Woef.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Trouwens ga FOK! eens sneller maken inplaats van lutsig hier voor je uit te staren.
Ik gaat eens even zo'n mooi stripje over jou maken.quote:
Het is een SC?quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:33 schreef MASD het volgende:
D_A, ga niet postopkrikken. Dan gaan ze weg.
Kan.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:36 schreef MASD het volgende:
[..]
Je kunt meerdere quotes en zinnen in één bericht stoppen.
Je hebt mijn toestemming.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik gaat eens even zo'n mooi stripje over jou maken.
Lijkt me wel leuk.
Denk.
Modkapsones. Nu al.quote:
Miep niet zo mastjequote:Op vrijdag 25 april 2008 21:36 schreef MASD het volgende:
[..]
Je kunt meerdere quotes en zinnen in één bericht stoppen.
Alleen je voeten?quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:39 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Mijn voeten lijken net slagvelden.
Ja, tijd dat we hem gaan rickrollen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hebt mijn toestemming.
[..]
Modkapsones. Nu al.
quote:
Dat waardeer ik enorm.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:39 schreef MASD het volgende:
Niks kapsones. bericht is terug.
Laten we staken.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, tijd dat we hem gaan rickrollen.
ja tof, zoals je gemerkt hebt is FOK! ontzettend traag. Hou het dus even overzichtelijk voor mensen met weinig posts per page. Het laden duurt minuten.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Miep niet zo mastjeZo gaat dat hier al jaaaaaaaren
Kssst, uit dit topic dan, scheelt weer postsquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:45 schreef MASD het volgende:
[..]
ja tof, zoals je gemerkt hebt is FOK! ontzettend traag. Hou het dus even overzichtelijk voor mensen met weinig posts per page. Het laden duurt minuten.
Hehe, ja ik vergeet de toets blokkering nog wel eens.quote:
Prima plan, begin jij?quote:
Ik ben niet zo verzot op voicemails van een kwartier.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, ja ik vergeet de toets blokkering nog wel eens.
Ja dat heb ik gemerkt jaquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, ja ik vergeet de toets blokkering nog wel eens.
Ik zeg het even tegen mijn telefoon.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:48 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo verzot op voicemails van een kwartier.
Een vriendin had laatst 37 oproepen gemist.quote:
Allemaal van jou?quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Een vriendin had laatst 37 oproepen gemist.
Best grappig, stiekem.
Ja, ik had mijn afschrift van T-mobile net gehad. 90 minuten gebeld maar. Dat is nietsquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, ik had mijn afschrift van T-mobile net gehad. 90 minuten gebeld maar. Dat is niets
Voor mij is dat niets.quote:
je hebt toch ook wel vrienden ?quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:22 schreef Fredo55 het volgende:
Heb nog geen idee wat ik ga doen met K'dag, aangezien mijn vriendin in Malta zit..
Laura!quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:19 schreef lauwert het volgende:
Ben met Koninginnedag weer in Amsterdam te vinden.
Rembrandtplein en Museumplein
Hé klootvioolquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |