Ongeveer 2 weken voor de start van het festival op de officiele website.quote:Op zondag 27 april 2008 18:53 schreef seppo het volgende:
Het schijnt een paar weken van te voren, maar dit heb ik ook maar ergens gelezen. Het wordt mn 1e keer naar RAR dus..
`quote:Op maandag 28 april 2008 16:12 schreef AgeEll het volgende:
wordt kiezen tussen justice of motorhead
voor de rest kruist er niet veel - kan alleen geen paramore zien -
precies - die 2 blokken (serj/incubus/RATM-CC/BFMV/Motorhead) staan tegenover elkaar met later justice er ook nog bij in de tent.quote:Op maandag 28 april 2008 16:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
`
Ik baal een beetje van Rage Against The Machine en Bullet For My Valentine. Die zijn ook gelijk. Dat is wel jammer.
Verder geen problemen volgens mij
In 2006 waren er idd polsbandjes voor het voorste vak. Toch moet je er nog aardig vroeg bij zijn wil je een plekje willen bemachtigen daar. Wij hadden het er iig niet voor over. Gelukkig stonden we nu tegen de hekken aan van het voorste vak. Ook geen slechte plaasten dacht ik zo.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:04 schreef AgeEll het volgende:
ik heb gehoord dat ze wel is met polsbandjes hebben gewerkt toen metallica er was. weet iemand of dat dit jaar weer zo is. Kheb geen zin om weer een hele dag in dat voorste vak te hangen totdat metallica komt.
Dan mag je wel een voedselpakketje meenemenquote:Op woensdag 30 april 2008 12:39 schreef seppo het volgende:
Ik wil disturbed/inflames vooraan..en dat moet wel lukken denk ik als ik gewoon op t begin daar ga staan, alpha galates en alter bridge zijn ook wel te doen dus.....en dan kan ik meteen blijven staan voor offspring en eventueel metallica(mits ik dan nog een beetje kan staan)
Nooit last van gehad of iets over gehoord. Waardevolle zaken natuurlijk wel gewoon uit het zicht leggen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:33 schreef seppo het volgende:
Vraagje trouwens: Kun je je auto veilig parkeren bij de campings? Oftewel is er kans op enige vernieling?
Of niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:16 schreef -Sum- het volgende:
RIP ook uitverkochtgewoon 160.000 kaarten weg, niceeee
Volgens mij niet veel.quote:Op maandag 5 mei 2008 02:34 schreef Godshand het volgende:
ik heb Rock im Park kaartje
QOTSA, Metallica, prodigy, RATM...
mooie line up
wie gaan ook naar Nürnberg?
Of als je minder hollanders tegen wilt komenquote:Op maandag 5 mei 2008 11:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
Volgens mij niet veel.
Rock am Ring is toch wat dichterbij. Ik denk dat RIP alleen makkelijker is op het moment dat je geen kaarten meer voor RAR kunt krijgen, of op het moment dat toevallig meer in de buurt van RIP bent.
Zou ook kunnen jaquote:Op maandag 5 mei 2008 13:38 schreef seppo het volgende:
[..]
Of als je minder hollanders tegen wilt komen![]()
Polen natuurlijk.quote:Op maandag 5 mei 2008 14:54 schreef -Sum- het volgende:
vorig jaar ben ik 1 groep nederlanders tegen gekomen en het jaar ervoor nul! nu gaan alleen wat vrienden van ons ook, niet MET ons maar gewoon zelf gelukkigwij willen echt alleen staan omdat je dan veel meer mensen leert kennen dan wanneer je met een groep bekenden optrekt! en die zie je elke week al!
gaan er trouwens nog mensen duitsland - polen kijken daar en voor wie juich je dan?
We gaan met een mannetje of 20 samen kamperen, veel Nederlanders en Engelsen. Is een leuke groep en was 2 jaar geleden ook bijzonder gezellig.quote:Op maandag 5 mei 2008 14:54 schreef -Sum- het volgende:
vorig jaar ben ik 1 groep nederlanders tegen gekomen en het jaar ervoor nul! nu gaan alleen wat vrienden van ons ook, niet MET ons maar gewoon zelf gelukkigwij willen echt alleen staan omdat je dan veel meer mensen leert kennen dan wanneer je met een groep bekenden optrekt! en die zie je elke week al!
gaan er trouwens nog mensen duitsland - polen kijken daar en voor wie juich je dan?
Dan zal het waarschijnlijk iets rustiger zijn op het festivalterrein dusquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:19 schreef -Sum- het volgende:
ja helaas kan ik denk ik niet zien hoe jullie voor Polen gaan juichen met 80.000 Duitsers om je heen omdat ik dan toch liever Manic Street Preachers en Jimmy Eat World zie als de planning zo blijft![]()
Welke camping gaan jullie staan Klingon?
Nee, dat mag alleen op de Nordschleife. Is een extra circuit om de Nürburgring heen, waar je met auto's, campers, caravans etc. mag kamperen. Heb je wel een extra ticket van 15 euro voor nodig en ook die zijn al uitverkocht.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:04 schreef Komakie het volgende:
Maakt dat eigenlijk uit
Mag je ook met de caravan/camper tussen de tenten gaan staan?
Wij zaten de laatste keer in het midden van de camping, met een grote oranje partytent en Nederlandse vlaggen. Makkelijk te vinden dusquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:17 schreef -Sum- het volgende:
de camping is wat verder weg maar wel lekker gras en ruim en fantastisch uitzicht over een vallei! die campings aan het begin zijn gewoon wat vervallen parkeerplaatsen heb ik t idee
Hmm daar heb ik vorig jaar zeker niet gestaan en waar we wel stonden was geen probleem.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:34 schreef Klingon het volgende:
[..]
Nee, dat mag alleen op de Nordschleife. Is een extra circuit om de Nürburgring heen, waar je met auto's, campers, caravans etc. mag kamperen. Heb je wel een extra ticket van 15 euro voor nodig en ook die zijn al uitverkocht.
[..]
Is volgens mij idd nog wel ergens zo'n aparte camping. Weet niet zo uit m'n hoofdquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:55 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hmm daar heb ik vorig jaar zeker niet gestaan en waar we wel stonden was geen probleem.
Stonden trouwens ook tenten en campers door elkaar....
Komt vast wel weer goed
Achter B5 is wel zo'n klein veldje waar campers en grote tenten staan. Verder durf ik het ook niet te zeggen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:46 schreef Klingon het volgende:
[..]
Is volgens mij idd nog wel ergens zo'n aparte camping. Weet niet zo uit m'n hoofd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |