Precies!!! Als ze op tv zijn zap ik gauw, als ze op de radio zijn zap ik gauw. Maar mijn allerbeste vriendinnejte is helemaal weg van ze. Dus ik doe het voor haar, ik wil nou wel eens met eigen ogen zien en oren horen hoe zij een show neerzetten. Het ergste van het hele geval is dat het niet alleen Westlife betreft, in het voorprogramma zit Shane Ward, die vreselijke falset die ooit de X-factor wonquote:
Ja schoonheid!! Prima, met jou?? En met je paps??quote:Op zondag 27 april 2008 01:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
ElizabethLeuk dat je weer komt buurten
Alles goed?
Ok ik ga die andere eerst luisteren (was al met het eerste nummer bezig, klinkt best coolquote:Op zondag 27 april 2008 01:46 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb je een PM gestuurd. Vergeet dit nieuwe album eigenlijk heel even en luister naar Industrial Silence(vooral nummers This old House en Electric) en het album Life at Tralfamadore(vooral Majesty)
Link? Welke link?quote:Op zondag 27 april 2008 01:48 schreef Nembrionic het volgende:
Kunnen jullie me een plezier doen en de link uit je post verwijderen?
Ik vind het goede muziekquote:Op zondag 27 april 2008 01:50 schreef Asmodian het volgende:
Weet je, MaJo, als ze wat vaker The Clash en Green Day speelden en minder van de eendagsvlieg-zooi waar tienermeisjes helemaal OMGWTFBBQ!!!11!!1eeneeen!! van zijn, zou ik de trip wellicht maken.
De muziek is er zeker niet slecht. Ik zou zelfs zeggen dat het beter is dan de muziek die ik elders op een willekeurige club kan vinden. Maar zeggen dat het 'goed' is is net een maatje te groot.
Maar ja, ik zou graag mee komen. Het probleem is alleen dit: In dit land is het om debiele redenen onverstandig om een auto te bezitten en ik kan moeilijk om 5u 's nachts van Club 8 terug naar Traiectum gaan, of zelfs naar Amstelveen. Geef me hier een oplossing voor en ik ga graag mee
Getting some taste at his old age?quote:Op zondag 27 april 2008 01:51 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het goede muziekOverigens draaide James de laatste paar keer wel the Clash
Ugh... Maar misschien kan het een keertje. Wanneer is de volgende keer? En wat is de kans dat MaJo's Stalker #1 van de partij is?quote:En de oplossing: nachttrein schatDoe ik ook elke keer
Taxi naar centraal en dan de nachttrein naar huis
![]()
Donequote:Op zondag 27 april 2008 01:48 schreef Nembrionic het volgende:
Kunnen jullie me een plezier doen en de link uit je post verwijderen?
Door dit nummer heb ik Madrugada leren kennen. top nummer.quote:Op zondag 27 april 2008 01:46 schreef Nembrionic het volgende:
This old House
Oh je kent ze?quote:Op zondag 27 april 2008 01:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Door dit nummer heb ik Madrugada leren kennen. top nummer.
Altijd London Callingquote:Op zondag 27 april 2008 01:54 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Getting some taste at his old age?. Telkens 'London Calling' en/of 'Should I Stay Or Should I Go'?
[..]
Ugh... Maar misschien kan het een keertje. Wanneer is de volgende keer? En wat is de kans dat MaJo's Stalker #1 van de partij is?
quote:Op zondag 27 april 2008 02:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh je kent ze?
De bluesharp in het nummer is zo catchy. En "Electric" staat in mijn top 3 van mooiste nummers.
Paar maandjes. Voor het niet openen van een nieuw topic volgens mij.quote:Op zondag 27 april 2008 02:01 schreef Asmodian het volgende:
Trouwens, sinds wanneer zijn er minpunten in de AKQ en waarvoor worden ze uitgedeeld?
quote:
Echt waar? Zal de Sharif niet leuk vindenquote:Op zondag 27 april 2008 02:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Altijd London CallingIk wil Rock the Casbah horen
quote:Op zondag 27 april 2008 02:07 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Echt waar? Zal de Sharif niet leuk vinden
...
Dear God, I deserve to be shot for that
Als ik 1 van die avonden een dienst kan ruilen zeker. Ik heb dan avond diensten.quote:
Schiet wel op want ze staan op "geel".quote:Op zondag 27 april 2008 02:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ik 1 van die avonden een dienst kan ruilen zeker. Ik heb dan avond diensten.
Moet eerlijk zeggen dat ik vergeten was dat ze naar NL kwamen. Eens kijken voor een kaartje dus.
Het grootste probleem voor mij zal die dienst worden. "last-minute" vrijnemen gaat soms lastig.quote:Op zondag 27 april 2008 02:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Schiet wel op want ze staan op "geel".
Ja dat lijkt me ook vrij lastigquote:Op zondag 27 april 2008 02:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het grootste probleem voor mij zal die dienst worden. "last-minute" vrijnemen gaat soms lastig.
Bekend verschijnselquote:Op zondag 27 april 2008 02:16 schreef Etcetera het volgende:
ik ben best gaarmaar nog geen zin om op bed te gaan
Heb ik die ooit gehoord?quote:Op zondag 27 april 2008 02:19 schreef MaJo het volgende:
Trouwens nem, jij had toch een hekel aan Antony and the Johnsons? Vind dat de zanger van Madrugada wel een beetje dezelfde stem heeft...
Ja is dat niet absurd?quote:Op zondag 27 april 2008 02:27 schreef LadyBlack het volgende:
3 jaar lang elke dag draaien en het verveelt nog niet? Er zijn niet veel bands die ik zo lang kan draaien! Heb het lang volgehouden met Anouk en Alanis MorissetteMaar die draai ik nu dan weer bijna nooit meer.
Ja die stem is wel redelijk goddelijkquote:Op zondag 27 april 2008 02:27 schreef Nembrionic het volgende:
En de stem van Sivert is zo...dat het geen reet uit maakt WAT 'ie zingt..het klinkt altijd interessant
David Tennant!!!!quote:
Oh oh oh! Ik heb een mooie versie! Geef me 1 minuut.quote:Op zondag 27 april 2008 02:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja die stem is wel redelijk goddelijkEn ik blijf erg fan van Lift Me, zo geweldige begeleiding
quote:Op zondag 27 april 2008 02:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh oh oh! Ik heb een mooie versie! Geef me 1 minuut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |