Prachtige foto'squote:Op zondag 27 april 2008 23:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgen echt vroeg naar coolsingel
Dat is triest inderdaad wel erg triest.quote:Op zondag 27 april 2008 22:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Voor mij was de lol er wel heel erg af toen de ME charges uit voerde op stadhuisplein kort nadat een dertigtal mongolen het nodig vonden om drie politie-agenten op te jagen
Al die klootzakken die weer verpesten, op inet stond ook dat tussen 2 groepen relletjes kwamen, echt drama weerquote:Op zondag 27 april 2008 23:28 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat is triest inderdaad wel erg triest.
Landzaat maakte de 1-0, voorzet van Luigi.quote:Op zondag 27 april 2008 23:42 schreef FrankyMcG het volgende:
Net terug!
Bier vloeide rijkelijk in O'Sheas...
Van de wedstrijd eigenlijk vrij weinig meegekregen, weet nog steeds niet wie de 1-0 maakte! Maar we hebben GEWONNEN!!!
Helaas geen biertjes na afloop op stadhuisplein...
Zo maar ff de kroeg in hiero!
vergeet het maar, was vanavond al feest. Net over de brug direct na de wedstrijd al trouwensquote:Op zondag 27 april 2008 23:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zin in morgen.En laat het aub een keer een beetje rustig blijven.
Gebeurde er danquote:Op maandag 28 april 2008 00:11 schreef TheCandyman het volgende:
[..]
vergeet het maar, was vanavond al feest. Net over de brug direct na de wedstrijd al trouwens![]()
Lol, trouwens die snippers waren wel brand veilig, zo fakkel die nog al brande aan de onderkant, kwam in zo stapel slierten terrecht, maar brande gelukkig nietquote:Op maandag 28 april 2008 00:18 schreef gitaarsnaar het volgende:
Was ook wel lachen op het stadhuisplein rond 15.00u. Op een gegeven moment gooide iedereen z'n blikjes bier de lucht in. Kreeg er bijna 1 op m'n muil. Rare gasten
Een vriend van me gooide het eerste biertje de lucht in. Een paar tellen later vlogen er honderden bekers met de bier door de luchtquote:Op maandag 28 april 2008 00:18 schreef gitaarsnaar het volgende:
Was ook wel lachen op het stadhuisplein rond 15.00u. Op een gegeven moment gooide iedereen z'n blikjes bier de lucht in. Kreeg er bijna 1 op m'n muil. Rare gasten
dacht meer richting de 10.000quote:Op maandag 28 april 2008 01:04 schreef jorienvdherik het volgende:
verwacht eigenlijk niet veel man
50.000 ofzo ?
dan voornamelijk gezinnetjes
Mjah misschien wel ja,quote:Op maandag 28 april 2008 01:05 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
dacht meer richting de 10.000
voorquote:Op maandag 28 april 2008 01:30 schreef jorienvdherik het volgende:
voor of na /
geen camera gezien, dus daarom vond ik het beetje vaagquote:Op maandag 28 april 2008 01:33 schreef jorienvdherik het volgende:
feyenoord tv ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |