Goed topic!quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:51 schreef mash_ het volgende:
Post hier foto van je leukste ex topic! !
Ik weet het nietquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:22 schreef VlaDje het volgende:
Ik stel hier een kamervraag...
Waarom is het op MSN wel een gekkenhuis en hier niet
Terwijl de zelfde personen er zitten
Waarom in hemelsnaam vliegen naar Praagquote:
Waar ga je heen?quote:
zeik is niet zoquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:06 schreef oshiro het volgende:
Even een request: voeg mij niet toe aan groepsgesprekken alsjeblieft dankjewel.
Zal ik jou eens even lekker in je bek schijten, jochie?quote:
nee ik doe niet aan poep en plas seks!quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:08 schreef oshiro het volgende:
[..]
Zal ik jou eens even lekker in je bek schijten, jochie?
Dat is dan ook niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
nee ik doe niet aan poep en plas seks!
12 uur lang in een bus rotten is comfortabelquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam vliegen naar Praag
Ga dan met de treinquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:11 schreef Sjibble het volgende:
[..]
12 uur lang in een bus rotten is comfortabelOf anders een auto.
Vliegtuig ben je er met 1 uurEn leuk uitzicht enzo
.
wat doe je dom. ga over motors of over lis praten ofzoquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:11 schreef oshiro het volgende:
En trouwens: OF HEB JE SOMS POEP IN JE HOOFD
Rein, hou je bek en ga aan je spelling werken ofzo, want je bent echt te triest voor woordenquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:16 schreef mash_ het volgende:
[..]
wat doe je dom. ga over motors of over lis praten ofzo
ja erg hequote:Op zaterdag 26 april 2008 01:17 schreef oshiro het volgende:
[..]
Rein, hou je bek en ga aan je spelling werken ofzo, want je bent echt te triest voor woorden.
Ja, daar schuilt nou juist het hele probleemquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:17 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja erg he![]()
![]()
wel leuk dat jij het erger vind dan ik zelf
ja blabla ga vrienden zoeken ofzoquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:19 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja, daar schuilt nou juist het hele probleem.
Wat een kansloos mannetje ben je tochquote:
whowh! je hebt een vriendquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:22 schreef oshiro het volgende:
[..]
Wat een kansloos mannetje ben je tochIk kom net van buiten, waar ik een paar uur heb staan ouwehoeren met een vriend van me.
ja maar! had trouwens goed idee. als we nou jenever kopen ofzo. doen we dat in een cola fles. dan hoef je niet zo veel met bier te slepen!quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:21 schreef MarkM het volgende:
Aidsbglijbaan.
Vierentwintig uur in de bus naar Barça is ook gaaf hoorquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:11 schreef Sjibble het volgende:
[..]
12 uur lang in een bus rotten is comfortabelOf anders een auto.
Vliegtuig ben je er met 1 uurEn leuk uitzicht enzo
.
ook met dat leuke katjequote:Op zaterdag 26 april 2008 01:25 schreef Bakakame het volgende:
[..]
OH DAT ZEI D_A GISTER OOK déjà-vu!
Ja! Of met andere sterke zooi!quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:23 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja maar! had trouwens goed idee. als we nou jenever kopen ofzo. doen we dat in een cola fles. dan hoef je niet zo veel met bier te slepen!
wel ik zeg net hard op zo van : PLAATJEquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:26 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nee. Maar een plaatje kun je niet zeggen
Ehm, waar de hell heb ik Irene nou weer voor nodig? De gedachte alleen alquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
whowh! je hebt een vriendhoeveel kost die nou per uur. en nee ben niet zielig. ik heb irene niet nodig voor bepaalde dingen
shit nu ben ik gedistquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:27 schreef mash_ het volgende:
[..]
wel ik zeg net hard op zo van : PLAATJE
lukte best goed
quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:27 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ehm, waar de hell heb ik Irene nou weer voor nodig? De gedachte alleen al
En betalen? Niks.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:28 schreef MarkM het volgende:
Neuken jwt!
neejo, ik bel liever aan. tenzij de bel het niet doet, dan moest ik kloppen want de bel deed het nietquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:28 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee johik wees je er alleen even op dat het niet klopte wat je zei
hey! dat is van samson en gertquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:29 schreef Bakakame het volgende:
[..]
neejo, ik bel liever aan. tenzij de bel het niet doet, dan moest ik kloppen want de bel deed het niet
vind samson veel hipper dan D_Aquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:31 schreef Bakakame het volgende:
[..]
jaja, jij zei wat van D_A en ik zei wat van samson en gert
ik moest lachenquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:29 schreef Bakakame het volgende:
[..]
neejo, ik bel liever aan. tenzij de bel het niet doet, dan moest ik kloppen want de bel deed het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |