Ongeveer 2 weken voor de start van het festival op de officiele website.quote:Op zondag 27 april 2008 18:53 schreef seppo het volgende:
Het schijnt een paar weken van te voren, maar dit heb ik ook maar ergens gelezen. Het wordt mn 1e keer naar RAR dus..
`quote:Op maandag 28 april 2008 16:12 schreef AgeEll het volgende:
wordt kiezen tussen justice of motorhead
voor de rest kruist er niet veel - kan alleen geen paramore zien -
precies - die 2 blokken (serj/incubus/RATM-CC/BFMV/Motorhead) staan tegenover elkaar met later justice er ook nog bij in de tent.quote:Op maandag 28 april 2008 16:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
`
Ik baal een beetje van Rage Against The Machine en Bullet For My Valentine. Die zijn ook gelijk. Dat is wel jammer.
Verder geen problemen volgens mij
In 2006 waren er idd polsbandjes voor het voorste vak. Toch moet je er nog aardig vroeg bij zijn wil je een plekje willen bemachtigen daar. Wij hadden het er iig niet voor over. Gelukkig stonden we nu tegen de hekken aan van het voorste vak. Ook geen slechte plaasten dacht ik zo.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:04 schreef AgeEll het volgende:
ik heb gehoord dat ze wel is met polsbandjes hebben gewerkt toen metallica er was. weet iemand of dat dit jaar weer zo is. Kheb geen zin om weer een hele dag in dat voorste vak te hangen totdat metallica komt.
Dan mag je wel een voedselpakketje meenemenquote:Op woensdag 30 april 2008 12:39 schreef seppo het volgende:
Ik wil disturbed/inflames vooraan..en dat moet wel lukken denk ik als ik gewoon op t begin daar ga staan, alpha galates en alter bridge zijn ook wel te doen dus.....en dan kan ik meteen blijven staan voor offspring en eventueel metallica(mits ik dan nog een beetje kan staan)
Nooit last van gehad of iets over gehoord. Waardevolle zaken natuurlijk wel gewoon uit het zicht leggen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:33 schreef seppo het volgende:
Vraagje trouwens: Kun je je auto veilig parkeren bij de campings? Oftewel is er kans op enige vernieling?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |