Waarom zeggen spelers altijd dat een club hun jeugdliefde wasquote:de Zeeuw wil naar Ajax"
vrijdag 25 april, door Mokum1986, Amsterdam, 20:36u, het Parool
Demy de Zeeuw heeft bij de clubleiding van AZ te kennen gegeven weg te willen bij AZ. Hij zou het liefst bondscoach Marco van Basten volgen naar zijn jeugdliefde Ajax. De Zeeuw: "Het is tijd dat ik hogerop ga voetballen, ik ben erg gecharmeerd van de coach van Basten en zou dan ook graag met hem samenwerken. Ajax is altijd al een jeugdliefde van mij geweest dus een droom zou uitkomen als ik voor die club mag spelen". Struikelblok in de transfer zou de transfersom zijn die AZ verlangt voor de international, naar verluidt 15 miljoen.
Ze moeten niet zo bitchen bij AZ, ze krijgen een aardappel en een slager gratis en ons proberen ze een poot uit te draaienquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
Waarom zeggen spelers altijd dat een club hun jeugdliefde was![]()
Laat maar komen hoor, irritant genoegquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
Waarom zeggen spelers altijd dat een club hun jeugdliefde was![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:30 schreef BonJovi het volgende:
De Zeeuw jeugdliefde daarom zei hij dat ze bij Ajax alleen fluiten ofzo als ze winnen
Boeie.. hij wordt aan z'n contract gehouden..quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:14 schreef Ordinair het volgende:
Twente wil A3 als coach.
Amenquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:30 schreef BonJovi het volgende:
De Zeeuw jeugdliefde daarom zei hij dat ze bij Ajax alleen fluiten ofzo als ze winnen
Mag ook wel eensquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:35 schreef Mr.Mills het volgende:
Heerlijk dat het bij ons eens redelijk rustig is en bij PSV dikke onrust heerst.
dat t nog maar lang onrustig mag zijn daarquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:35 schreef Mr.Mills het volgende:
Heerlijk dat het bij ons eens redelijk rustig is en bij PSV dikke onrust heerst.
Die komen wel, het is pas eind april.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:51 schreef toma het volgende:
De Zeeuw zou mooi zijn als opvolger van Davids
Maar we hebben echt hard verdedigers nodig. Met een te blessure gevoelige Vermaelen kun je geen kampioen worden als je niks achter de hand hebt.
Precies, volgens mij zijn wij de enige club in de eredivisie die al aardig bezig is met transfers voor volgend jaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |