Zeker, heeft er gisteren weer voor gezorgd dat ik weet te laat ging slapenquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:25 schreef Shivan het volgende:
Pcies
Maar owkee, de "metallica live op rock am ring 2008" is erg erg erg vet!
Haha nee hoor maar ik heb nog wel meer te klagenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:16 schreef Klingon het volgende:
[..]
Zo, jij hebt echt een kutweekend gehad of niet? Als je je daar al druk over kan maken....Die trailer heb ik 1x gezien en daarna nooit meer opgelet. Is toch ook ieder jaar hetzelfde, dus weinig nieuws lijkt me. En er waren gewoon 85.000 mensen, niet meer en niet minder.
Ik werd de eerste dag juist bijna niet gefouilleerd. Ik haalde mijn portomonnee en telefoon uit me broekzak en het was al best. Kon gelijk door lopen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:24 schreef Klingon het volgende:
[..]
Ja, was ook bij Metallica. De eerste dag werd ik echt goed gefouilleerd (tas leeghalen, vest uit etc.). Tweede dag was het ff snel m'n zakken leeg en mocht ik zo doorlopen. Daar had ik zelfs een bazooka op m'n rug kunnen binden en mogen doorlopen
Lowlands moet je niet ermee vergelijken. Het terrein van RAR is totaal anders. Door het heuvelachtige beboste landschap kun je niet zomaar overal je tent planten. Wat bij Lowlands wel kan. Gewoon campings gelijk naast het terrein.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Haha nee hoor maar ik heb nog wel meer te klagen
Zo waren de bussen vaak overvol en moesten we dus een half uur bergopwaarts lopen naar het festivalterrein. Op Lowlands zijn ook wel eens 60.000 mensen geweest en daar is het nooit langer dan 10 min. lopen. Voor het onbijt moesten we ook minimaal 15 min. lopen, op onze camping was gewoon helemaal niks! Alleen wat WC's en douches.
Maar verder was het wel leuk hoor
nu ook in videoquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:18 schreef -Sum- het volgende:
even kort verslag:
we waren woensdagochtend om 6 uur vertrokken, om 11 uur stond de tentop B5, exaxt dezelfde plek als vorig jaar. voor het eind van de dag hebben we 80% van dezelfde mensen als vorig jaar gevonden
dit jaar waren we niet alleen. woensdag was er al een vriend en donderdag kwam de rest.
vrijdag terrein op, the streets waren idd te klein voor de main stage, geen knaller dus.
bad religion, leuk maar niet bijzonder.
incubus, ook wel oke, heb t beter gezien
rage against the machine was goed toen het geluid het eenmaal deed. helaas moesten we na een half uur weg omdat we graag naar bullet for my valentine wilden, dat was heeeeeeel goed.
motorheas was zo saai dat we een zitplek op gingen zoeken in de rockshakers cocktail tent, precies op dat moment kwam er een wolkbreukgelukkig zaten we droog en hebben we met cocktailtjes de lange tijd uitgezeten tot prodigy begon. gelukkig hebben we gewacht want we stonden redelijk goed in het voorvak en het was weer eeeeeeeerg vet. een van de hoogtepunten dus PRODiGY
zaterdag helaas te laat voor disturbed, dus gelijk door naar kate nash. ze speelde alles 2x zo snel om zoveel mogelijk liedjes in een half uur te spelen? niet zo goed als bij t concert dus.
toen terug naar In Flames. dat was HEEEEL goed. ik las hier iets over slecht geluid? wij stonden halverwege het terrein, goed zicht op de schermen en dan heb je nog 2 palen met boxen dus was echt super geluid en zich ook al stonden we best ver weg.
daarna helemaal vooraan bij stereophonics, piepende oren maar wat een goed optreden
the offspring vond ik ook een paar jaar geleden op lowlands nog top maar dit was echt vergane glorie, zoals het eruit zag en hoe het klonk
bij metallica was het zo druk dat we weer achteraan bij de coktailbar hebben gekeken, staand op een tafel. wel ver weg maar kippevel uitzicht zo over al die mensen. van 2 jaar geleden wist ik nog dat hoe verder je naar voren staat, hoe slechter zicht tenzij in het voorvak.
we wilden nog de tent in voor danko jones maar toen was t zo druk dat we lekker naar de 24uurs tent zijn gegaan tot in de diepe uurtjes en we echt niet meer overeind konden staan.
zondag begonnen met fair to midland. kei harde muziek en bizarre zanger, very nice
gebleven voor filter, kende t niet maar klonk wel aardig. even gekeken bij pendulum, klonk zeer goed maar we waren niet de in dans mood vanwege de zere voetjes.
daarna stukje eagles of death metal, en toen 1 helft duitsland - polen. daarna naar jimmy eat world. uiteindelijk na heel lang wachten weer toch nog volgehouden tot queens of the stone ageserg leuk
daarna kapot en moe de tent in gegaan
de volgende dag pas smiddags gaan rijden lekker relaxt
![]()
conclusie: hoogtepunten waren prodigy, in flames en stereophonics maar de 2 dagen camping waren al zo leuk en heftig dat de zaterdag en zondag al erg zwaar vielen
Hoe kansloosquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:08 schreef -Sum- het volgende:
[..]
nu ook in video:
<--- zaterdag, geen idee waarom deze t niet doet zoals die anderen??
Al is het alleen maar voor de camping.....heb er spijt van dat ik al die geniale dingen niet op video vast heb liggenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:39 schreef -Sum- het volgende:
mwoa dit is gewoon een telefoon met 3,2 megapixel? volgende maand krijg ik er 1 met 5 megapixel, ga echt geen camcorder mee slepen. (al zou t geluid dan wel beter zijn maar boeiend, daar is mtv voor)
hardcore?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hoe kansloosVooral als ze zondagochtend om 05:30 aan iedereen vraagt om "Hardcore Holland" te zeggen
There are no sheduled tour dates for year 2009. Rammstein want to record a new album before they have a live tour again. All the fans around the world have no other option - just to show patience.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:46 schreef MrFl0ppY het volgende:
Weet iemand of Rammstein dit jaar tourt?
Depeche mode stond in 2006 volgens mij ergens op de zaterdag middag als ik het me goed herinner. Zal wel geen afsluiter worden denk ik......quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:12 schreef Komakie het volgende:
Ik zou AC/DC misschien nog wel bij de geruchten zetten.
Die hebben een stadion tour door europa en tussen 24 mei en 12 juni zit een heel groot gat. Ze zijn dan zo te zien al wel in duitsland geweest een paar keer, maar het is een mogelijkheid dat ze zoiets doen
Dromen mag altijd
En Depeche Mode kun je bijna al bij de bevestigde bands zetten. Die staan een week eerder op Pinkpop...
Zal wel 1 van de afsluiters worden. Vind ik niets aan
Zowel Rise Aganst als Franz Ferdinand en GNR zijn nog helemaal niet bevestigd. Het zijn alleen maar geruchten en geloof me, alles wat ook maar enigzins een album uit brengt of gaat uitbrengen komt in de "Gerüchteküche" van Ringrocker langs.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:15 schreef Gaijin het volgende:
Fuck, vorig jaar Metallica, RATM, The Offspring, Simple Plan, Pendulum. Omfg. En dit jaar Rise Agains, Billy Talent, Franz Ferdinand, GNR (hoewel, nieuwe formatie :w). RAM VET GEWOON. Hier moet ik een keer heen.
2006 was Depeche Mode de afsluiter op de zondag....quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:28 schreef Rosetta_Stoned het volgende:
[..]
Depeche mode stond in 2006 volgens mij ergens op de zaterdag middag als ik het me goed herinner. Zal wel geen afsluiter worden denk ik......
Je hebt helemaal gelijk ik was in de war met Alice in Chains die stonden op vrijdag middag.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 02:59 schreef Komakie het volgende:
[..]
2006 was Depeche Mode de afsluiter op de zondag....
ff opgezocht...
Dat is wel zo.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:02 schreef Rosetta_Stoned het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk ik was in de war met Alice in Chains die stonden op vrijdag middag.
Wat mij betreft mag Depeche Mode de aflsuiter worden op zondag, dan ben ik toch gaar en kan ik ze lekker over slaan.
Oeh, nice!quote:Op zondag 1 februari 2009 18:46 schreef Terpentin07 het volgende:
Er zijn weer nieuwe bands bevestigd.Niet slecht vind ik...
The Prodigy
Limp Bizkit
Marylin Manson
Korn
Bloc Party
Selig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |