Dat zeg ik. Jaap probeert van alles, maar of het zin heeft? Ik zie bij alle andere bewoners inmiddels een schouder ophalende reactie bij alles wat Jaap ook probeert.. Neem nou Carlos. Wat nou met Carlos? Praat die uberhaupt nog wel eens met Jaap dan de laatste weken? Die neemt Jaap al maanden niet meer serieus.quote:Op zaterdag 26 april 2008 02:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar acties van Jaap de laatste twee-drie weken. Met Carlos, tegen dat huwelijk, bezoek van Nettie, tegen Huub, tegen Palma....
Ricardo is volgens mij aan het werk buiten
Vond het toch een hilarisch moment toen Jaap aan Carlos vroeg om hulp voor z'n knie. Carlos was vrij snel over de zeik. Dat is ook een soort van Brian typequote:Op zaterdag 26 april 2008 02:26 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Jaap probeert van alles, maar of het zin heeft? Ik zie bij alle andere bewoners inmiddels een schouder ophalende reactie bij alles wat Jaap ook probeert.. Neem nou Carlos. Wat nou met Carlos? Praat die uberhaupt nog wel eens met Jaap dan de laatste weken? Die neemt Jaap al maanden niet meer serieus.
Hoe langer Ricardo weg is, hoe beter
Prachtige OP weer Leandra!quote:Op zaterdag 26 april 2008 02:28 schreef Leandra het volgende:
Enniewees, de OP is af enzo
Geweldige Fipo trouwens Mazaru![]()
De officiële naam is The Brian Schoolquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh.. The Brian Academy?? Spannend...... die wil ook!!!!
och, Huub gooit dus de handschoenen naar Brian op de grond zodat hij ze kan aantrekken. Dat stelt dus niks voor.quote:
Bummer... heb ik weer, laat dan maar zittenquote:Op zaterdag 26 april 2008 02:31 schreef avonne het volgende:
[..]
De officiële naam is The Brian School
(TBS)
Iemand de handschoen toewerpen... dat is toch gewoon heel melodramisch??quote:Op zaterdag 26 april 2008 02:37 schreef avonne het volgende:
[..]
och, Huub gooit dus de handschoenen naar Brian op de grond zodat hij ze kan aantrekken. Dat stelt dus niks voor.
Amanda heeft het weer helemaal verkeerd gezien "naar je hoofd smijten" de blinde koe dat ze is.
Duidelijk in ieder geval dat Brian uit daagt om te gaan sparren.
Wat een verschrikkelijke eikel is Brian toch ook. Dit was voor hem dé kans om Huub zonder repraisailles af te tuigen. Fysiek heeft Huub geen enkele kans vrees ik..quote:Op zaterdag 26 april 2008 02:37 schreef avonne het volgende:
[..]
och, Huub gooit dus de handschoenen naar Brian op de grond zodat hij ze kan aantrekken. Dat stelt dus niks voor.
Amanda heeft het weer helemaal verkeerd gezien "naar je hoofd smijten" de blinde koe dat ze is.
Duidelijk in ieder geval dat Brian uit daagt om te gaan sparren.
Ja! Alleen al dat smerige roddelen van hem!quote:Op zaterdag 26 april 2008 02:05 schreef Lady-night het volgende:
En toch.....Brian heeft verwijfde maniertjes....
oh, dat zeker. "een duel onder heren" "door de handschoen toe te werpen"quote:Op zaterdag 26 april 2008 02:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iemand de handschoen toewerpen... dat is toch gewoon heel melodramisch??
Brian vat het gewoon verkeerd op, gebrek aan historisch besef enzo
quote:Op zaterdag 26 april 2008 02:31 schreef avonne het volgende:
[..]
De officiële naam is The Brian School
(TBS)
Dat deed hij ook niet,quote:Op zaterdag 26 april 2008 02:49 schreef avonne het volgende:
[..]
Maar het meest absurde is natuurlijk dat Brian (met Jaap) de "terror" begint in de Chill en nu zit te mauwen dat het uit de hand is gelopen. Begin er dan niet aan.
Het valt me nog mee dat hij zich niet zit te beklagen dat het uit de handschoen is gelopenquote:Op zaterdag 26 april 2008 02:49 schreef avonne het volgende:
[..]
oh, dat zeker. "een duel onder heren" "door de handschoen toe te werpen"
zeker een gebrek aan historisch besef.
Maar dan nog, Huub zegt er nog bij "hier, handschoenen. trek aan dan"
Maar het meest absurde is natuurlijk dat Brian (met Jaap) de "terror" begint in de Chill en nu zit te mauwen dat het uit de hand is gelopen. Begin er dan niet aan.
heejj brian kent zn nederlandse taal hoorquote:Op zaterdag 26 april 2008 02:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat hij zich niet zit te beklagen dat het uit de handschoen is gelopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |