksters te vinden zijn?![]()
Schattig.quote:
Overbelicht.quote:Op zaterdag 26 april 2008 03:36 schreef zarGon het volgende:
Dago,. Niets GMTA, MASD.
.
Foto's. FOK!sters!.
[ afbeelding ]
sophie24..
Edit: Dago heeft al gepost zie ik,.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 03:37 schreef Yueh het volgende:
Ik vind Ladidadida wel leuk![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Heeft teveel weg van die ene Fokker die zich om heeft laten bouwen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 03:39 schreef Fillemon het volgende:
Snadrem vind ik toch wel wat hebben:
[ afbeelding ]!!!!!!!
Schattig, desalniettemin overbelicht.quote:Op zaterdag 26 april 2008 03:39 schreef Za-giniipiggu het volgende:
[..]
Ze doet technische natuurkunde ofzofacking geil. OT:
[ afbeelding ]
Chipsding
Nee.quote:
Photoshop, toen die ogen opengingen dacht ik dat ik aan het spacen wasquote:
Mwah.quote:
''Duidelijk''quote:
Snorriequote:
Schattig, edoch photoshop.quote:Op zaterdag 26 april 2008 04:21 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
De rest is weg..
Allure_..
Matige foto.quote:
Overbelichte photoshopquote:Op zaterdag 26 april 2008 12:10 schreef liiszle het volgende:
Jezus Fiets. delete die foto!
ik nomineer
http://fotoboek.fok.nl/An24
[ afbeelding ]
Je hebt jezelf onsterfelijk belachelijk gemaakt met dat topic, maar voor de rest ben je heel aardig hoor.quote:
Nee, zG is er blij mee en dat was het doel. Dat en ik ben tevreden met mezelf dus wat interesseert het mij dan of de majority me nu wel of niet lekker vindt?quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:43 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
heb je al spijt dat je die foto heb geplaatst
quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je hebt jezelf onsterfelijk belachelijk gemaakt met dat topic, maar voor de rest ben je heel aardig hoor.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |