inclusief of exclusiefquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:09 schreef rudedeltadude het volgende:
1 euro geboden!
mee eens....quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:12 schreef JK1982 het volgende:
We moeten denk ik gewoon standaard aanhouden dat alle biedingen excl. verzendkosten zijn.
En is het een idee om er een termijn aan te verbinden? Bijv. dat over 14 dagen de mogelijkheid om te bieden afloopt? Of over een week?
Grtz,
JK
En het is toch wel leuk. Heb vanmiddag de doos gehaald, hij is ongeveer a3 ter grote en zon 15 cm hoog.quote:Op zaterdag 26 april 2008 10:58 schreef Kingside het volgende:
8 eurie geboden. Goed idee trouwens om makkelijk van troep af te komen en er nog geld voor te krijgen ook
Genoteerdquote:Op zaterdag 26 april 2008 10:58 schreef Kingside het volgende:
8 eurie geboden. Goed idee trouwens om makkelijk van troep af te komen en er nog geld voor te krijgen ook
Vol met troep?quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:37 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Genoteerd
En btw: Ik ga proberen de doos helemaal vol te doen!
misschien post ik wel een ultrablurry foto om het nog spannender te maken!!quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:09 schreef Omniej het volgende:
Ik voel een succesreeks aankomen.
Zeer benieuwd wat er deze keer aan troep handige spullen in de doos zit.
Ons een beetje opgeilen hèquote:Op zaterdag 26 april 2008 15:15 schreef Flaccid het volgende:
[..]
misschien post ik wel een ultrablurry foto om het nog spannender te maken!!
quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Ver-assingsbox. Wat zit er in? Lucifers? Aanstekers? Aanmaakblokjes?
Anders zeg je van een paar dingen wat het ongeveer isquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:52 schreef Apekoek het volgende:
Nou nou, voel een hype op komen, maarja het blijft een verrassingsbox echt hoog zullen biedingen wegens een hoog risico toch niet komen.
hehe, goeiequote:Op zondag 27 april 2008 11:36 schreef Syd het volgende:
[..]
Anders zegt je van een paar dingen wat het ongeveer is
zoals, tijdens voetballen is dit heel handig. (een voetbal bijv)
met rommel van een ander...troep die hij/zij waarschijnlijk niet eens kwijt komt op de rommelmarktquote:Op zondag 27 april 2008 17:25 schreef mrPanerai het volgende:
je moet gewoon niks zeggen, dat haalt de lol er alleen maar vanaf, je koopt een doos...klaar.
Sherlock has entered the building!quote:Op zondag 27 april 2008 21:17 schreef Lienzz het volgende:
[..]
met rommel van een ander...troep die hij/zij waarschijnlijk niet eens kwijt komt op de rommelmarkt
OKquote:Op zondag 27 april 2008 17:25 schreef mrPanerai het volgende:
je moet gewoon niks zeggen, dat haalt de lol er alleen maar vanaf, je koopt een doos...klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |