Bavianenkontmarquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:50 schreef behangplakker het volgende:
Hoe moet ik deze Magmar met een bavianenkont noemen?
[ afbeelding ]
Stoere naam !quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:30 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
oké ik weet genoeg dat hoef ik niet te zien
nee die maakte ik alquote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:35 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
introducing: de slechtste grap tot nu toe
[ afbeelding ]
Sorry, te lui om het hele topic nog eens na te lezenquote:
slecht.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:35 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
introducing: de slechtste grap tot nu toe
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Stoere naam !
Zie hier: Bavianenkontmar
[ afbeelding ]
Ik probeer zoveel mogelijk youtubecomments te plaatsen dus ik heb gewoon gecomment ofzoquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:32 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb ook pokemon ge-edit, maar ik heb dat niet visueel gedaan, maar auditief. Is dat ook goed?
Zie hier mijn fantastische remix van het legendarisch deuntje wat je hoorde bij route 1 (tussen pallet town en viridian city) in pokemon blauw, rood en geel.
inspiratie houd ook een keer op hequote:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:32 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb ook pokemon ge-edit, maar ik heb dat niet visueel gedaan, maar auditief. Is dat ook goed?
Zie hier mijn fantastische remix van het legendarisch deuntje wat je hoorde bij route 1 (tussen pallet town en viridian city) in pokemon blauw, rood en geel.
hehe thanks, als je op 'youtube to mp3' googlet, kan je zo mp3-tjes van youtube downloaden,quote:
Bedanktquote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:22 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
hehe thanks, als je op 'youtube to mp3' googlet, kan je zo mp3-tjes van youtube downloaden,
Maar als dat echt niet lukt wil ik hem ook wel ff op megaupload ofzo zetten.
Ik heb net nog een andere remix gemaakt, maar dan van het liedje wat je in celadon city hoort. ik vind hier de beat iets beter samen lopen met de melodie, maar natuurlijk is de beat wel buiten proporties, maar dat is lachen
Bekijk deze YouTube-video
Vind je de remixes leuk, of vind je de originele versie leuk?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:29 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
Bedankt
Ik mag graag naar de oldskool muziek luisteren.
dit is helemaal geweldigquote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:31 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Vind je de remixes leuk, of vind je de originele versie leuk?
Hier zijn namelijk zeer veel muziekjes uit pokemon te zien.
http://www.vgmusic.com/mu(...)ameboy/index-gr.html
Alleen ff naar de p scrollen
IK vandaag ook. Het was te warm om buiten te zitten, en dit was heerlijke nostalgie!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:25 schreef Silaz het volgende:
heeel stiekem speel ik het spel op me pc als ik me héééél erg verveel![]()
Dat is fireredquote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:33 schreef Silaz het volgende::D maar ik speel de gba versie. géén nostalgie gevoel. want heb nu opeens allemaal nieuwe eilanden erbij
![]()
Het isquote:Op zondag 11 mei 2008 20:33 schreef Demon_Hunter het volgende:
DIGGLETING DIGGLETING TRIO TRIO TRIO
quote:Op zondag 11 mei 2008 21:58 schreef RSH11 het volgende:
Kennen jullie deze nog-og-og og og og
[ afbeelding ]
hardcoretle
Heb laatst uit pure nostalgie de OST van red/blue/yellow gedownload, geweldigquote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:31 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Vind je de remixes leuk, of vind je de originele versie leuk?
Hier zijn namelijk zeer veel muziekjes uit pokemon te zien.
http://www.vgmusic.com/mu(...)ameboy/index-gr.html
Alleen ff naar de p scrollen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pokémon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |