Genoteerdquote:Op woensdag 30 april 2008 15:37 schreef Kingside het volgende:
10 eurie geboden dan :].
Yeah right, ga het allemaal even serieus regelen ofzoquote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:34 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Misschien een idee om een soort notaris aan te nemen die voor dat het bieden start een lijst en foto krijgt van het verassingspakket. Dan kan er niet mee geklooid worden?
Nee maar verwacht je een oude ipod te kopen in een verassingsbox?quote:Op maandag 5 mei 2008 01:26 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
En als er nou niets waardevols in zit, maar het bod blijft steigen, en eindigt op 100,- euri? Doe je er dan ineens wel je oude ipod in :-S
Hehe dank je welquote:Op woensdag 30 april 2008 15:34 schreef Opa_vertelt het volgende:
Dit "verrassingsbox" is echt een super-idee, hulde voor de bedenker op Fok!
Ik wil de volgende verrassingbox (10 mei) graag doen, heb nog wel wat érg leuk spul (geen troep) "over".
mij of hij>?quote:Op maandag 5 mei 2008 11:17 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Hehe dank je wel
Alleen zie ik dat de hype al wel wat minder geworden is. Maar ben zeker benieuwd naar deze waardige opvolger
10 mei 23.59quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:35 schreef Poepoog het volgende:
Hoe lang nog eigenlijk?
Niet echt conform de regels lijkt me? Is gewoon bieden en voor bepaalde datum/tijd is de hoogste bieder de koper. En afspraken als "de eerste die 15 bied heeft hem" is niet echt terecht he, of ligt dat nou aan mij?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:10 schreef Flaccid het volgende:
De eerste die 15 euro bied heeft hem (exclusief verzendkosten) - mits voor 23.59
Veel plezier ermee. Heb je de gebruikte condoom gevondenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:31 schreef Wrinex het volgende:
Ah zal ik verlossing brengen.
In de doos zat:
3 pakjes speelkaarten
1 kaartenschudmachine,
1 T-shirt
1 kompasroos/geo achtig ding.
2x videokaart
1 TV-kaart
1 Radio 538 muis
1 DVD/CD bewaarblik
3 keycords
4x AA batterij
1 PC Game: Brothers in Arms Road to Hill 30
Hergebruikt zelfs. Bedankt ook namens mijn vriendin.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:27 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Veel plezier ermee. Heb je de gebruikte condoom gevonden?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:32 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Hergebruikt zelfs. Bedankt ook namens mijn vriendin.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:52 schreef Apekoek het volgende:
Nou nou, voel een hype op komen, maarja het blijft een verrassingsbox echt hoog zullen biedingen wegens een hoog risico toch niet komen.
quote:Op zondag 11 mei 2008 11:53 schreef Opa_vertelt het volgende:
De über-verrassingsbox is er! (deel 3)
[TK] Verrassings-box #3
Dat is op genoeg plaatsen wel te lezen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |