Tokio Hotel in het Duits is nog best te pruimen hoor, vind ik. Stukken beter dan die neppe Engelstalige meuk waarvan ze niet eens weten wat ze zingenquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:12 schreef borisz het volgende:
Tja BZN kreeg Ahoy vol. Maar dat kreeg Tokio Hotel ook!
wel mooi mensen die ironie kunnen waarderen !quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:23 schreef Bos81 het volgende:
De kroegnaam Nederlandstalig noemen en dan in het Engels verdergaan
Doe ik ook hoor, ik vond dat icoontje het er het beste bij passen al kan het anders geintrepeteerd wordenquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:30 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wel mooi mensen die ironie kunnen waarderen !
quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:43 schreef borisz het volgende:
Gomes + Valckx wordt het dus nu.
en Stomp moet zijn bril af doen.
Tja Reker moet ophoepelen lijkt het dus.quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kun je voor 1 keer een keer duidelijk zijn in je posts in plaats van ons te laten zoeken waar je het over hebt.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Tja Reker moet ophoepelen lijkt het dus.
Stomp = Jeroen Stomphorst, presentator sportjournaal.
Wel de bril omhoog he. We hebben hier maar 1 toilet en de dames moeten ook nogquote:
Wij hebben er 2.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel de bril omhoog he. We hebben hier maar 1 toilet en de dames moeten ook nog
Wij ookquote:
Precies. De jongerenkroeg rules.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:17 schreef Messenga het volgende:
In de jongerenkroeg zijn er gewoon 2. Zoals 't hoort.
Je hebt nog 9 minuten.quote:
Oude mannen hé.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Precies. De jongerenkroeg rules.
Nu bos en tong weggaan is de kroeg van ons! Muaha!
Si.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:25 schreef tha_dark het volgende:
Nederlandstalig? No puedo hablar en español acà?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |