Meteen oprotten met die gast, wat is dat voor een houding? Je raakt wedstrijd na wedstrijd amper een bal, speelt anderhalve degelijke pot (niet eens goed) en dan zo een bek..quote:
Geen Huntelaar dus?quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:56 schreef stefmans het volgende:
Real Madrid-voorzitter Ramón Calderón heeft zijn wensen bij technisch directeur Pedrag Mijatovic neergelegd. Voor op het middenveld: Daniele De Rossi, Mickael Essien of Gennaro Gattuso. Voor in de verdediging: Ricardo Carvalho. Voor in de aanval: Didier Drogba of Marcelo Moreno. (AS)
quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:07 schreef MaxC het volgende:
Is er al wat bekend over Kuffour? Of hij langer blijft?
quote:Kuffour mag vertrekken bij Ajax
Samuel Kuffour zal in het nieuwe seizoen geen deel uitmaken van de selectie van Marco van Basten. Kuffour heeft volgens de huidige en toekomstige technische staf, niet kunnen aantonen dat hij een versterking is voor Ajax. Hiermee wordt de 31-jarige verdediger dus niet de opvolger van John Heitinga. Ajax had tot 1 mei de tijd om de speler een contract aan te bieden, maar ziet hier dus vanaf. Kuffour die onder andere voor Bayern Munchen en AS Roma speelde, viel tot nu toe twee keer in bij Ajax.
quote:Mijn school heb ik niet afgemaakt. Twee keer blijven zitten. Ik ken geen moeilijke woorden
Onzin. Cruzeiro en Ajax hebben een samenwerkingsverband en daardoor heeft Ajax de eerste optie. schijnt.quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:06 schreef DJ_Ryow het volgende:
Marcelo Moreno is hartstikke onhaalbaar, hoevaak moet dat nog gezegd worden![]()
Cvitanich is de categorie waar Ajax het van moet hebben.
Zijn we van die kut geruchten ook eindelijk af.quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:51 schreef Black-Death het volgende:
Modric dus naar Tottenham
Altijd handig zo'n nieuwe scout erbijquote:Als resultaat van alle heisa lijkt ook de langste tijd van scout Piet de Visser er op te zitten. Hij hekelt volgens de zaterdageditie van de krant de rol van Reker, die ‘de PSV-warmte’ verloren zou doen gaan. Het besluit van De Visser om Eindhoven de rug toe te keren zou al zo goed als vast staan.
Te makkelijk, Huntelaar mistte die pingel toch?quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:31 schreef TornadoDK het volgende:
Colin moet gewoon zijn bek houden. die sukkel heeft ons gewoon persoonlijk uit de CL gehouden![]()
Die heeft ook snel vluchtgedrag.quote:26/4/2008 - Keuring Cvitanich nog niet volbracht
(Gepost door RvN)
Volgens het Algemeen Dagblad was het nog niet gelukt om Dario Cvitanich vrijdag al in Nederland te krijgen voor de medische keuring. Ajax zou nu hopen om de transfer komende week af te ronden.
Ik had volgens mij toch echt ergens gelezen dat die Moreno zelf graag naar Ajax kwam.quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:06 schreef DJ_Ryow het volgende:
Marcelo Moreno is hartstikke onhaalbaar, hoevaak moet dat nog gezegd worden![]()
Cvitanich is de categorie waar Ajax het van moet hebben.
die haalt toch niet zo uit naar Ajax of wel, al zou die het wel doen dan heeft hij nog tenminste enig recht van spreken.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Te makkelijk, Huntelaar mistte die pingel toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |