abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59299460
Ja idd nu je t zegt...zo kon je echt makkelijk alles naar binnen krijgen aangezien de vrouwen pas 5meter verderop werden gecontroleerd door andere vrouwen
  woensdag 11 juni 2008 @ 12:25:15 #202
23571 Shivan
Rotzooi op me buro
pi_59301982
Pcies

Maar owkee, de "metallica live op rock am ring 2008" is erg erg erg vet!
Judoka
pi_59302238
RAR was echt vet!
wij zaten op een camping buiten de ring, omdat we vrijdag pas aankwamen en de andere campings al vol zaten.
maar was super geregeld..
alleen vond ik vrijdagavond de terugkeer met de shuttlebus wat minder... werd onderhand geplet..
mijn top 3:
rage against the machine
metallica: die we heel goed konden zien
the offspring
  woensdag 11 juni 2008 @ 13:11:55 #204
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_59303207
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:25 schreef Shivan het volgende:
Pcies

Maar owkee, de "metallica live op rock am ring 2008" is erg erg erg vet!
Zeker, heeft er gisteren weer voor gezorgd dat ik weet te laat ging slapen
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  woensdag 11 juni 2008 @ 14:18:37 #205
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_59304988
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 15:16 schreef Klingon het volgende:

[..]

Zo, jij hebt echt een kutweekend gehad of niet? Als je je daar al druk over kan maken.... Die trailer heb ik 1x gezien en daarna nooit meer opgelet. Is toch ook ieder jaar hetzelfde, dus weinig nieuws lijkt me. En er waren gewoon 85.000 mensen, niet meer en niet minder.
Haha nee hoor maar ik heb nog wel meer te klagen

Zo waren de bussen vaak overvol en moesten we dus een half uur bergopwaarts lopen naar het festivalterrein. Op Lowlands zijn ook wel eens 60.000 mensen geweest en daar is het nooit langer dan 10 min. lopen. Voor het onbijt moesten we ook minimaal 15 min. lopen, op onze camping was gewoon helemaal niks! Alleen wat WC's en douches.

Maar verder was het wel leuk hoor
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  woensdag 11 juni 2008 @ 15:45:57 #206
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_59307637
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 00:24 schreef Klingon het volgende:

[..]

Ja, was ook bij Metallica. De eerste dag werd ik echt goed gefouilleerd (tas leeghalen, vest uit etc.). Tweede dag was het ff snel m'n zakken leeg en mocht ik zo doorlopen. Daar had ik zelfs een bazooka op m'n rug kunnen binden en mogen doorlopen
Ik werd de eerste dag juist bijna niet gefouilleerd. Ik haalde mijn portomonnee en telefoon uit me broekzak en het was al best. Kon gelijk door lopen.
De laatste dag moest ik ineens bijna alles uittrekken Zelfs de broekspijpen omhoog enzo
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 14:18 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Haha nee hoor maar ik heb nog wel meer te klagen

Zo waren de bussen vaak overvol en moesten we dus een half uur bergopwaarts lopen naar het festivalterrein. Op Lowlands zijn ook wel eens 60.000 mensen geweest en daar is het nooit langer dan 10 min. lopen. Voor het onbijt moesten we ook minimaal 15 min. lopen, op onze camping was gewoon helemaal niks! Alleen wat WC's en douches.

Maar verder was het wel leuk hoor
Lowlands moet je niet ermee vergelijken. Het terrein van RAR is totaal anders. Door het heuvelachtige beboste landschap kun je niet zomaar overal je tent planten. Wat bij Lowlands wel kan. Gewoon campings gelijk naast het terrein.
Ik heb totaal geen last van de bussen gehad. Altijd de eerste de beste bus plaats kunnen nemen en vaak nog zitten ook. Alleen de eerste dag was het ff knudde.
Ik heb bij ons geen douches gezien op het terrein. De dixies wel maar die gebruik ik niet. Me schijt hou ik wel 3 dagen op en pissen doe ik wel in de bosjes
Ontbijt weet ik niet bij ons. We hadden zelf broodjes en beleg meegenomen dus geen problemen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_59337587
Woensdagmiddag rond een uurtje of 2 aangekomen en naar camping B5 gereden. Daar was het, ondanks dat de camping stukken groter was dan eerdere jaren, al vrij snel goed druk. Tentjes, partytenten en oranjevlaggen uitgestald en lekker gaan drinken en eten in onze Paddock-stamkroeg in Nürburg. Daar eigenlijk alle dagen wel gezeten, ontbeten en goed gedronken

Vrijdag: Animal Alpha (slecht), Seether (kende ik al, goed begin van de dag), The Streets (onverwacht hoogtepuntje!), Serj Tankian (hij kan zingen, maar ik vind het niet boeiend, sorry), Incubus (altijd sterk, hoogtepunt), RATM (zoals verwacht goed live, maar niet echt schokkend optreden), Motorhead (saai, op Ace Of Spades na), The Prodigy en Justice gemist door brakheid en regen.

Zaterdag: eerst goed uitgeslapen. Alter Bridge (niet bijzonder, slecht geluid), Disturbed (beter dan Alter Bridge), The Offspring (m'n jeugdhelden na Pinkpop 2001 weer eens kunnen zien, lekker meezingen, het zijn oudjes met wat jonkies, maar ze rocken nog steeds), Metallica (absoluut hoogtepunt, weer eens wat andere nummers live gezien en na het concert stem kwijt), The Verve (booooooring) en Danko Jones gemist omdat het te druk was in de tent (maar gelukkig tijdje terug nog gezien @ Paradiso).

Zondag: Kill Hannah (grappig), Fiction Plane (met bijna alleen Nederlanders in het voorvak, erg goed), Lostprophets (wat van gehoord, niet bijzonder), Simple Plan (alleen gehoord, kiddy rock), Kid Rock ('beter goed gejat dan...', maar wat een show en entertainer), Pendulum (klein stukje in tent gezien, vond het wel vet) en daarna Duitsland - Polen droog in de kroeg gekeken. Was echt brak van de zon en het vele bier die dag, dus QOTSA vanaf de camping horen spelen

Hoogtepunten: Metallica, Incubus, The Offspring, Kid Rock, RATM, The Streets, Fiction Plane.

En ja, het was druk overal, maar daar stel je je op in. Gedurende alle dagen was de sfeer top en over het weer heb ik ook niks te klagen. Vooral niet 's nachts, gelukkig geen vrieskou gehad. Met meerdere mensen weer samen gekampeerd op B5, erg gezellig met Jack Daniels/Cola en bier

Jammer genoeg deden we maandag dik 4 uur over de terugweg (files rondom de Nürburgring en op de Duitse snelweg) en kwam ik maandagavond weer rollend de kroeg uit na de overwinning op Italië, maar volgend jaar zeker weer Rock Am Ring

[ Bericht 0% gewijzigd door Klingon op 12-06-2008 17:02:11 ]
  donderdag 12 juni 2008 @ 18:08:29 #208
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_59341151
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 20:18 schreef -Sum- het volgende:
even kort verslag:

we waren woensdagochtend om 6 uur vertrokken, om 11 uur stond de tent op B5, exaxt dezelfde plek als vorig jaar. voor het eind van de dag hebben we 80% van dezelfde mensen als vorig jaar gevonden dit jaar waren we niet alleen. woensdag was er al een vriend en donderdag kwam de rest.

vrijdag terrein op, the streets waren idd te klein voor de main stage, geen knaller dus.
bad religion, leuk maar niet bijzonder.
incubus, ook wel oke, heb t beter gezien
rage against the machine was goed toen het geluid het eenmaal deed. helaas moesten we na een half uur weg omdat we graag naar bullet for my valentine wilden, dat was heeeeeeel goed.
motorheas was zo saai dat we een zitplek op gingen zoeken in de rockshakers cocktail tent, precies op dat moment kwam er een wolkbreuk gelukkig zaten we droog en hebben we met cocktailtjes de lange tijd uitgezeten tot prodigy begon. gelukkig hebben we gewacht want we stonden redelijk goed in het voorvak en het was weer eeeeeeeerg vet. een van de hoogtepunten dus PRODiGY

zaterdag helaas te laat voor disturbed, dus gelijk door naar kate nash. ze speelde alles 2x zo snel om zoveel mogelijk liedjes in een half uur te spelen? niet zo goed als bij t concert dus.
toen terug naar In Flames. dat was HEEEEL goed. ik las hier iets over slecht geluid? wij stonden halverwege het terrein, goed zicht op de schermen en dan heb je nog 2 palen met boxen dus was echt super geluid en zich ook al stonden we best ver weg.
daarna helemaal vooraan bij stereophonics, piepende oren maar wat een goed optreden
the offspring vond ik ook een paar jaar geleden op lowlands nog top maar dit was echt vergane glorie, zoals het eruit zag en hoe het klonk
bij metallica was het zo druk dat we weer achteraan bij de coktailbar hebben gekeken, staand op een tafel. wel ver weg maar kippevel uitzicht zo over al die mensen. van 2 jaar geleden wist ik nog dat hoe verder je naar voren staat, hoe slechter zicht tenzij in het voorvak.
we wilden nog de tent in voor danko jones maar toen was t zo druk dat we lekker naar de 24uurs tent zijn gegaan tot in de diepe uurtjes en we echt niet meer overeind konden staan.

zondag begonnen met fair to midland. kei harde muziek en bizarre zanger, very nice
gebleven voor filter, kende t niet maar klonk wel aardig. even gekeken bij pendulum, klonk zeer goed maar we waren niet de in dans mood vanwege de zere voetjes.
daarna stukje eagles of death metal, en toen 1 helft duitsland - polen. daarna naar jimmy eat world. uiteindelijk na heel lang wachten weer toch nog volgehouden tot queens of the stone ages erg leuk daarna kapot en moe de tent in gegaan de volgende dag pas smiddags gaan rijden lekker relaxt

conclusie: hoogtepunten waren prodigy, in flames en stereophonics maar de 2 dagen camping waren al zo leuk en heftig dat de zaterdag en zondag al erg zwaar vielen
nu ook in video :

Bekijk deze YouTube-video <--- zaterdag, geen idee waarom deze t niet doet zoals die anderen??

pi_59347513
Als ik volgend jaar weer ga neem ik zeker een videocamera mee
  vrijdag 13 juni 2008 @ 13:39:55 #210
16149 -Sum-
pi_59362140
mwoa dit is gewoon een telefoon met 3,2 megapixel? volgende maand krijg ik er 1 met 5 megapixel, ga echt geen camcorder mee slepen. (al zou t geluid dan wel beter zijn maar boeiend, daar is mtv voor )
  vrijdag 13 juni 2008 @ 14:12:49 #211
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_59362998
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 18:08 schreef -Sum- het volgende:

[..]

nu ook in video :

<--- zaterdag, geen idee waarom deze t niet doet zoals die anderen??

Hoe kansloos Vooral als ze zondagochtend om 05:30 aan iedereen vraagt om "Hardcore Holland" te zeggen
pi_59363833
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 13:39 schreef -Sum- het volgende:
mwoa dit is gewoon een telefoon met 3,2 megapixel? volgende maand krijg ik er 1 met 5 megapixel, ga echt geen camcorder mee slepen. (al zou t geluid dan wel beter zijn maar boeiend, daar is mtv voor )
Al is het alleen maar voor de camping.....heb er spijt van dat ik al die geniale dingen niet op video vast heb liggen
  vrijdag 13 juni 2008 @ 15:29:59 #213
16149 -Sum-
pi_59365116
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 14:12 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Hoe kansloos Vooral als ze zondagochtend om 05:30 aan iedereen vraagt om "Hardcore Holland" te zeggen
hardcore? say hi to holland?
  dinsdag 17 juni 2008 @ 14:25:37 #214
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_59460174
Beetje laat maar hier mijn verslag, ervaring.

Vrijdag om 12 aangekomen bij een zimmer frei 5km van het circuit.
Ff spullen gedropt en meteen doorgegaan. Waren dit jaar met een grote groep waarvan een deel voor de eerste keer. toen we aankwamen hoorde ik seether spelen maar toen gingen we door langs de winkeltjes richting main stage. Tijdens the streets proberen vooraan te komen. Wat een gekkenhuis, en dat 2x omdat je 2 sluitzen door moet om vooraan te komen. Tijdens serj was het een gekkenuis, erg veel nerveus geduw. Bij main blijven staan tot incubus. Toen naar alterna gegaan voor cavelera conspiracy. daarna weer terug naar main voor RATM. Wat een drukte. Maar tot het eerste hek naar voren gebeukt. Geluid was bij het begin erg slecht, later was dat beter. Niet echt mijn band, maar wel een paar klassiekers. vond meer dat alleen het voorste vak helemaal los ging. Daarna weer richting alterna, in de regen van afstand naar Motorhead gekeken, daarna in het voorste vak naar the prodigy. Hing een vette sfeer en keith kwam een halve meter van me af in het publiek staan.
Vrijdag gezien: the streets (booring), Serj (echt vet, maar het publiek pikte het niet echt op), incubus (niet mijn band), Cavelera C (gruwelijk), Motorhead (booring behalve Ace of Spades), Prodigy (fantastische gekkenhuis)

Zaterdag 12 uur weer richting het terrein. Begonnen met gavin degraw, was erg rustig dus lekker vooraan gestaan. leuk begin van de dag. Daarna richting main. Daar stonden bekenden vooraan, ben ik dus bij gaan staan en stond dus de hele dag vooraan. gedurende dag werd het geluid slechter. De bas stond veels te hard en bij sommige acts was de zanger(deels) amper te horen, zoals bij inflames-offspring en zelfs james was af en toe moeilijk te verstaan. nightwish was verschrikkelijk, en ik was niet de enige die dat vond. was blij met de technische problemen, ook al is dat lullig voor ze. Metallica was wel supervet. vond alleen het publiek om me heen wat tam in vergelijking met andere concerten van hun. leek wel of ze op een andere band zaten te wachten Na metallica gewacht op de babyshambles, niet mijn muziek maar een echte festival sfeer was erg leuk. stond nog maar een paar duizend man uit zijn dak te gaan.
gezien: gavin (leuk) alter bridge (leuke rock), in flames (duurde te lang), disturbed (te gek), nightwish (:Z), offspring (jeugdsentiment met klassiekers), Metallica (de absolute nr1), babyshambles (vaag)

zondag:
smorgens relaxed gedaan. uurtje of 2 richting circuit gegaan. deze dag had niet veel om het lijf. begonnen met lost prophets die me positief verraste. daarna wat rondgelopen, niet veel boeiends gezien. Toen naar pendulum in de tent gegaan. Was supervet, vette sfeer en muziek. Daarna ff gerelaxed bij alterna. Voor high on fire en 36 crazy fists terug naar de tent gegaan. Vooral 36 CF was erg goed. Daarna gewacht op Qotsa, die een erg goede setlist speelde.

Al bij al weer een gruwelijk weekend gehad. blijft een pracht lokatie met een vette line-up.

Hoogtepunten
Metallica
Disturbed
Prodigy

Verassend goed
Qotsa
Pendulum
36 crazy fists
LostProphets

Tegenvaller
Motorhead
RATM
pi_64921571
Aangezien er nog geen 2009 deel van RAR is, hier maar verder dan.

Bevestigd zijn inmiddels:

Billy Talent
Jan Delay & Disko No. 1
Kettcar
Killswitch Engage
Mando Diao
Peter Fox
Peter, Bjorn & John
Placebo
Polarkreis 18
Scouting For Girls
Slipknot
The Kilians
The Killers
The Kooks
The Subways
Tomte
Trivium
Volbeat

En volgens Ringrocker.com zijn dit de geruchten:

Black Stone Cherry
Creed
Franz Ferdinand
Guns N Roses
Ich bin bunt
Machine Head
Marilyn Manson
Moetley Cruee
Pearl Jam
Rise Against
Selig
Shinedown
The Rasmus
The White Stripes

Van mij mag Pearl Jam wel komen, die zou ik toch wel graag een keer live willen zien.
Ik heb mijn kaarten al lang weer besteld, het wordt mijn vierde RAR en het duurt nog even maar ik heb er nu al zin in! Ik vind het een top festival.
  zondag 11 januari 2009 @ 19:08:14 #216
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_64923218
Aardige line-up tot nu toe. Volbeat is geweldig
Pearl Jam op RW 2007 gezien en is zeker een vette live band

[ Bericht 43% gewijzigd door Morpheus2002 op 11-01-2009 19:16:45 ]
  dinsdag 13 januari 2009 @ 00:35:12 #217
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_64976090
Moeten nog wel wat leuke dingen bij komen.
Wij gaan iig wel weer. Is nu al zeker
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_64976136
Ticket is al besteld.Ook voor Nordschleife.Heb er weer zin in.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 12:46:17 #219
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_64986148
Weet iemand of Rammstein dit jaar tourt?
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_65086553
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 12:46 schreef MrFl0ppY het volgende:
Weet iemand of Rammstein dit jaar tourt?
There are no sheduled tour dates for year 2009. Rammstein want to record a new album before they have a live tour again. All the fans around the world have no other option - just to show patience.

Strong warning: this is not an official page! Don’t beg for any concert, Rammstein management nor any members will not read it! Comments like “Please come to BLA BLA” will be absolutely irrelevant when deciding the next tour countries.

dus....
  vrijdag 16 januari 2009 @ 09:36:03 #221
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_65098800
Duidelijk
  vrijdag 16 januari 2009 @ 14:04:35 #222
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_65108140
Van mij hoeft dat ook niet zo nodig. Hoewel, als ze toch een duitse headliner willen hebben, heb ik liever Rammstein dan Die Toten Hosen of Die Arzte van de laatste 2 jaren....

Ik hoop wel op een paar vette headliners.
Tot nu toe vind ik Volbeat wel vet en Slipknot zou ik wel een keer willen zien, maar er moeten toch nog wel iets van 5 bands bij komen wil het echt interessant worden.
En dan natuurlijk bij voorkeur een paar gave headliners
  vrijdag 16 januari 2009 @ 14:12:21 #223
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_65108443
Ik zou AC/DC misschien nog wel bij de geruchten zetten.
Die hebben een stadion tour door europa en tussen 24 mei en 12 juni zit een heel groot gat. Ze zijn dan zo te zien al wel in duitsland geweest een paar keer, maar het is een mogelijkheid dat ze zoiets doen
Dromen mag altijd

En Depeche Mode kun je bijna al bij de bevestigde bands zetten. Die staan een week eerder op Pinkpop...

Zal wel 1 van de afsluiters worden. Vind ik niets aan
pi_65109043
Ik heb de Tickets nu thuis liggen.Damn zijn die lelijk vergeleken met de afgelopen jaren.
pi_65109087
Billy Talent en Placebo is voor mij al top.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 16:15:04 #226
223886 Gaijin
Dah yah feel luckei?
pi_65113264
Fuck, vorig jaar Metallica, RATM, The Offspring, Simple Plan, Pendulum. Omfg . En dit jaar Rise Agains, Billy Talent, Franz Ferdinand, GNR (hoewel, nieuwe formatie :w). RAM VET GEWOON. Hier moet ik een keer heen.
pi_65113775
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:12 schreef Komakie het volgende:
Ik zou AC/DC misschien nog wel bij de geruchten zetten.
Die hebben een stadion tour door europa en tussen 24 mei en 12 juni zit een heel groot gat. Ze zijn dan zo te zien al wel in duitsland geweest een paar keer, maar het is een mogelijkheid dat ze zoiets doen
Dromen mag altijd

En Depeche Mode kun je bijna al bij de bevestigde bands zetten. Die staan een week eerder op Pinkpop...

Zal wel 1 van de afsluiters worden. Vind ik niets aan
Depeche mode stond in 2006 volgens mij ergens op de zaterdag middag als ik het me goed herinner. Zal wel geen afsluiter worden denk ik......
pi_65177158
Even een tvp-tje.
  maandag 19 januari 2009 @ 12:18:49 #229
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_65203258
Depeche mode is wel aardig als afsluiter omdat je dan toch al te gaar bent om nog iets te doen. Gewoon relax kijken is dan ook wel aangenaam. Aan de andere kant, je verliest ook wel snel de interesse.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 02:57:23 #230
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_65233425
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:15 schreef Gaijin het volgende:
Fuck, vorig jaar Metallica, RATM, The Offspring, Simple Plan, Pendulum. Omfg . En dit jaar Rise Agains, Billy Talent, Franz Ferdinand, GNR (hoewel, nieuwe formatie :w). RAM VET GEWOON. Hier moet ik een keer heen.
Zowel Rise Aganst als Franz Ferdinand en GNR zijn nog helemaal niet bevestigd. Het zijn alleen maar geruchten en geloof me, alles wat ook maar enigzins een album uit brengt of gaat uitbrengen komt in de "Gerüchteküche" van Ringrocker langs.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 02:59:32 #231
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_65233437
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:28 schreef Rosetta_Stoned het volgende:

[..]

Depeche mode stond in 2006 volgens mij ergens op de zaterdag middag als ik het me goed herinner. Zal wel geen afsluiter worden denk ik......
2006 was Depeche Mode de afsluiter op de zondag....

ff opgezocht...
pi_65245914
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 02:59 schreef Komakie het volgende:

[..]

2006 was Depeche Mode de afsluiter op de zondag....

ff opgezocht...
Je hebt helemaal gelijk ik was in de war met Alice in Chains die stonden op vrijdag middag.

Wat mij betreft mag Depeche Mode de aflsuiter worden op zondag, dan ben ik toch gaar en kan ik ze lekker over slaan.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 21:35:59 #233
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_65261941
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 15:02 schreef Rosetta_Stoned het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk ik was in de war met Alice in Chains die stonden op vrijdag middag.

Wat mij betreft mag Depeche Mode de aflsuiter worden op zondag, dan ben ik toch gaar en kan ik ze lekker over slaan.
Dat is wel zo.
De afgelopen 2 jaar heb de afsluiters ook niet gezien aangezien we gaar waren en aangezien we ook niets hadden met de bands (Die Toten Hosen en Die Arzte)
pi_65319956
Hey
Hebben jullie enig idee hoe het zit met campers? Heb je speciale camper-campings of...
pi_65631806
Er zijn weer nieuwe bands bevestigd.Niet slecht vind ik...

The Prodigy
Limp Bizkit
Marylin Manson
Korn
Bloc Party
Selig

[ Bericht 5% gewijzigd door Terpentin07 op 01-02-2009 18:51:36 ]
  zondag 1 februari 2009 @ 19:32:09 #236
199522 xalo
Internetheld op sokken.
pi_65633107
quote:
Op zondag 1 februari 2009 18:46 schreef Terpentin07 het volgende:
Er zijn weer nieuwe bands bevestigd.Niet slecht vind ik...

The Prodigy
Limp Bizkit
Marylin Manson
Korn
Bloc Party
Selig

Oeh, nice!

TVP
Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef moonmovies het volgende:
[..]
En door figuren zoals jij wordt PUB gezellig :7
  maandag 2 februari 2009 @ 11:19:55 #237
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_65649783
Altijd leuk die nieuwe line-up afwachten. Kaarten al besteld, komt toch wel goed met RAR. En ook dit jaar stellen ze weer niet teleur. Marilyn Manson en Limp Bizkit wil ik al een tijdje zien. Bloc Party vind ik ook wel grappig. The Prodigy is geweldig. Helemaal omdat het concert van ze in de melkweg in 2min was uitverkocht.
pi_67185760
Nog minder dan 8.500 kaarten te koop voor RAR. Gaat echt ieder jaar sneller. Vorig jaar was het voor het eerst uitverkocht in de voorverkoop volgens mij...
Dus voor de twijfelaars wees er snel bij zou ik zeggen..
  woensdag 18 maart 2009 @ 23:01:17 #239
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_67190119
Is al een nieuw topic voor
Rock Am Ring 2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')