Ze had maar één oog?quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:53 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ]
Tevens (amper) verkapt kijk-mij-eens-een-lekkere-ex-hebben topic
Ik weet niet, nooit goed kunnen zien.quote:
Dies gehandicapt.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:53 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ]
Haha goeie grap! Oh iemand anders had hem al eerder gemaaktquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:58 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dies gehandicapt.ze heeft maar 1 oog.
-onnodig-quote:
Dat lijkt wel een vent man, moet je die nek en kaaklijn zien!quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:53 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ]
Jou exen vinde je vast ook niet de leukste ex dus wees niet bang!quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:11 schreef P8 het volgende:
trouwens, ik wil niet dat mijn exen mijn foto hier gaan posten!
dat sowieso wel, maar omdat ze weten dat ik ze ga klappen als ze foto's posten, durft niemand hier zelfs maar mijn naam te noemen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:13 schreef mash_ het volgende:
[..]
Jou exen vinde je vast ook niet de leukste ex dus wees niet bang!
Achter die haarlok zit een glazen oog?quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:53 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ]
-niet nodig-quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:37 schreef MarkM het volgende:
Ik ben nog maagd.
-onnodig-quote:
Ohquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:15 schreef MASD het volgende:
Wel ontopic en realistisch. modellen gaan weg.
Ligt aan de manier waarop de foto is genomen, in het echt valt het best meequote:Op zaterdag 26 april 2008 01:05 schreef Impala-neuker het volgende:
[..]
Dat lijkt wel een vent man, moet je die nek en kaaklijn zien!![]()
En dat oog is ie verloren tijdens een kaping?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |