Foksters gaan ver. Voor eer, mods en nog wat dingen. Maar..quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
"Zoek geen redenen om een topic te sluiten, maar zoek redenen om het open te houden."
Wijze woorden.
ik was bloedserieus en het was mijn eigen teenquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:42 schreef zarGon het volgende:
Meteen al bagger verwijderd. Spannend.
sug; it's allbout the money - mayaquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:47 schreef MLI het volgende:
Maar stel dat er alleen maar kutreacties komen? Ik bedoel, ik wil best een liedje instuderen enzo.
Dan komt er waarschijnlijk iemand overheen met een nummer voor minder geld.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:47 schreef MLI het volgende:
Maar stel dat er alleen maar kutreacties komen? Ik bedoel, ik wil best een liedje instuderen enzo.
Hoer alertquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:50 schreef MLI het volgende:
Hmm, hoe ver zou ik gaan voor 1500 euro. TS, post eens een foto van jezelf?
quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:54 schreef MASD het volgende:
Iemand die MouzerX of Deox wil ontmaagden?
Stuur ze een pm en maak een verdeelsleutel voor die 1500 euroquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:52 schreef MLI het volgende:
Een trio met Logician en MissBliss zou ik doen voor minder
Stel het ze voor.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:52 schreef MLI het volgende:
Een trio met Logician en MissBliss zou ik doen voor minder
quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Stuur ze een pm en maak een verdeelsleutel voor die 1500 euro
quote:
Sorry.quote:
Die heeft haast.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:57 schreef the_legend_killer het volgende:
ik a foto maken wacht
Het mag ook live op een meet worden uitgevoerd natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:57 schreef MASD het volgende:
Oh ja. Het MOET op beeld staan. Geen mobieltjes, breng een HD-cam mee.
Voor het angstzweet van beiden in HD-kwaliteit alleen al heb ik gerust nog een twintigje extra over.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:54 schreef MASD het volgende:
Iemand die MouzerX of Deox wil ontmaagden?
Waarom ligt de halsband van je hond daarbij?quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:59 schreef Nosh het volgende:
[..]
Voor het angstzweet van beiden in HD-kwaliteit alleen al heb ik gerust nog een twintigje extra over.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 02:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waarom ligt de halsband van je hond daarbij?
Potentieel Fuifduif/McCarthy topic.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:59 schreef Nosh het volgende:
[..]
Voor het angstzweet van beiden in HD-kwaliteit alleen al heb ik gerust nog een twintigje extra over.
Voor dat geld wil ik m'n veto best gebruiken. Users blij, crew blij.quote:Op zaterdag 26 april 2008 02:01 schreef MLI het volgende:
OK, OK, voor zo'n bedrag wil ik wel mod worden.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
tvphierkunnen leuke dingen uitkomen
Je bent toch niet blind of hoe ist nou?quote:
Die discussie is dan nu meteen ook afgelopen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 02:16 schreef Nosh het volgende:
De mogelijkheid bestaat er dat iemand dokt voor enkele anale ontmaagdingen, en de mensen hier discussieren over de hoeveelheid bankbiljetten.
FOK: aspergers united.
Wij kunnen nou eenmaal niet allemaal Nosh's zijn.quote:Op zaterdag 26 april 2008 02:16 schreef Nosh het volgende:
De mogelijkheid bestaat er dat iemand dokt voor enkele anale ontmaagdingen, en de mensen hier discussieren over de hoeveelheid bankbiljetten.
Het is echt verschrikkelijk ja, het zijn er 14! nee 15! nee 16!quote:Op zaterdag 26 april 2008 02:16 schreef Nosh het volgende:
DawasvoorNoshdus.quote:Op zaterdag 26 april 2008 02:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Dude. Blijf 's een keer online tot ik kan antwoorden op je.
Regel eens wat ho's en film het! Moet te doen zijn voor 1500 euroquote:Op zaterdag 26 april 2008 02:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tieten? Tieten? Ik verwacht minstens een gefilmde squirtorgie!
Maar het principe blijft toch een beetje het zelfde, waar licht de grens?quote:Op zaterdag 26 april 2008 05:53 schreef MLI het volgende:
[..]
Het verschil zit 'm in een paar nullen.
Ja, waar was je hmmm? Stond een vraag aan je openquote:Op zaterdag 26 april 2008 05:39 schreef MLI het volgende:
Ja, ik heb er eens over nagedacht. Ik doe niet mee wegens het ontbreken van goede ideeën die niets te maken hebben met uit de kleren gaan.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 05:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, waar was je hmmm? Stond een vraag aan je open.
En er is niets met uit de kleren gaan..
Blote tieten 5.000 euro, volledig naakt 20.000. En ik heb echt geen prachtig afgetraind lichaam, maar zo weet ik wel zeker dat degene die het wil zien er heel veel voor over heeft.quote:Op zaterdag 26 april 2008 02:18 schreef Dagonet het volgende:
Ja boeiend.
We hebben alleen nog niets concreets gehoord.
Okay, MLI, voor hoeveel zou je die zargonbeloningsfoto zónder papiertje posten?
En voor hoeveel zou je compleet nakend in KPD posten?
Dan maar effe concretiseren die hap hoor.
20.000 euro terwijl half internet vol staat met blote vrouwen. Als iemand je zo graag naakt wil zien kan hij beter een relatie met je beginnen, da's een heul stuk goedkoper en mag hij er nog aanzitten ook.quote:Op zaterdag 26 april 2008 06:04 schreef MLI het volgende:
[..]
[..]
Blote tieten 5.000 euro, volledig naakt 20.000. En ik heb echt geen prachtig afgetraind lichaam, maar zo weet ik wel zeker dat degene die het wil zien er heel veel voor over heeft.
Klopt. Maar relaties zijn niet echt mijn ding momenteel.quote:Op zaterdag 26 april 2008 06:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
20.000 euro terwijl half internet vol staat met blote vrouwen. Als iemand je zo graag naakt wil zien kan hij beter een relatie met je beginnen, da's een heul stuk goedkoper en mag hij er nog aanzitten ook.
*KRAAAAAAAAAAAAAAAAAKKLINGELCRASHKLETTERquote:Op zaterdag 26 april 2008 06:36 schreef MLI het volgende:
[..]
Klopt. Maar relaties zijn niet echt mijn ding momenteel.
En toch waarderen de meeste mannen het niet zo als hun eigen vriendin d'r tieten zou posten.quote:Op zaterdag 26 april 2008 06:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
*KRAAAAAAAAAAAAAAAAAKKLINGELCRASHKLETTER
En daar gaan de harten van half mannelijk FOK!
Neuh, zolang ze wel neukt is t okay.quote:Op zaterdag 26 april 2008 06:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
*KRAAAAAAAAAAAAAAAAAKKLINGELCRASHKLETTER
En daar gaan de harten van half mannelijk FOK!
Moet die van mij helemaal zelf weten.quote:Op zaterdag 26 april 2008 06:45 schreef MLI het volgende:
[..]
En toch waarderen de meeste mannen het niet zo als hun eigen vriendin d'r tieten zou posten.
Het kan geen ochtendhumeur zijnquote:Op zaterdag 26 april 2008 06:49 schreef static het volgende:
Flikker toch op met die pedante duimpjes.
daar kom ik m'n bed niet eens voor uitquote:Op zaterdag 26 april 2008 11:12 schreef Angelcakes het volgende:
hmm. 1500 euro is toch een goed maandsalaris voor velen.
Raar dat er nog geen aanbiedingen zijn om zijn huis schoon te maken voor 300 ofzo, of zijn hond uit te laten voor 50, zijn lege flessen in te leveren voor een paar tientjes .. Soort heitje voor een karweitje maar dan met een paar extra nullen
Verder lees ik gewoon even mee, kan leuk worden.
er staat ook voor velen, geldt natuurlijk niet voor ons... gekkiequote:Op zaterdag 26 april 2008 11:14 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
daar kom ik m'n bed niet eens voor uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |