abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58317542
Sulejmani moet gewoon bij Ajax tekenen beter dan dat hij naar PSV gaat of dergelijke. Zijn geld krijgen we er toch voor terug.. we hebben grotere miskopen gedaan .. loekoe of zoiets
  zaterdag 26 april 2008 @ 11:14:50 #152
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58317550
quote:
Chaos in Eindhoven; Stan Valckx ontkent op non-actief te zijn gesteld en in de wandelgangen wordt Martin van Geel als nieuwe technisch directeur genoemd. Dat meldt De Telegraaf in haar zaterdageditie. De zaak tussen zaakwaarnemer Vlado Lemic en directeur Jan Reker staat aan de basis.

De raad van commissarissen besloot donderdag om de spelersmakelaar op non-actief te zetten. Dit gebeurde op voorspreken van Reker. Hiermee zou echter een groot spelersnetwerk verloren gaan, iets wat tegen de wil van Valckx was. Lemic was onder meer betrokken bij de transfers van Mateja Kezman, Alex, Gomes, Danko Lazovic en Edison Mendez.

Als gevolg Rekers optreden tegen Lemic heeft Valckx het vertrouwen in de directeur opgezegd. Vervolgens zou hij uit zijn functie zijn ontheven. Dit spreekt hij echter tegen. "Ik ben nog hartstikke hard aan het werk." Volgens De Telegraaf staat zijn ontslag zo vast als een huis.

Valckx beraadt zich momenteel op zijn toekomst, zo weet het Brabants Dagblad. De breuk met Reker lijkt niet meer te lijmen. De grootste vraag is hoe het contract van Valckx, dat tot medio 2010 loopt, zal worden ontbonden. Vrijdagochtend ging het bewuste duo met elkaar om de tafel, daaruit kwamen echter meer problemen dan oplossingen.

Reker verwijt Valckx op zijn beurt te nauwe banden te hebben met Lemic, die volgens Reker achter het interview van Gomes in Voetbal International staat. Valckx en de algemeen directeur konden al niet goed door één deur. De komst van laatstgenoemde zorgde ervoor dat zijn machtsgebied beperkt werd. Reker zou te vaak afspraken niet zijn nagekomen en bovendien bemoeide hij zich overal mee.

Minpuntje voor Valckx was de verstoorde relatie met de scouting van PSV. De TD zou zich niets aantrekken van hun opinie en zou liever zijn heil zoeken bij Lemic. Het laatste voorbeeld daarvan is Francisco Rodrigues. De verdediger werd door Valckx aanbevolen, waarna de scouting hem bekeek en een positief rapport maakte. Toen Lemic met een Braziliaan aan kwam zetten veranderde Valckx direct van mening.

Het is slechts een klein deel van de breuken binnen PSV. Eerder verloren de Eindhovenaren al het netwerk van Lemic. Vervolgens waren er problemen met Valckx en nu lijkt ook Piet de Visser op te stappen. De superscout baalt ervan dat de 'PSV-warmte' met de dag verder verloren gaat onder Reker. Komende week gaat hij eerst met de voorzitter en de RvC in gesprek, zo weet De Telegraaf.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_58317580
En Spijkerman moet als Hoofd Scouting direct rapporteren aan Van Basten. Ook dat moet snel definitief rondkomen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_58317593
Nou Martin veel plezier in Eindhoven
pi_58317611
Dat artikel over De Zeeuw kwam toch uit het Parool, de papieren versie dan zeker?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  Moderator zaterdag 26 april 2008 @ 11:28:41 #156
138438 crew  Pizzakoppo
pi_58317714
haha dat wordt Heubach en Den Ouden bij psv!

Piet de Visser mag hier wel komen!
  zaterdag 26 april 2008 @ 11:33:43 #157
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58317777
Is Reker stiekem geen Jood ?
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_58317783
Dat gehoop op Boula steeds. Die jongen speelt niet voor niks al jaren niet meer....
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_58317793
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 00:01 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Precies, volgens mij zijn wij de enige club in de eredivisie die al aardig bezig is met transfers voor volgend jaar
Jullie verliezen waarschijnlijk ook jullie meest belangrijke spelers, dus dat mag ook wel.
Je kijkt o zo zuur naar m'n haute couture, want m'n haute couture is o zo duur!
pi_58317835
quote:
Colin: Bij Ajax intern een hoop rotzooi
door onze Telesportredactie
Amsterdam - Exclusief voor De Telegraaf doet Ajax-verdediger Jurgen Colin vandaag zijn verhaal. Over zijn gehandicapte zoontje en zijn bizare jaar bij de Amsterdammers: "Ajax lijkt een fantastische club, maar alleen als het goed gaat. Intern is er een hoop rotzooi."

Colin groeide op in Utrecht. "Ik ben iemand van de straat. Mijn school heb ik niet afgemaakt. Twee keer blijven zitten. Ik ken geen moeilijke woorden. Trainers moeten het vooral simpel houden en mij gewoon zeggen wat ik moet doen. Geen gekkigheid, geen ingewikkelde taal. Anders val ik in slaap. Ik hou ook niet van mensen die ergens omheen draaien. Je moet bij mij niet met zoete woordjes aankomen terwijl je het niet meent."

Groot was zijn verbazing toen de optie in zijn contract werd gelicht. Hij mag nog twee jaar bij Ajax blijven. Marco van Basten had zijn zegen gegeven. Colin hoorde het van zijn zaakwaarnemer, wist zelf nog van niks. " Technisch directeur Martin van Geel at bijna elke dag met de groep mee. Waarom dan niet rechtstreeks tegen mij praten? Koster heeft me niet eens gefeliciteerd. Hij vroeg of ik er goed over had nagedacht... Mijn relatie met hem is strikt zakelijk. Als Edgar Davids of Kenneth Perez iets zegt, zal ik erover nadenken. Als de trainer iets zegt, denk ik: het zal wel."

"Ajax lijkt een fantastische club, maar alleen als het goed gaat. Intern is er een hoop rotzooi. Diverse spelers kwamen naar me toe. Ze vinden het pijnlijk dat ik op de tribune moet zitten. De komst van Samuel Kuffour was ook een motie van wantrouwen. Sindsdien laat ik alles maar op me afkomen. Ik train om mezelf fit te houden en wacht op Van Basten." " Hij is een eerlijke trainer, dat hoor ik van de internationals. Als je dan op de bank wordt gezet, weet je dat je ergens aan moet werken. Maar wat hier gebeurt, klopt niet. In Doebai kreeg ik complimenten. Tegen NEC viel ik goed in en een week later tegen Utrecht speelde ik mijn beste wedstrijd. Ik dacht: nu gaat het gebeuren. Normaal word je beloond voor goede prestaties. Ik werd op een zijspoor gezet. Zo maak je iemand kapot. Een trainer die fair is, zou wachten tot ik een grote fout maak en het dan omgooien. Misschien dat het onder Van Basten anders gaat worden, dat de deur weer een beetje openstaat. Als een trainer mij vertrouwen geeft, komt het helemaal goed. Zeker weten."

Lees het hele interview in De Telegraaf

Telesport
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 26 april 2008 @ 11:40:19 #161
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58317864
WTF
  Moderator zaterdag 26 april 2008 @ 11:40:48 #162
138438 crew  Pizzakoppo
pi_58317872
Dom van Collin om over interne ongein te beginnen voelt als natrappen waar hij totaal geen recht van spreken heeft, maar wellicht dat hij het beter doet met meer vertrouwen van v Basten.
pi_58317885
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 11:38 schreef venomsnake het volgende:

[..]
Hiermee maakt Colin zich wel echt belachelijk. Hij heeft genoeg fouten gemaakt
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_58317893
de hele Colin soap is belachelijk, dit kan er ook nog wel bij.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_58317916
Wat een stomme opmerkingen van Colin. Al denk ik wel dat er waarheid in zit.
pi_58317992
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 11:43 schreef VC4 het volgende:
Wat een stomme opmerkingen van Colin. Al denk ik wel dat er waarheid in zit.
Ontevreden spelers roepen altijd dit soort dingen. Waarmee ik niet wil zeggen dat er niets aan de hand is, maar het echte plaatje ligt echt wel genuanceerder.

Als Colin dertig wedstrijden had gespeeld, was het allemaal fantastisch en glorie geweest. Dat bedoel ik te zeggen.
  zaterdag 26 april 2008 @ 11:50:28 #167
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58318020
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 11:48 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ontevreden spelers roepen altijd dit soort dingen. Waarmee ik niet wil zeggen dat er niets aan de hand is, maar het echte plaatje ligt echt wel genuanceerder.

Als Colin dertig wedstrijden had gespeeld, was het allemaal fantastisch en glorie geweest. Dat bedoel ik te zeggen.
Dat denk ik ook ja.
pi_58318038
Dus Colin is een slechte voetballer én een domme eikel. Oprotten met die gast
pi_58318055
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 11:48 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Een speler die 30 wedstrijden heeft gespeeld, heeft veel te verliezen en zal wijselijk z'n mond houden natuurlijk.
  Moderator zaterdag 26 april 2008 @ 12:02:14 #170
138438 crew  Pizzakoppo
pi_58318172
Ik wil mijn genuanceerde mening over Collin even herzien, hij mag oprotten die inhoudsloze kut psver
pi_58318200
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 11:38 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Colin

Wat een sukkel. Een seizoen zo slecht starten en dan zeiken als je na anderhalve wedstrijd eindelijk eens wel behoorlijk spelen je plaats weer moet afstaan aan betere spelers. Wat van tevoren al de bedoeling was, die jongen wist goed dat ie voor de breedte gehaald werd.

Dat er bij Ajax intern veel niet klopt zal best zo zijn maar als hij een basisplaats verwachtte is ie echt niet goed bij zn hoofd.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_58318238
Is er al wat bekend over Kuffour? Of hij langer blijft?
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  zaterdag 26 april 2008 @ 12:10:19 #173
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_58318272
Collin
pi_58318309
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 12:07 schreef MaxC het volgende:
Is er al wat bekend over Kuffour? Of hij langer blijft?
die mocht oprotten toch?
  zaterdag 26 april 2008 @ 12:21:10 #175
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_58318438
quote:
"Als de trainer iets zegt, denk ik: het zal wel."
Die gozer snapt er echt niks van !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: