ik zal 'm morgen nog een keer bekijkenquote:Op zondag 27 april 2008 02:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het clipje is met Doctor Who, gespeeld door David Tennant
Als MaJo hier straks weer kijkt zegt ze vast hetzelfde
Okay dan. Lift me is Madrugada en Ane Brun.quote:
Thanx, hij is al aan het ladenquote:Op zondag 27 april 2008 02:35 schreef Nembrionic het volgende:
-edit- ja de link is al weg![]()
Graag melden als je hem binnen hebt, dan haal ik de link weg.
Die op Youtube is in de lift inderdaad maar volgens mij niet Lift Me. Dat is "My lover will go"quote:Op zondag 27 april 2008 02:36 schreef LadyBlack het volgende:
Aaaaah ja volgens mij heb ik die wel eens op You Tube gezien![]()
Sowieso Rubber & Soul heb ik met die twee gezien, in de lift van Paradiso of het Patronaat. Schit-te-rend
Moet je wel even de link uit je quote halen.quote:
quote:Op zondag 27 april 2008 02:40 schreef Etcetera het volgende:
als je iemand wilt uitschakelen: je platte hand tegen iemand schaambeen aanbeuken ;X
En daarna kun je aangehouden worden voor mishandelingquote:Op zondag 27 april 2008 02:44 schreef Etcetera het volgende:ik heb nooit zelfverdediging gehad, wil ik nog steeds een keer doen
als je iemand in z'n schaambeen raakt kan het breken, hij (of zij trouwens) kan nauwelijks meer lopen en jij kunt vluchten/hulp halen
lijkt me niet. dit zijn dingen die je moet doen als het kiezen of delen is: jij of de aanvaller (zeggen ze de hele tijd erbij hoor)quote:Op zondag 27 april 2008 02:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En daarna kun je aangehouden worden voor mishandeling
mjah, maar na een knietje kan iemand sneller weer lopen dan na zo'n 'schaambeenattack'quote:Iemand flink tegen zn knie schoppen of op zn tenen trappen wil ook al wel effectief zijn. En natuurlijk het welbekende knietje, dat is zo gedaan
Dat kanquote:Op zondag 27 april 2008 02:52 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind Lift Me met Madrugada toch mooier, met 2 vrouwen wordt t wel heel zoet
Die is wel heel goedquote:* Youtube-Ane-in-de-lift opzoekt
Don't mention that!!quote:Op zondag 27 april 2008 02:52 schreef Nembrionic het volgende:
Passen jullie wel op voor de Falcon Punch?
quote:Op zondag 27 april 2008 02:54 schreef Etcetera het volgende:
de eerste die dat bij mij probeert gaat daar spijt van krijgen. inmens veel spijt
Dan moet je hem eerst te pakken krijgen. En dat wordt lastig als je eierstokken je oren uitkomenquote:Op zondag 27 april 2008 02:54 schreef Etcetera het volgende:
de eerste die dat bij mij probeert gaat daar spijt van krijgen. inmens veel spijt
ik zeg ook niet dat ik meteen overeind spring en er achteraan gaquote:Op zondag 27 april 2008 02:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je hem eerst te pakken krijgen. En dat wordt lastig als je eierstokken je oren uitkomen
Truste!quote:Op zondag 27 april 2008 03:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ok, ik ga toch maar slapen nu
Fijne nacht nog
Slaap zequote:Op zondag 27 april 2008 03:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ok, ik ga toch maar slapen nu
Fijne nacht nog
Ja want ik weet dus eigenlijk niet of ik het ooit gehad heb.quote:
Da's pas een relatiegeschenk!quote:Op zondag 27 april 2008 03:03 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, het is maar goed dat het niets geworden is met die date. Die heeft al een paar maanden Pfeiffer en daar zit ik nog even niet op te wachten
valt dat niet te testenquote:Op zondag 27 april 2008 03:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja want ik weet dus eigenlijk niet of ik het ooit gehad heb.
Het zou in een bloedtest kunnen uitkomen geloof ik.quote:
Hey dat had ik ook! Met de PAR-dingen he?quote:Op zondag 27 april 2008 03:30 schreef Etcetera het volgende:
ik probeer een nieuwsgroep bestand te testen - laptop gaat uit
ik probeer een nieuwsgroep bestant te herstellen - laptop gaat uit
fuck it, ik doe het morgen welga nu de bestanden maar in duidelijkere mapjes stoppen
Dat denk ik ookquote:Op zondag 27 april 2008 03:33 schreef Etcetera het volgende:
het zal ook niet helpen dat ik het op usb stick wil hebben en dat ik de laptop op schoot heb
Dan doe ik straks wel het licht uit en de deur op slot.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |