quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:08 schreef Sjowhan het volgende:
Love Train
De Spin die steeds uitgetrokken werd door Dr. Cox
Prachtaflevering weer!
quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:09 schreef RacerDKB het volgende:
Inderdaad, ik vond hem ook vet
Welke spin van Dr Cox hebben jullie het trouwens over ?
En al die lessen die op hij opnoemde die dan weer conclusies van J.D. en andere collega's waren in alle eerdere afleveringen.quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2008 02:21 schreef alwaysthebest het volgende:
De lovetrain was juist brol-frickin-jant.
Met iets van aambeien ofzo. Of Enid gaat eindelijk dood, dat kan ook.quote:Op zondag 27 april 2008 20:56 schreef Zhenar het volgende:
Ik vond het een leuke ep![]()
Jammer dat Kelso weg isMaar ik heb het vermoeden dat hij terugkomt, maar dan als langetermijnspatiënt
Jaquote:Op zondag 27 april 2008 20:56 schreef Zhenar het volgende:
Ik vond het een leuke ep![]()
Jammer dat Kelso weg isMaar ik heb het vermoeden dat hij terugkomt, maar dan als langetermijnspatiënt
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:56 schreef seto het volgende:
Erg matige aflevering, er gebeurde eigenljk helemaal niks.
Dat 'gesprekje' tussen die twee baby's in een paar afleveringen terug was briljant.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:12 schreef PeRi het volgende:
Ik vind het eigenlijk best jammer dat we zo weinig JD's daddytime zien met Sam. Hij zit alleen maar eeuwig lief stil te zitten. Met Isabella hadden we meer babyperikelen.
quote:Dear Friends,
I am sorry it has taken me so long to write, but I feel kindo silly posting without anything too interesting to say. I've also been stalling to talk about some big Scrubs news, however I've just been informed that I'm not allowed to talk about anything related to Scrubs and it's current fate. What I can tell you is that we are currently shooting 18 episodes for the 8th season. I am not allowed to discuss where one might watch them. (More news to come.)
But I can tell you that the coolest episode we've ever done is going to air on May 8th at 8:30(E/P). I directed it and it's a GIANT homage to "The Princess Bride". Dr. Cox has to make up a fairy tale for his son and he does so using everything that happened in the hospital that day. It's by far the most epic (and expensive) episode we've ever done. (Monsters, potions, evil wizards, giants, hunchbacks, gnomes – like "World of Warcraft", but Scrubs…)
I'll be posting an exclusive clip on this site in a few days.
(...)
'I wanna hiiiit that, I wanna hit it good'quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:27 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat 'gesprekje' tussen die twee baby's in een paar afleveringen terug was briljant.J.D. samen met Sam kunnen inderdaad best toffe momenten opleveren.
Ze zijn als het goed is nieuwe afleveringen aan het opnemen voor seizoen 8. Maar dit was de laatste van seizoen 7 ja.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:09 schreef King_of_cubes het volgende:
Geweldige aflevering.Maar is dit nou serieus de laatste aflevering?
Het is de laatste aflevering, maar niet bedoeld als de laatste, zoals hierboven al gezegd.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:24 schreef Tim86 het volgende:
te onzinnig voor woorden dit..het had wat grappige elementen maar dit is niet iets wat een season finale moet zijn...dikke bullshit gewoon
Gok oktober, ze hebben het al geschoten. Wellicht November. Danwel op ABC, ipv NBC, maar dat maakt voor ons geen bal uit!quote:
De laatste aflevering van Seizoen 5 was in HD opgenomen en uitgezonden, maar daarna nooit meer. Bill Lawrence en de techneuten achter Scrubs zeiden dat de fans er geen behoefte aan hadden ofzo, en dat het te duur was.quote:Op zondag 11 mei 2008 12:42 schreef Trystar het volgende:
Het was wel een leuk aflevering, moest erg lachen om Ted en de Janitor![]()
Ik hoop wel dat Scrubs seizoen 8 in HD wordt uitgezonden, of iig breedbeeld
Bron: NY Times/Reuters. Midseason is januari/februari, dus het duurt nog wel effe, maar het is iig definitief.quote:Midseason, ABC will introduce "The Goode Family," an animated series from Mike Judge, creator of "King of the Hill"; "Scrubs," a long-running comedy that moved over from rival network NBC; and a reality show from Kutcher and model Tyra Banks.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 02:11 schreef alwaysthebest het volgende:
TVGuide: Scrubs Boss Blasts NBC, Previews "Serious" Changes
Yes I am. Zolang bij z'n belangrijke stap nog steeds de bedenker en showrunner van de afgelopen zeven seizoenen de touwtjes in handen heeft, heb ik nog vertrouwen in de show. En blijkbaar is Zach Braff nog steeds van de partij, wat ook bijzonder relevant is.quote:OK, Scrubs fans, you buying what Bill L. is selling?
Met de zelfkritiek zit het in ieder geval wel goedquote:The first thing I did was call the cast and the writers together and I said, "Look, if we're going to do this, we have to get back to something we creatively can all be excited about." Because, personally, I felt like this past season we were less than inspired comedically. So I said to them, "This means you guys working harder. It means having emotional stakes and losing all the goofy, broad stuff that I think is easy to write… " And everyone said they were on board for one more season.
When you've been writing this show for seven years, it's so easy to get into these patterns of writing the same jokes over and over: J.D. loves Turk, J.D. wants Dr. Cox's approval, Elliot's whiny and neurotic. But this year the stuff is really f--king good. I think our old stand-by fans are really going to dig these shows.
Echt veranderd is hij ook niet. Ben er wel blij om dat een hoop karakters een hoop diegang hebben gekregen en inmiddels een verleden hebben in de serie. Vind die 'stiekeme' grappen over iets van een seizoen geleden altijd erg vermakelijk! (Zijn grappen voor de echte fans natuurlijk ! )quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:43 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik ben blij dat er wat gaat veranderen, ik vond het de laatste paar seizoenen nogal veel van hetzelfde. Ook werd er elke keer gezegd "*naam karakter* groeit nu echt en wordt volwassener" maar dat was nooit terug te zien, JD vind ik bijvoorbeeld nauwelijks veranderd ten opzichte van begin seizoen 1.
Ik hoop dat dat ene vrouwtje met die stem ook blijft.quote:Exclusive: Scrubs Gets New Blood Transfusion
Eliza Coupe by Todd Williamson/ WireImage.com, Aziz Ansari by Michael Schwartz/ WireImage.com
Dr. Cox is going to have three new souls to torture when Scrubs moves to ABC next season.
Sources confirm to me exclusively that Betsy Beutler (The Black Donnellys), Eliza Coupe (HBO's 12 Miles of Bad Road) and Aziz Ansari (MTV's Human Giant) are joining the cast as Sacred Heart's newest interns. The trio will appear on a recurring basis.
The injection of new blood is part of an ambitious plan to return the show to its more drama-filled roots. To read about the other changes in store, check out my fresh Q&A with series creator Bill Lawrence (aka Da Man).
TVGuide
Vond het maar beetje gejat van Police Academy...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:05 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat ene vrouwtje met die stem ook blijft.Niet echt vernieuwend om een vrouw grappig te maken door een aparte stem, maar wel leuk vind ik.
.
Leuk filmpje, goeie samenvatting.quote:
Dat laatste shirt, meesterlijk. Kwam ook niet meer bij toen de site ook echt bestond !quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:44 schreef waslap het volgende:
ik kwam net op een site die een shirt van 'The Todd' verkocht![]()
iets van 'Shhh..Dong Sleeping';
er waren toch grappigere shirts die the Todd aan heeft gehad?
iemand nog enkele onthouden (behalve thetodd.com)?
Volgens het Internet bestaat de site niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:57 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Dat laatste shirt, meesterlijk. Kwam ook niet meer bij toen de site ook echt bestond !
*Link was trouwens ; http://www.thetoddtime.com/*
In het kort: als het ABC bevalt willen ze verder met Scrubs, zelfs als de huidige hoofdcast eruit stapt. Showrunner Bill Lawrence denkt dat dat best mogelijk moet zijn.quote:ABC entertainment president Steve McPherson confirmed that he picked up "Scrubs" for one season with an eye toward possibly continuing the show beyond next year, possibly without expensive star Zach Braff.
A critic said showrunner Bill Lawrence told him that ABC thinks of "Scrubs" as being like "ER," a show that can survive significant cast changes, and that ABC was thinking of having a "new generation without Zach, without Bill, and bringing in some new interns." The critic asked if that's the case.
"Certainly when we picked it up we had to make the decision based on this one season because, you know, there is a likelihood that that would be it," McPherson said. "We do think there's an opportunity after that -- talking to Zach, talking to Bill -- and whether and/or all of the cast is a part of that, I still think there's a great amount of growth there. We do think that it will not hopefully be a one-season situation. But we'll just take that step by step."
(bron)
Daar ben ik dus ook erg bang voor, ik denk niet dat iemand anders hem kan vervangen. Zelde geldt voor Donald, die 2 samen zijn geniaal!quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:31 schreef Haijo het volgende:
Ja maar toch draait de show om hem. Hij is de hoofdpersoon die alles aan elkaar praat. Zonder hem is het echt niet dezelfde show.
Ben ik het volledig mee eens, het is toch voornamelijk zijn belevingen. Althans waar de show als eerste mee startte en daarbuiten de belevenissen van de mede karakters. Je ziet ook dat de meeste personen gedurende het seizoen wel meer diepgang, dus ook verhalen hebben gekregen, maar er is geen show aanwezig zonder hem itt andere hoofdkarakters..quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:31 schreef Haijo het volgende:
Ja maar toch draait de show om hem. Hij is de hoofdpersoon die alles aan elkaar praat. Zonder hem is het echt niet dezelfde show.
Het geld eigenlijk voor de hele cast, John kan ook neit vervangen worden , Sarah niet, Judy niet, enzovoorts.quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:35 schreef Trystar het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook erg bang voor, ik denk niet dat iemand anders hem kan vervangen. Zelde geldt voor Donald, die 2 samen zijn geniaal!
Absoluut. Elke aflevering is een hoofdstuk uit zijn dagboek, als het ware. Daarom doet hij de narration en begint bijna elke aflevering met "My.." in de titel.quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:37 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ben ik het volledig mee eens, het is toch voornamelijk zijn belevingen.
Alhoewel de His/Her afleveringen ook erg geslaagd waren. Maar niet sterk genoeg voor een complete serie.quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:01 schreef Breuls het volgende:
[..]
Absoluut. Elke aflevering is een hoofdstuk uit zijn dagboek, als het ware. Daarom doet hij de narration en begint bijna elke aflevering met "My.." in de titel.
Hoeft niet hoor, ze kunnen het ook doen zoals het laatste seizoen van That 70s Show toen Kelso en Eric er uit waren.quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:22 schreef alwaysthebest het volgende:
Het hele programma draaide toch een beetje om J.D. inderdaad, met dagdromen en al. Het zou kunnen werken, maar dan moet het wel retegoed worden. Ik ben wel benieuwd wat ze dan gaan doen. Een nieuw karakter waar ze zich op gaan focussen? Dan wordt het toch een spin-off idee.
En dat was een rampzalig slecht seizoen. Niet doen dus...quote:Op donderdag 17 juli 2008 02:43 schreef Marble het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, ze kunnen het ook doen zoals het laatste seizoen van That 70s Show toen Kelso en Eric er uit waren.
Je onderstreept mooi mijn punt: je bent gehecht aan de persoon en de serie voelt anders, vervreemd, aan als de hoofdfiguren weg zijn. Hoe goed de serie nadien nog steeds ook moge zijn. Daarom zal zoiets alleen overleven als ze nieuwe kijkers weten te trekken en ook in de eerste paar afleveringen extra goed presteren (de kijker moet overtuigd worden dat het nog steeds leuk is).quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:48 schreef CrustyClown het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat aflopen.
Ik zou Scrubs idd niet meer kijken als zack er niet meer in speelt, gewoon omdat ik Scrubs gewoon gewend ben met hem erin en hij is toch wel zo een beetje het leidende karakter in de serie.
Om dezelfde reden zou ik Mash vroeger ook niet helemaal gezien hebben als ze Hawkeye er halverwege uitgedonderd zouden hebben of Californication zonder onze XFiles held.
Transformers was ook een stuk minder geweldig toen ze Optimus Prime hadden ingeruild voor een andere leider, maar goed dat ben ik!
Whehe, als ik het goed begrijp gaat zij Kelso vervangen?quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:12 schreef alwaysthebest het volgende:
Courtney Cox (bekend van Friends) gaat drie afleveringen meespelen.
Zie o.a. Eonline
Die aflevering met Colin Farrel was erg leuk, hopelijk zien we hem nog een keer terug in Scrubs.quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:23 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Whehe, als ik het goed begrijp gaat zij Kelso vervangen?Kan nog wel wat worden.
Matthew Perry in Scrubs was namelijk wel tof, net als die ierse gast, Collin Farrel.
Geweldige afleveringen waren het eigenlij allemaal, met gastrollen.
Welke aflevering is dat met Matthew Perry?quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:23 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Whehe, als ik het goed begrijp gaat zij Kelso vervangen?Kan nog wel wat worden.
Matthew Perry in Scrubs was namelijk wel tof, net als die ierse gast, Collin Farrel.
Geweldige afleveringen waren het eigenlij allemaal, met gastrollen.
My Unicorn, seizoen 4, aflevering 11.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:35 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Welke aflevering is dat met Matthew Perry?
In seizoen 4, Matthew (Murray) is zo'n vluchtleider op een vliegveldje, maar ze vader komt in het ziekenhuis te liggen, maar die blijkt dan weer niet zijn vader te zijn blablaquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:35 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Welke aflevering is dat met Matthew Perry?
Volledig bericht by NYTquote:[..]
The eighth season of “Scrubs” was intended to be its last, but Mr. Lawrence isn’t so sure. He is adding younger cast members this season, and he likens the show to a comedic “ER,” where new members of the ensemble replace departing ones. He also noted that the show is “by far the cheapest single-camera comedy” on broadcast television.
“If this show pulls a legitimate number and people like yourselves still find it creatively viable, I think there’s a chance it will go forward,” he said.
One change that is likely, though, relates to Zach Braff, the show’s star. Mr. Braff has indicated that he will depart the show at the end of next season. “My sense is that this is my last year,” he told reporters.
[..]
Oud nieuws, geen reden om het topic te kicken!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:41 schreef Wheelgunner het volgende:
Hmm, Janitor zit weer in een Harrison Ford-film, ik zag hem in de nieuwe Indiana Jones...
Dat klinkt tof!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:22 schreef RacerDKB het volgende:
Hé, dit wist ik nog niet:
http://www.imdb.com/news/ni0264702/
Seizoen 8 bevat dus een episode op de Bahama's waar Neil Flynn (Janitor) gaat trouwen...
Met Lady?
Waarschijnlijk November.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:24 schreef Wheelgunner het volgende:
Wat is eigenlijk de airdate voor seizoen 8?
Dat is die nieuwe footage denk ik inderdaad.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:05 schreef Wheelgunner het volgende:
Hmm, JD met baart.... Ik weet het niet hoor.
baartquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:05 schreef Wheelgunner het volgende:
Hmm, JD met baart.... Ik weet het niet hoor.
Hij had al langer een baard hoord.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:11 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat is die nieuwe footage denk ik inderdaad.
En volgens mij ook dat JD voor Dan staat en dat Dan halfnaakt is.
Wat is er mis met JD met een baardHet is net als Dr Cox kaal, het is even wennen
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:00 schreef Breuls het volgende:
Scrubs is midseason, dus ik denk dat januari een goede gok is.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:38 schreef Richardfun het volgende:
Januari idd.
Een objectieve review lijkt mij eerlijk gezegd erg saaiquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:01 schreef roepdeman het volgende:
Binnenkort verschijnt er een review van de dvd's op de FP geschreven door 1 van mijn collega's. Helaas niet door mijwant ik ben veel te positief en dus niet meer objectief
Dinsdag/Woensdag, vaste download dagje gaat dat wordenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:12 schreef Breekfast het volgende:
Eindelijk is het bijna weer zover![]()
Hopelijk is het niveau van dit laaste seizoen beter dan seizoen 7.
In dat artikel staat dat The Todd niet meer in zijn thong mag!quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:28 schreef Breuls het volgende:
[ afbeelding ]
You're killing him...
- I Know!
Friends in-joke.
Foto komt uit dit artikel over het komende seizoen dat dinsdag begint.
bananahammock!quote:Op zondag 4 januari 2009 00:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
In dat artikel staat dat The Todd niet meer in zijn thong mag!
Niet. NBC heeft een aflevering die bedoeld was voor ergens middenin het seizoen als laatste uitgezonden, en dus is het daar als een nachtkaars uitgegaan (mede vanwege de writer's strike).quote:Op zondag 4 januari 2009 01:02 schreef MaxC het volgende:
Even mijn geheugen opfrissen, hoe eindige ook alweer afgelopen seizoen?
Toch ga ik het laatste seizoen nog een stukje terugkijken denk ikquote:Op zondag 4 januari 2009 02:01 schreef Breuls het volgende:
[..]
Niet. NBC heeft een aflevering die bedoeld was voor ergens middenin het seizoen als laatste uitgezonden, en dus is het daar als een nachtkaars uitgegaan (mede vanwege de writer's strike).
ABC pakt het groots uit zegquote:Op zondag 4 januari 2009 18:11 schreef petrelli het volgende:
Er komen ook nog webisodes van THA NEW INTERNS!!
Ja eindelijk in HD?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:12 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
ABC pakt het groots uit zeg
Dubbele aflevering, dure gastrollen (maar dat had Scrubs altijd al), webisodes, eindelijk HD kwaliteit
Dat is dus zo'n webisode!quote:Op zondag 4 januari 2009 19:15 schreef Steve het volgende:
Op de site van ABC staat ook al een (voor mij) nieuw filmpje. Met nieuwe interns.
Nicequote:Op zondag 4 januari 2009 19:21 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat is dus zo'n webisode!Even kijken!
Nou, ik hoor het zeker er in terugquote:Op zondag 4 januari 2009 20:16 schreef Breuls het volgende:
Hoe meer ik Courteney Cox buiten Friends zie, hoe meer ik denk dat ze voor Monica Geller gewoon een hoog stemmetje opzette.
http://www.imdb.com/name/nm0098013/quote:Op maandag 5 januari 2009 01:38 schreef petrelli het volgende:
Die Howie, nieuwe intern, die acteur daarvan... Ik herken em, hij speelde sowieso in de jaren 90 in veel kinderfilms met zn bril en altijd als het nerdje... Kan niet op zijn naam of films komen, wil zn imdb.
Zowel hier als in Dirt valt me op dat ze veel lager spreekt dan "I know!!"-Monica.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, ik hoor het zeker er in terug!
ja okeeee, maar ik hoor wel monicaquote:Op maandag 5 januari 2009 16:30 schreef Breuls het volgende:
[..]
Zowel hier als in Dirt valt me op dat ze veel lager spreekt dan "I know!!"-Monica.
quote:
Mja, ik dus niet, bedoel ik daarmee. En dat is wmb een goed iets.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
ja okeeee, maar ik hoor wel monica!
Dat ga ik sowieso niet lezenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:24 schreef Mirel het volgende:
SPOILERS over wat er op het eind gebeurt:
http://ausiellofiles.ew.c(...)ils+series+finale%21
Hoi.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:24 schreef Mirel het volgende:
SPOILERS over wat er op het eind gebeurt:
http://ausiellofiles.ew.c(...)ils+series+finale%21
Lief dat je het nog even verteldquote:Op maandag 5 januari 2009 23:00 schreef Mirel het volgende:
Niet héél specifiek trouwens, maar er zit wel 1 grote tussen die de echte fans liever niet willen lezen.
Er staat in enorme letters 'spoiler' bij, en het staat achter een linkje?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoi.
Kan hier een spoiler overheen?
Oh haiquote:Op maandag 5 januari 2009 23:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er staat in enorme letters 'spoiler' bij, en het staat achter een linkje?
Ik vond de tweede aflevering wel beter, ik houd wel van de afwisseling tussen de humor en de wat meer serieuze insteek. Maar ben blij dat het weer terug isquote:
Nee daar was hij weer mee gestopt toch? Eind seizoen 7.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:07 schreef RAM_ het volgende:
ik dacht dat Dr. Cox chief of Medicine was?
SPOILER: wat Dr. Cox in een nog komende aflevering gaat doenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk welquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:10 schreef FrankRicard het volgende:
Ik hoop wel dat de Janitor blijft.
De helft van de fans kijkt de serie alleen al voor hem![]()
Ik geloof er geen zak vanquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:36 schreef Wriggles het volgende:
Had ergens gelezen dat de hoofdrolspelers niet in elke aflevering voorkomen door het budget van ABC ofzoiets.
Ik hoop echt dat ze dat er in houden inderdaad! Ik had het niet meer bij dat stukjequote:Op woensdag 7 januari 2009 20:57 schreef Zhenar het volgende:
Die intern die al die rages begint is echt grappig"Recknognize!"
beters.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:38 schreef Geqxon het volgende:
Volgens mijn planning bestaat het complete seizoen, alle 19 afleveringen, uit dubbele afleveringen, op de laatste na.
Oe mijn verjaardagquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:44 schreef Geqxon het volgende:
http://www.tv.com/scrubs/show/3613/episode.html
Season finale op 10 maart.
Dat is toch best snel weer.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:44 schreef Geqxon het volgende:
http://www.tv.com/scrubs/show/3613/episode.html
Season finale op 10 maart.
Ik ben het alweer vergeten. Was het vermeld in de serie zelf dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:15 schreef Breuls het volgende:
Ik zal het niet hardop noemen, maar we weten toch allang wat er dit seizoen met Janitor gebeurt? Da's een van de dingen die vorig seizoen al werden aangekondigd.
Nee, dat niet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:03 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Ik ben het alweer vergeten. Was het vermeld in de serie zelf dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
quote:Nee, dat niet.Heb hem liever terug in het ziekenhuis, die nieuwe janitor zag er niet uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een van de favoriete personages!
Die was idd geweldigquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:06 schreef seto het volgende:
"He'll picture us splitting a beer, sexing up the ladies and shooting off flares, you know, like MEN do.
- ...... That does sound pretty awesome."
Klopt.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:20 schreef Tim86 het volgende:
Briljante eps. Deze 2 zijn al beter dan heel s7 bij elkaar...
Ze hebben idd minder budget:quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:47 schreef Rahl het volgende:
Ik heb Turk helemaal niet gezien in Ep03? Heeft ABC minder budget ofzo?
Leuk dat je zegt, hoe zit het met the Todd?quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:47 schreef Rahl het volgende:
Ik heb Turk helemaal niet gezien in Ep03? Heeft ABC minder budget ofzo?
En in ep04 komt Carla in geen enkele scene voor![]()
Had ik toch gelijk!quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:26 schreef Symer het volgende:
[..]
Ze hebben idd minder budget:
"ABC's budget cuts will have a few implications, but Lawrence doesn't expect fans to notice anything. The writing staff is smaller, the episodes are going to be filmed in four-and-a-half days instead of five, and every cast member will take two episodes off."
Dr Jan Itorquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:09 schreef CrustyClown het volgende:
Goeie rol van de Janitor trouwens, mooi karakter in de serie
Elke week 2 nieuwequote:Op woensdag 14 januari 2009 16:51 schreef Repeat het volgende:
Hmm er zijn er 2 uitgezonden blijkbaar?
Overblijfsel van zijn poging zijn Joodse roots aan te halen heb ik begrepen uit een interview over zijn tijd in Israel..quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:07 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Beste grap van het nieuwe seizoen is toch wel Zach Braff's poging tot een baard.
2 Leukste stukjes inderdaadquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:47 schreef vingerplant het volgende:
"I'm sorry Dr. Itor"
- "Call me Jan!"![]()
En datzelfde muziekje weer bij sex buddies
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 02:00 schreef FritsFlits het volgende:
Over die 2 afleveringen dat de castmembers niet mee doen, geldt dat ook voor Zach?
Das wel minder, geen JDquote:
Ik denk niet dat dat voor Zach geld?quote:
Nope, Obama-avond bij ABC vandaag.quote:
Het seizoen is nog niet afgelopen hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:34 schreef CompanionCube het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat voor Zach geld?
Dat kan toch niet?
Sowieso, hij heeft tot nu toe in alle 4 de afleveringen gezeten, dus het klopt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |