Hehe die opmerking plaatst iedereen zo'n beetje...quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:12 schreef Cothen het volgende:
kzou haast gaan denken dat je bij mijn ex-werkgever werkt
Die begeleiding is juist het hele punt.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:11 schreef Katana het volgende:
Praat met je begeleider daar ofzo ipv hier te komen zeiken.
MBO![]()
nou dat is dan al een punt...quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:13 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Die begeleiding is juist het hele punt.
sarcastquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:15 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
nou dat is dan al een punt...
nog 4,5 punt erbij en je hebt een voldoende
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moeilijk man aanpassen...![]()
Nouja simpel: moet stage lopen, wil niet, denk makkelijk bedrijf gevonden te hebben blijken ze stagairs te zien als goedkope arbeidskrachten die je lekker in de steek kunt laten.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:16 schreef Muncky het volgende:
Vertel er eens wat meer over dan, huillie!
Jah als het zo door gaat wel ja... nog 30 dagen voordat ik het hele bedrijf uitmoord... websiteje maken en aftellen maar!quote:
Dat dus of met je school gaan praten. Schijnt ook te werken.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:36 schreef Bdijk het volgende:
gast.. 30 dagen.. gewoon vullen, je ding doen, wegwezen en een baan gaan zoeken.. tis geen half jaar oid
Ja ik begin er wel steeds maar aan te denken om maar gewoon die man van school te bellen en uit te leggen want dit is echt niet leuk meer.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:37 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Dat dus of met je school gaan praten. Schijnt ook te werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |