Ga een autoradio jatten, dan krijg je gratis een studie op vuil te prikken uit de parken.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:19 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik vind Huub oprechter, maar feit is dat zowel Huub, Amanda en Brian niet eens meer in die villa hadden mogen zitten. Ook een reden waarom ik nauwelijks streams meer kijk, ik ga niet betalen voor iets waarvan ik weet dat niet klopt. Ik had het tijdens studie eigenlijk altijd aan staan, maar sinds de incidenten met Natasia en Brian versus Amanda waarbij totaal geen straf werd uitgedeeld was ik direct streamgenezen.
Nena en Nathanael moeten zich onzettend genaaid voelen als ze dit soort toestanden zien.
Donder jij eens op met die aanvallen. Sommige mensen studeren, kun je dat zo slecht zetten?quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ga een autoradio jatten, dan krijg je gratis een studie op vuil te prikken uit de parken.
hoor je daar iemand over klagen?quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:11 schreef CHAOS_ het volgende:
[..]
Van mij wel.
Maar waarom mag ik eens geen lol hebben, dat het tegen Brian en Amanda is gericht?
En Jaap heeft een filmpje op youtube, waarin hij zegt dat hij op mijn zolderkamer de wereld gaat veroveren.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:23 schreef Prosac het volgende:
[..]
origineeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelHelemaal zelf verzonnen? vast gejat, gezien je nickname.
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die uitspraken keur ik niet goed, maar door woorden is Huub agressiever dan Brian? Ik las hier net dan Amanda een mes onder haar kussen heeft gelegd, dat is vast beter dan iemand een kort leven wensen of niet?
+1quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:27 schreef Ziet het volgende:
[..]
hoor je daar iemand over klagen?
van mij mag je hoor
Uiteindelijk zag Jaap dat ook in, na opmerkingen van Brian. Daarna zei hij dan ook "Doe dan helemaal niets en praat er achteraf over met de FEBO". Brian is simpelweg iemand die de controle snel verliest en dan heel fysiek wordt.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:22 schreef Desii het volgende:
[..]
ja, wat is het rendement van zo'n advies
ik zie er maar één.... nog meer agressie
preciesquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:22 schreef Desii het volgende:
[..]
ja, wat is het rendement van zo'n advies
ik zie er maar één.... nog meer agressie
Dat jou het intellect ontbreekt om te kunnen studeren moet je niet op mij af reageren. Bedankt.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ga een autoradio jatten, dan krijg je gratis een studie op vuil te prikken uit de parken.
Ow, en ik word nooit persoonlijk aangevallen? Zeik niet en kijk de streams en reageer daar op...quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Donder jij eens op met die aanvallen. Sommige mensen studeren, kun je dat zo slecht zetten?
Ik hecht wel redelijk waarde aan de commentaren op de streams van Fok! ja, niet wat er op TV of de officiele sites gemeldt wordt.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En Jaap heeft een filmpje op youtube, waarin hij zegt dat hij op mijn zolderkamer de wereld gaat veroveren.
Geloof jij werkelijk alles wat je leest of wat je ziet over DGK?
als jij dan even je eigen advies ter harte wilt nemen?quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ow, en ik word nooit persoonlijk aangevallen? Zeik niet en kijk de streams en reageer daar op...
Nee Brian gaat alleen maar nekken breken en Eric onherkenbaar maken omdat er ketchup in zijn bed ligt.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij hebt werkelijk een pilletje nodig, zoals je nickname is.
Huub is vele malen agressiever dan Brian. En zeker verbaal en wat hij mensen toewenst.
Dwarslesie, auto-ongeluk voor Amanda, dat Amanda en Brian een kort leven hebben. etc.
Dat soort uitspraken doen Amanda en Brian niet. Ook al ben ik TOTAAL geen A&B fan, maar hierin zijn die 2 vele malen sterker dan die Huub.
Claire is nog niet eens een schaduw van het programma, dus er kan maar één winnaar zijn en dat is JAAP
Beetje respect he? Ik ben al 43 en heb via Brian ook een HBO diploma gehaald.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:28 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat jou het intellect ontbreekt om te kunnen studeren moet je niet op mij af reageren. Bedankt.
in elk geval zijn de reactie`s hier echt,en met emotie....dat valt van die voorgeprogammeerde stukjes of tv uitzendingen niet te zeggenquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:30 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik hecht wel redelijk waarde aan de commentaren op de streams van Fok! ja, niet wat er op TV of de officiele sites gemeldt wordt.
Fok is af en toe de gouden kooi 2quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:27 schreef cindy10 het volgende:
gelukkig vallen mensen elkaar hier niet aan,zoals in de goudenkooi
43 en dan nog.....quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Beetje respect he? Ik ben al 43 en heb via Brian ook een HBO diploma gehaald.
Dan ziet ze Brian voor de vijand aan en steekt hem dood......quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:31 schreef avonne het volgende:
heeft Amanda een mes onder haar kussen?![]()
![]()
gatverredamme. Stel dat ze slecht droomt of zo...
Via Brian een HBO diploma? Dat wil ik ook!quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
gefeliciteerd, zullen we het dan maar weer gewoon over de streams hebben?quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan behoor je ook te weten dat het pilletje Prozac, met een 'z' geschreven wordt, snel terug naar je zolderkamer.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
zonde van de nieuwe monitor ookquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Fok is af en toe de gouden kooi 2
Het is maar goed dat het geen zin heeft om je hoofd door de monitor te stoten
Tja. Amanda moet nou nog steeds aangepakt worden?quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:31 schreef avonne het volgende:
heeft Amanda een mes onder haar kussen?![]()
![]()
gatverredamme. Stel dat ze slecht droomt of zo...
ik wil die van mij wel kopieren en naar je opsturen, 100 euro.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Via Brian een HBO diploma? Dat wil ik ook!
knap een hbo diploma,en nog geen nederlands kunnen sprekenquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is fase twee in het kalmeringsproces. Hij is bijna weer de oude.....quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:33 schreef Laagveld het volgende:
[..]
Dan behoor je ook te weten dat het pilletje Prozac, met een 'z' geschreven wordt, snel terug naar je zolderkamer.
Op de streams; Brian heeft zij oude hobby Sudokuën weer opgepakt?
fase 3 is poep aan stampen bij Amanda?quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is fase twee in het kalmeringsproces. Hij is bijna weer de oude.....
jahhh,cavia aaien,dan billen naaien!quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
fase 3 is poep aan stampen bij Amanda?
Dan heeft die net zo veel waarde als de 'winnaarsbeker' van die rat zijn kickboks fiascoquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:34 schreef Prosac het volgende:
[..]
ik wil die van mij wel kopieren en naar je opsturen, 100 euro.
Is dat een e Umlaut?quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:33 schreef Laagveld het volgende:
[..]
Dan behoor je ook te weten dat het pilletje Prozac, met een 'z' geschreven wordt, snel terug naar je zolderkamer.
Op de streams; Brian heeft zij oude hobby Sudokuën weer opgepakt?
Ik weet niet welke ingang hij precies neemt. Ben er niet bij.....quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
fase 3 is poep aan stampen bij Amanda?
Brian praat en zegt dingen, maar tot daden komt het niet (althans hij doet het niet zelf, dat hij opdracht geeft via zijn achterban, zou me niets verwonderen. En Mamma Netty zal er zeker ook wel haar netwerk voor hebben, want die heks heeft alleen haar kop en houding al tegen. Om maar niet te spreken van de broer van Brian, die Huub aanviel om iets wat heks Netty zelf had uitgelokt)quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee Brian gaat alleen maar nekken breken en Eric onherkenbaar maken omdat er ketchup in zijn bed ligt.
Brian is een vuile paardenrukker en totaal gestoord en Jaap is een lafbek met zijn showmomentjes en ik praat met niemand als hij geen zender om heeft.
die heeft hij eerlijk gewonnen met natrappen hoor!quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan heeft die net zo veel waarde als de 'winnaarsbeker' van die rat zijn kickboks fiasco
Niet goed? Ik heb geen HBOquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat een e Umlaut?
Discovery draait nog steeds in de woonkamer
Misschien wil je dan de bul?quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan heeft die net zo veel waarde als de 'winnaarsbeker' van die rat zijn kickboks fiasco
Oeh.. The Brian Academy?? Spannend...... die wil ook!!!!quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:33 schreef mootie het volgende:
[..]
is dat ook verkrijgbaar op de ds??quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh.. The Brian Academy?? Spannend...... die wil ook!!!!
Dat is zoquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:37 schreef cindy10 het volgende:
[..]
die heeft hij eerlijk gewonnen met natrappen hoor!
Ik mag je de site niet geve waar hij de diploma's vanaf haalt, staat copiereight, volgens de bewoording van Brianquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:33 schreef mootie het volgende:
[..]
ze hadden van de FEBO nooit Jaap moeten inperken, de tijd dat hij los mocht was geweldig, vervolgens komt hij kort geleden met het plan om los te gaan op B&A en horen we er geen zak meer van. Jaap heeft vorig jaar een tijd lang echt de Gouden Kooi gemaakt, maar mag nu niks meer. Op die kinderachtige kutacties na dan.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar daarintegen gooien ze een zeug de kooi in voor een paar uur, die het heeft over bankstellen die aangepast zijn op de beenlengte van Jaap.
DAT IS PAS TV!!!!!
Ssssssssssssssssssttttttttquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Vraag het Leandra, die is taal deskundige
Discovery staat nog steeds aan in de woonkamer
ben het met je eens in het eerste deel....maar dat jaap breed zal worden geaccepteerd als winnaar deel ik niet met je.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:41 schreef Prosac het volgende:
[..]
ze hadden van de FEBO nooit Jaap moeten inperken, de tijd dat hij los mocht was geweldig, vervolgens komt hij kort geleden met het plan om los te gaan op B&A en horen we er geen zak meer van. Jaap heeft vorig jaar een tijd lang echt de Gouden Kooi gemaakt, maar mag nu niks meer. Op die kinderachtige kutacties na dan.
Ik denk niet dat Jaap gaat winnen, maar hij is wel iemand die breed als winnaar geaccepteerd zal worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |