TS maakt zich vreselijk druk, nu ben ik er nog, straks komen er allemaal quasi grappige reacties waardoor hij zich vast nog veel meer zorgen gaat maken.quote:
zie mijn reactie.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:07 schreef Adelante het volgende:
Ik vond het ook een voorbarig slotje, kan een kloon zijn hoor, maar misschien zit die jongen er echt mee.
Met alle respect (you know me), maar ik vind het een erg voorbarig slotje. Als je denkt dat ie er werkelijk zo mee zit, dan had ik een iets minder neerbuigend slotje verwacht.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
TS maakt zich vreselijk druk, nu ben ik er nog, straks komen er allemaal quasi grappige reacties waardoor hij zich vast nog veel meer zorgen gaat maken.
echt, ik zie zo'n topic dan liever op slot, dan allemaal quasi grappige of goedbedoelde reacties waar zo iemand gewoon echt niks mee kan.
Nou ja, 'ermee zitten' is een groot woord (straks stuur je mij ook naar bed & de dokquote:Op donderdag 11 december 2008 00:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
misschien een wat neerbguigend overkomend slotje, zo is het niet bedoeld, maar wel hoe ik erover denk.
ik heb liever, als ik zo z'n posts lees, dat TS naar de dokter gaat, in plaats van overspoeld te worden door allemaal overbodige of achterlijke infpo.
maar da's misschien wel weer mijn zorg-inslag, als iedereen er zo mee zit, gaat hij wel weer open hoor
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:18 schreef ElisaB het volgende:
d (straks stuur je mij ook naar bed & de dok)
Waarvan aktequote:Op donderdag 11 december 2008 00:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
maar nee hoor, geen kwade bedoelingen of PMS humeuren, gewoon bezorgdheid dat het uit de hand loopt voor TS
Klopt, zie m'n editquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:04 schreef lady-wrb het volgende:
yvonne heeft het topic over marmar gesloten omdat men verder moet in het gewone topic.
maar dat is toch vol?
Ik begrijp mezelf ook niet altijd..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:15 schreef lady-wrb het volgende:
marmar, ik geloof best dat het waar is, maar wat ik niet begrijp is waarom je nog reageert op al die sceptici. ze hadden wat mij betreft aan het gas gekund.
donequote:Op woensdag 28 januari 2009 14:45 schreef Jojoortje het volgende:
Show hier je nagels!
Iemand plaatje weghalen?
Ze zijn al weg, maar even voor het nageslacht:quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Slapen de LIF-mods ofzoal die lemmingen
Ik heb dit even meegenomen naar achterenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:58 schreef heaven7 het volgende:
Uhm, ik vind het bijzonder hinderlijk dat er in de slank topics over alles behalve afvallen wordt gepraat.. Het heeft weinig zin om ontopic te gaan en het gaat ook veel te snel..
Er is ook een ander slanktopic dat meer ontopic blijft en minder snel gaat: (Slanke) tips voor een goddelijk lichaam #3quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:58 schreef heaven7 het volgende:
Uhm, ik vind het bijzonder hinderlijk dat er in de slank topics over alles behalve afvallen wordt gepraat.. Het heeft weinig zin om ontopic te gaan en het gaat ook veel te snel..
Heb je ooit geprobeerd om ontopic te gaan? Men staat daar echt wel voor open hoor. Bovendien is er ook nog een ander topic.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:58 schreef heaven7 het volgende:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:55 schreef Greys het volgende:
Je had het ook even in de groep kunnen gooien voordat je hierheen rende.
Iedereen staat daar altijd enorm voor open. We geven altijd iedereen al het gewenste advies dat ze willen.
Niet helemaal fair dit.
Heaven7 postte in 3 slanktopics;quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Heb je ooit geprobeerd om ontopic te gaan? Men staat daar echt wel voor open hoor. Bovendien is er ook nog een ander topic.
Nou, misschien kunnen we het speciaal voor jou op een max van 50 posts per dag zettenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:58 schreef heaven7 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |