Depeche mode stond in 2006 volgens mij ergens op de zaterdag middag als ik het me goed herinner. Zal wel geen afsluiter worden denk ik......quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:12 schreef Komakie het volgende:
Ik zou AC/DC misschien nog wel bij de geruchten zetten.
Die hebben een stadion tour door europa en tussen 24 mei en 12 juni zit een heel groot gat. Ze zijn dan zo te zien al wel in duitsland geweest een paar keer, maar het is een mogelijkheid dat ze zoiets doen
Dromen mag altijd
En Depeche Mode kun je bijna al bij de bevestigde bands zetten. Die staan een week eerder op Pinkpop...
Zal wel 1 van de afsluiters worden. Vind ik niets aan
Zowel Rise Aganst als Franz Ferdinand en GNR zijn nog helemaal niet bevestigd. Het zijn alleen maar geruchten en geloof me, alles wat ook maar enigzins een album uit brengt of gaat uitbrengen komt in de "Gerüchteküche" van Ringrocker langs.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:15 schreef Gaijin het volgende:
Fuck, vorig jaar Metallica, RATM, The Offspring, Simple Plan, Pendulum. Omfg. En dit jaar Rise Agains, Billy Talent, Franz Ferdinand, GNR (hoewel, nieuwe formatie :w). RAM VET GEWOON. Hier moet ik een keer heen.
2006 was Depeche Mode de afsluiter op de zondag....quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:28 schreef Rosetta_Stoned het volgende:
[..]
Depeche mode stond in 2006 volgens mij ergens op de zaterdag middag als ik het me goed herinner. Zal wel geen afsluiter worden denk ik......
Je hebt helemaal gelijk ik was in de war met Alice in Chains die stonden op vrijdag middag.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 02:59 schreef Komakie het volgende:
[..]
2006 was Depeche Mode de afsluiter op de zondag....
ff opgezocht...
Dat is wel zo.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:02 schreef Rosetta_Stoned het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk ik was in de war met Alice in Chains die stonden op vrijdag middag.
Wat mij betreft mag Depeche Mode de aflsuiter worden op zondag, dan ben ik toch gaar en kan ik ze lekker over slaan.
Oeh, nice!quote:Op zondag 1 februari 2009 18:46 schreef Terpentin07 het volgende:
Er zijn weer nieuwe bands bevestigd.Niet slecht vind ik...
The Prodigy
Limp Bizkit
Marylin Manson
Korn
Bloc Party
Selig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |