Ze had maar één oog?quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:53 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ]
Tevens (amper) verkapt kijk-mij-eens-een-lekkere-ex-hebben topic
Ik weet niet, nooit goed kunnen zien.quote:
Dies gehandicapt.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:53 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ]
Haha goeie grap! Oh iemand anders had hem al eerder gemaaktquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:58 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dies gehandicapt.ze heeft maar 1 oog.
-onnodig-quote:
Dat lijkt wel een vent man, moet je die nek en kaaklijn zien!quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:53 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ]
Jou exen vinde je vast ook niet de leukste ex dus wees niet bang!quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:11 schreef P8 het volgende:
trouwens, ik wil niet dat mijn exen mijn foto hier gaan posten!
dat sowieso wel, maar omdat ze weten dat ik ze ga klappen als ze foto's posten, durft niemand hier zelfs maar mijn naam te noemen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:13 schreef mash_ het volgende:
[..]
Jou exen vinde je vast ook niet de leukste ex dus wees niet bang!
Achter die haarlok zit een glazen oog?quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:53 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ]
-niet nodig-quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:37 schreef MarkM het volgende:
Ik ben nog maagd.
-onnodig-quote:
Ohquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:15 schreef MASD het volgende:
Wel ontopic en realistisch. modellen gaan weg.
Ligt aan de manier waarop de foto is genomen, in het echt valt het best meequote:Op zaterdag 26 april 2008 01:05 schreef Impala-neuker het volgende:
[..]
Dat lijkt wel een vent man, moet je die nek en kaaklijn zien!![]()
En dat oog is ie verloren tijdens een kaping?
Ik sta het toe, als de exen er problemen mee hebben haal ik het weg.quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:45 schreef Diederik_Duck het volgende:
Hmm, als dit serieus is: ik denk niet dat genoemde exen zitten te wachten op openbaarmaking van hun foto zonder toestemming op een voor eenieder toegankelijk forum. Slotje lijkt me gepaster.
als je ex nou model isquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:15 schreef MASD het volgende:
Wel ontopic en realistisch. modellen gaan weg.
Een ex is een meisje, waar je eerst je best voor deed en ga zo maar door. Dus er is vast wel iets wat er leuk aan is #zo_truequote:Op zondag 27 april 2008 20:51 schreef Neluhz het volgende:
Ik heb geen leuke exen, op de een of andere manier zijn het altijd kuthoeren zodra ze ex zijn.![]()
Ik snap ook niet waarom mensen hun ex leuk vinden, zorg er dan voor dat ze je ex niet is
In mijn geval verhuisde ze naar frankrijkquote:Op zondag 27 april 2008 20:51 schreef Neluhz het volgende:
Ik heb geen leuke exen, op de een of andere manier zijn het altijd kuthoeren zodra ze ex zijn.![]()
Ik snap ook niet waarom mensen hun ex leuk vinden, zorg er dan voor dat ze je ex niet is
Was btw niet serieus, want dat is best triest.quote:Op zondag 27 april 2008 20:48 schreef JorBroekie het volgende:
Jeujjj, zal binnenkort die van mij posten.
waar blijft jouw foto?quote:Op maandag 28 april 2008 21:51 schreef mash_ het volgende:
tering dit topic loopt nog best goed voor een topic wat ik in een dronken bui maakte
Nopequote:Op maandag 28 april 2008 22:16 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
mash_ heet jouw ex toevallig Dianne?
Lies! Die zag ik al eerder op het internet volgens mij.quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:12 schreef Impala-neuker het volgende:
[ afbeelding ]
Bleek achteraf een trut
-niet bashen-quote:
Dat doe je goedquote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:05 schreef liiszle het volgende:
al mijn exen zijn leukanders had er ik nooit wat mee genomen!
njhaa, iig 2 zijn er érg leuk![]()
zoekt fotoooo
dat scheeld . als de huidige maar leuk is tochquote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat doe je goed
Ik kom er net achter dat ik eigenlijk geen leuke ex heb
Ach gelukkig wel een leuk vriendje
ja mertens, jij bent een van de 2quote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:25 schreef ericajax het volgende:
Nou, ik ben benieuwd naar die foto's. (en van wie natuuurrlijk)
![]()
![]()
![]()
ah gelukkkiggg maaarrquote:
lol, jij?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:54 schreef Jasza het volgende:
Wie had dat kunnen denken 4 maanden terug hehe.
kheb mn foto al geplaatstquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |