sletjuhhhhhquote:
Ongetwijfeld, en ik hoop dat ze allemaal nat regenen op het museumpleinquote:
ik kom wel nietquote:
zeik niet zo !quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
R'dam![]()
![]()
![]()
En Lis:dat je meegaat hoor, had het nog niet gelezen
![]()
Omdat eindhoven een afschuwelijke kutstad is?quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:26 schreef Trigalti het volgende:
Waarom ga ik naar Amsterdam eigenlijk ?
Ik woon 20 minuutjes van Eindhoven af..
Nja om kleren te halen niet..quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:30 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Omdat eindhoven een afschuwelijke kutstad is?
Hai..quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:34 schreef liiszle het volgende:
Haalllooo
vanwaar dequote:
ik heb je heul niet smisdaanquote:Op zaterdag 26 april 2008 14:53 schreef Trigalti het volgende:
Yeahh.. 2 weekjes vakantione!![]()
[..]
Geen idee..
Ja vakantione![]()
Chillen.... Nee joh... je moet niet dingen doen die nutteloos zijn.... alvast werkstukken maken...quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:51 schreef liiszle het volgende:
ik heb geen vakantie
maar ik chill m wel fulltime
Al me hele levenquote:Op zaterdag 26 april 2008 14:49 schreef iuvenis het volgende:
Hoi.... Heeft iedereen hier wel vakantie?
Luie pik... Je moet wel naar school hea... anders weet je niet wie Vasco da Gama is...quote:
Daar heb je toch wikipedia voor?quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:02 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Luie pik... Je moet wel naar school hea... anders weet je niet wie Vasco da Gama is...
Wat boeit mij die mafkeesquote:Op zaterdag 26 april 2008 15:02 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Luie pik... Je moet wel naar school hea... anders weet je niet wie Vasco da Gama is...
Wikipedia is toch alleen nuttig voor als je dronken bent en met je vrienden 'apenlul' gaat opzoeken...quote:
chillen is niet nutteloos, t helpt je relaxen, waardoor je je schoolwerk beter volhoudquote:Op zaterdag 26 april 2008 14:59 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Chillen.... Nee joh... je moet niet dingen doen die nutteloos zijn.... alvast werkstukken maken...
Altijd fijn.quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:26 schreef liiszle het volgende:
sjooww, ;lekker bruin/rood kleurtje
iquote:
lichte dunne huid, verbrand snel, trekt snel bij naar bruinquote:Op zaterdag 26 april 2008 16:32 schreef MASD het volgende:
Bruin/rood? d'r gaat iets mis, liiszle.
vanochtend?quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is ook heerlijk.
Behalve die wolken vandaag.
Ja toen wel!quote:
wasst leuk?quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja toen wel!
Ik had gisteren ook de hele ochtend/middag buitengestaan, het was ook rood onder m'n ogen.
Gelukkig was het 's avonds weg, want ik had eindexamengala.
FONS!quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:38 schreef Bakakame het volgende:
Het weer is mooi, ik ben hartstikke duf though..
En Lis, je mag me Bukkake noemen, like everyone else does. Of Fons, whichever you prefer
Ja was leuk!quote:
Ja, zoiets heb ik ook gehoord, maar die ken ik dus nietquote:Op zaterdag 26 april 2008 16:54 schreef liiszle het volgende:
[..]
FONS!
das van zon dingie van Hans teeuwen Met de wijnvlek!![]()
maar ja ik word juist zo actief van dit weer
zieeennquote:Op zaterdag 26 april 2008 16:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja was leuk!
Heb ook een leuke foto eraan overgehouden
Wel meer dan 1 denk ik. Maar heb echt 1 leuke al gekregen.
neequote:Op zaterdag 26 april 2008 16:57 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja, zoiets heb ik ook gehoord, maar die ken ik dus niet
En een andere is The Fonz. Die vind ik wat toffer.. Ken je die ook?
Wikipedia?quote:
Neeequote:Op zaterdag 26 april 2008 14:49 schreef iuvenis het volgende:
Hoi.... Heeft iedereen hier wel vakantie?
och ik hoor net dat iemand niet gaat, dus de moeite is er afquote:Op zaterdag 26 april 2008 17:16 schreef Trigalti het volgende:
Oh man was lekker dat zonnetje..
En Liiss... Gister al genoeg van dat uitgaan gezien.. ik ga met koninginnedag wel weer..
Morgen naar et strand?quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:21 schreef liiszle het volgende:
[..]
och ik hoor net dat iemand niet gaat, dus de moeite is er afmaar ik ga wel even een uurtje partyen!
morgen naar t stranden idd met K dag lekker loosss
Neequote:
Lekkerquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee![]()
Gister om 10 over 10 al. Zaten met 6 man in de klas. Vielen de laatste 5 uur uit
ik woon niet aan de zeequote:Op zaterdag 26 april 2008 17:22 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Morgen naar et strand?![]()
Ik wil ook aan zee wonen ofzo..
Ik woon 5 min van het strand vandaanquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:43 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik woon niet aan de zee
wel aant water
maar ja morgen opde motor met papa naar t strand
aaaitquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:44 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Ik woon 5 min van het strand vandaan
Je blijft van me drank afquote:Op zaterdag 26 april 2008 17:21 schreef liiszle het volgende:
[..]
och ik hoor net dat iemand niet gaat, dus de moeite is er afmaar ik ga wel even een uurtje partyen!
morgen naar t stranden idd met K dag lekker loosss
overal is wat van te makenquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:50 schreef Elvanera het volgende:
[..]
hoooi lisjeee
Haha..ja alleen in de zomer is het hier relaxed ja.. verder saai kutdorp.. :p
i doubt itquote:
hhahahaha ik zal t rustig aan doenquote:Op zaterdag 26 april 2008 19:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als je het aardig vraagt dan mag het wel
k wil geen aidsquote:
Rein!quote:
Nouuu.. Best lastig nog hoor! Maar goed.. zomer komt eraan dus feestjes in strandtentenquote:Op zaterdag 26 april 2008 19:39 schreef liiszle het volgende:
[..]
overal is wat van te maken
nee maar wel lekker gewoon even naar t strand enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |