dat dacht ik!quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zie, zo komt alles helemaal goed
Daarom moet er gewoon een bloe reej speler bij,quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's dan ook wel zonde
geweldig trouwnes op het ontbijtnieuws hoe ze over gta vertellen
Dat is wel, maar een PS3 kost ook rond de 500 eurotjes.quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah duur... een Bloeh ree speler (stand-alone) krijg je niet voor 500 euro
Maar GT5 is geweldig en GTA4 is gewoon een must, punt![]()
En ik wil ook films Full HD kijken dus dat komt helemaal goed uit. En ja HD-DVD is zo goed als dood, dus dan maar een PS3 he
Nou succes he Beller!quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:45 schreef Bellerophon het volgende:
Ik ben weer even weg, vergaderen enzo
tussen de 200-300 euro kan je er zo eentje halen hoor!quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah duur... een Bloeh ree speler (stand-alone) krijg je niet voor 500 euro
gezelligquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo Zmokes echt wat voor jou:
NIEUW!!elke dinsdag bukakeparty N... (25.03.2008)
Vanaf 21.00 uiur bukakeparty Elke dinsdag bukakepartyvoor spunklovers.
An orgy where no hole is spared!!!!
Na afloop lekker op een vrouw spuiten.(zoveel en vaak je kan) entree heren 50 euro
Stellen een minimale besteding van 25 euro aan de bar dames gratis entree. Drankjes 2.50. Inclusief gebruik sauna douches handdoeken condooms ruimtes etc.
HIER
Komt een collega in ene mee, ik lag dubbel en moest gelijk aan Zmokes denkenquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:24 schreef tripack het volgende:
[..]
gezellig![]()
wie gaat er allemaal mee? dan zal ik ff reserveren
ja die zijn bukake laatst nog in een vijver had gedaan bij seven dacht ikquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Komt een collega in ene mee, ik lag dubbel en moest gelijk aan Zmokes denken
Ik heb eigenlijk geen idee, dat moet vast ergens op het www te vinden zijn?quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:57 schreef WhiteLightning het volgende:
weet iemand of die GT5 ook werkelijk 1080p is, en niet upscaled ?
GTA4quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:34 schreef Bellerophon het volgende:
BOEM!!! terug van de vergadering en mijn broer belde me daarnet, als ik thuiskom ligt er een GT5 Prologue PS3 set op mij te wachten en... en! ennnnnnnnnnnnn GTA4![]()
Blijdschap galore... alleen straks weer een vergadering, jammer...![]()
En het huisje gaat het deze keer weer niet worden, pff sta 6e
Ik citeerquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:57 schreef WhiteLightning het volgende:
weet iemand of die GT5 ook werkelijk 1080p is, en niet upscaled ?
quote:It's actually upscaled from a slightly-less-stunning anamorphic 1280x1080 in the races, but the intro screens are true 1080p without antialiasing (presumably due to the HDR). It'll be interesting to see how much sharper the upscaled 1280x1080 is compared to a regular 720p signal (1280x720). I think the eye has better vertical resolution than horizontal, so the number of lines ought to be more important. Plus the upscaling will provide a little bit of antialiasing for free.
In the Prologue version, are they doing any kind of post-processing to simulate motion blur? I don't remember seeing it in the previous demo, GTHD or whatever it was on the mountain track.
Klopt en de kleuren zijn anders, de PS3 kleuren zijn wat grimmiger?quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
GTA4![]()
op de xbox360 zuigt hij. geen AA erinvreemd genoeg is de resolutie daar wel groter.
denk dat ik hiervoor uiteindelijk een ps3 ga halen![]()
en natuurlijk GT5 aan het einde vh jaar.
jammer voor je huisje man, die andere waar je 3e opstond is dus niets geworden ?>
ah upscale dusquote:
yep, lekker online spelenquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Klopt en de kleuren zijn anders, de PS3 kleuren zijn wat grimmiger?
Ja is zeker zonde ja, nee heb daar niks meer van gehoord... pff en ik wil echt graag een huisje
Vanavond maar is even GTA4 gaan proberen
GT5 gaat het schade model krijgen jaquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah upscale dusmja hopelijk is gt5 wel 1080p
het gerucht gaat ook dat die schade zal krijgen
![]()
maja afwachten maar
Aaaightquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep, lekker online spelen![]()
![]()
heb ik vaak gedaan met die gta mods voor de pc. echt geweldigkweenie of het dezelfde opzet is maar toch is het leuk om online met anderen te spelen
ja ik weet het niet. ik vond gt4 prologue beetje te arcade achtig. beetje te makkelijkquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
GT5 gaat het schade model krijgen jaOf in de game, of in een update.
En ik ga er gewoon vanuit dat GT5 wel 1080p is, maar voor een demo is GT5 Prologue goed te doen
zo dan , een zeskamp nog welquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:30 schreef Bellerophon het volgende:
Een collega van mij wel jaIk niet, morgen zeskamp in Zeewolde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |