I knowquote:
Echt hè, ik zou daar als date zijnde echt niets van moeten hebben en hem hebben weggejaagdquote:
Hij wist niet dat ik hem eng vond, dacht dat het een vriend van me was. Toen ik het uitlegde hebben we ons snode plannetje gesmeedquote:Op zondag 27 april 2008 01:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Echt hè, ik zou daar als date zijnde echt niets van moeten hebben en hem hebben weggejaagd
Uh, waar komt deze reactie opeens vandaan?quote:Op zondag 27 april 2008 01:15 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik vind dat een gaaf wijf die Amy...sorry hoor!
gave stem, goede muziek en ze weet zich te tonen, ok tis apart en anders maar ze valt wel op.
I have respect for her!
A thousand times yes!quote:
Dat is hij zeker... Ook best triest. Maar daardoor ook best grappig... voor mij danquote:
quote:Op zondag 27 april 2008 01:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
I knowHeb ook een keer gehad dat ik het helemaal niet door had en later terug zag op een foto
Brrr hij is freaky...
Bij kop en kont pakken en in een gracht mieteren kan misschien helpen?quote:Op zondag 27 april 2008 01:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij wist niet dat ik hem eng vond, dacht dat het een vriend van me was. Toen ik het uitlegde hebben we ons snode plannetje gesmeed
Ga jij eens de nieuwe plaat luisterenquote:Op zondag 27 april 2008 01:15 schreef Asmodian het volgende:
[..]
A thousand times yes!
![]()
![]()
Exit Music (For a Film)
![]()
![]()
![]()
Het is niet grappigquote:Dat is hij zeker... Ook best triest. Maar daardoor ook best grappig... voor mij dan
Het is ook echt een freakquote:Op zondag 27 april 2008 01:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik krijg nu echt een hele foute mental picture van één of andere freak.
Als ik een meisje leuk vond en die was in "de disco" dan liep ik wel eens "lukraak" langs weet je wel. Maar om nou zo te gaan stalken
Ja toch, niet tan?quote:
I stand corrected. Zo heet 'ie eigenlijk jaquote:
Waarop jij, zonder blikken of blozen, hem een linkse direkte geeft waarna hij zijn plaats weet...quote:Op zondag 27 april 2008 01:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij is ook eng
Heb ook al een paar keer gehad dat ik ging stappen (op een jou bekende plek, hij komt daar ook altijd) en dat hij opeens achter me stondDan vroeg degene waarmee ik stond te praten "hey ken je hem ofzo?" En ik zo van:
En dan kijk ik om en staat ie pal achter me
![]()
Hehe ik hoor het je gewoon zeggenquote:Op zondag 27 april 2008 01:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja toch, niet tan?
Alweer bijna afgelopen
Truste MMquote:Op zondag 27 april 2008 01:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarop jij, zonder blikken of blozen, hem een linkse direkte geeft waarna hij zijn plaats weet...![]()
Ik ga douchen en naar bed, ben gaar...
Dat durf ik nietquote:Op zondag 27 april 2008 01:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarop jij, zonder blikken of blozen, hem een linkse direkte geeft waarna hij zijn plaats weet...![]()
Ja erg he? Schijnt erg in trek te zijn tegenwoordig, dat accentjequote:Op zondag 27 april 2008 01:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe ik hoor het je gewoon zeggen![]()
En gewoon nog een keer opzetten
Succes met je poot morgen. Het wordt goed weer dus lekker de benen strekkenquote:Op zondag 27 april 2008 01:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oh hij doet het nog steeds?quote:Op zondag 27 april 2008 01:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat durf ik nietMaar als ie het nog een keer doet ga ik hem denk ik keihard uitschelden, heb er wel een beetje genoeg van
Oy verkeerde bandquote:Op zondag 27 april 2008 01:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja erg he? Schijnt erg in trek te zijn tegenwoordig, dat accentje
Ga ik doen. Zit nu even Imitation of Life (Acoustic) te luisteren
Ja, verdomme al 2,5 jaarquote:
En nu The Riverbed van Madrugada. Maar Exit staat al queuedquote:Op zondag 27 april 2008 01:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oy verkeerde bandMaar ook een goede band
Dan zou ik écht een keer actie ondernemen als ik jou wasquote:
Dat doe je toch niet, ben je te liev voorquote:Op zondag 27 april 2008 01:20 schreef MaJo het volgende:
Dat durf ik nietMaar als ie het nog een keer doet ga ik hem denk ik keihard uitschelden, heb er wel een beetje genoeg van
Ik heb gister voor het eerst Madrugada gehoord, klinkt topquote:Op zondag 27 april 2008 01:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En nu The Riverbed van Madrugada. Maar Exit staat al queued![]()
En er is helemaal niets mis met REM.
I knowquote:Op zondag 27 april 2008 01:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan zou ik écht een keer actie ondernemen als ik jou was
De beste actie is zijn broek naar beneden trekken in de volle zaal. Maar dat vergt wat lef
Wie, wat, waar, hoe? Heb je EINDELIJKE die zip geopend die ik je maanden geleden gestuurd heb?quote:Op zondag 27 april 2008 01:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb gister voor het eerst Madrugada gehoord, klinkt top
En er is zeker niks mis met R.E.M. vandaar ook de
Jij bent gemeenquote:Op zondag 27 april 2008 01:25 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dat doe je toch niet, ben je te liev voor. Ik ook niet, daar vind ik het te amuzant voor
. Maar als je't wil proberen, reserveer ik bij deze een plek op de tribune en een bak popcorn!
Je hoeft zijn onderbroek ook niet naar beneden te trekkenquote:Op zondag 27 april 2008 01:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
I knowEn er komt een punt dat ik hem echt een keer in elkaar ga meppen
En ieuw nee ik wil hem niet naakt zien![]()
Neem ik de schuimrubber vingers meequote:Op zondag 27 april 2008 01:25 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dat doe je toch niet, ben je te liev voor. Ik ook niet, daar vind ik het te amuzant voor
. Maar als je't wil proberen, reserveer ik bij deze een plek op de tribune en een bak popcorn!
Mijn huisgenootje luisterde ernaarquote:Op zondag 27 april 2008 01:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wie, wat, waar, hoe? Heb je EINDELIJKE die zip geopend die ik je maanden geleden gestuurd heb?
En jij bent zo tegen verslavende middelenquote:Op zondag 27 april 2008 01:15 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik vind dat een gaaf wijf die Amy...sorry hoor!
gave stem, goede muziek en ze weet zich te tonen, ok tis apart en anders maar ze valt wel op.
I have respect for her!
The mental image, my eyes, my eeeeeeyyyyyyyeeeeesssssssquote:Op zondag 27 april 2008 01:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hoeft zijn onderbroek ook niet naar beneden te trekken
Wat verdien ik eraan?quote:Op zondag 27 april 2008 01:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Neem ik de schuimrubber vingers mee
Overigens: Sjaak Afhaak?
Dus 02/05 in Paradiso? Waar op de derde?quote:Op zondag 27 april 2008 01:29 schreef Nembrionic het volgende:
Over Madrugada gesproken: zie sig![]()
Ze komen ook nog een dag eerder in Paradiso en ik overweg het sterk. Wacht al 2,5 jaar op ze.
Westlifequote:Op zondag 27 april 2008 01:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En jij bent zo tegen verslavende middelen![]()
![]()
Maar voor de grootste crackhoer van het moment heb je respect.....
En kssssst, wegwezen hier, eng mens!
Overigens moet ik een bekentenis doen......
Ik ga naar Westlife
quote:Op zondag 27 april 2008 01:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn huisgenootje luisterde ernaarEn die zip was Radiohead toch? Anders heb ik iets gemist
Krijg hem niet geopend nee
quote:Op zondag 27 april 2008 01:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus 02/05 in Paradiso? Waar op de derde?
quote:
quote:Op zondag 27 april 2008 01:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar stelde ik net een vraag over in de AKQ!
Elizabethquote:Op zondag 27 april 2008 01:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En jij bent zo tegen verslavende middelen![]()
![]()
Maar voor de grootste crackhoer van het moment heb je respect.....
En kssssst, wegwezen hier, eng mens!
Overigens moet ik een bekentenis doen......
Ik ga naar Westlife
Je moet voor jezelf opkomen, lieve meid. Voel je je veel beter door dan als ik, of iemand anders, het voor je oplost. Dus het is voor je eigen bestwil, en voor mij heel erg grappig (voor jou meestal ook wel, geef toequote:Op zondag 27 april 2008 01:27 schreef MaJo het volgende:
Jij bent gemeenin plaats van dat je me nou helpt om van mijn stalker af te komen
(whine)quote:En ok, is dit een toezegging om weer een keer mee te gaan?Want je bent al 1,5 jaar sjaak afhaak
Serieus? Dat is wel heel ernstigquote:Op zondag 27 april 2008 01:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb Madrugada sowieso 2x en wellicht al 3x de link van naar je gestuurd. En die heb je toen ook gehad maar gewoon nooit geluisterd dus. Maar dat zijn we wel gewend van je
En die Radiohead gooi ik wel een keer op CD dan.
Zowel via mail als via PM.quote:Op zondag 27 april 2008 01:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Serieus? Dat is wel heel ernstigPer mail of PM? Wil wel meer horen
Kijk nem, dit is dus een van die mietjesvrienden waar ik het laatst over hadquote:Op zondag 27 april 2008 01:35 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Je moet voor jezelf opkomen, lieve meid. Voel je je veel beter door dan als ik, of iemand anders, het voor je oplost. Dus het is voor je eigen bestwil, en voor mij heel erg grappig (voor jou meestal ook wel, geef toe)
[..]
(whine)
Maar het is zo ver...
En je woont niet meer op de hoek...
En het bier is er rank...
En het is zo ver...
En ik ben zielig...
En het is in de 'middle of nowhere'...
En heb ik al gezegd dat het ver is?
(/whine)
Thxquote:Op zondag 27 april 2008 01:41 schreef Nembrionic het volgende:
Sowieso het nieuwste album, onlangs uitgekomen:
Cool, ga ik eens checkenquote:Op zondag 27 april 2008 01:41 schreef Nembrionic het volgende:
Sowieso het nieuwste album, onlangs uitgekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |