Je ondergrond ziet ook nog wel wat blauwig....hoewel dat misschien ook aan mijn monitor kan liggenquote:
Nee, mij viel het ook op.. Of het moet aan allebei onze monitor liggenquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:16 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Je ondergrond ziet ook nog wel wat blauwig....hoewel dat misschien ook aan mijn monitor kan liggen
Niet veel geupload sinds mijn laatste bericht hier.quote:Op maandag 15 maart 2010 15:16 schreef Mascleta het volgende:
Hoe gaat het met de stockers op Fok! wordt er nog geupload en verkocht?
Dat laatste zinnetje, die klopt helemaal. Als je enigszins beetje bij beetje blijft uppen dan laat dat zich vertalen naar meer verkopen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:16 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Niet veel geupload sinds mijn laatste bericht hier.
Desondanks bleven de inkomsten binnen druppelen.
Vanaf mei vorig jaar heb ik op de drie sites waar ik op zit (Shutterstock, iStockphoto en Dreamstime) respectievelijk 10, 8 en 9 foto's toegevoegd. Mijn portfolio's hebben nu 66, 52 en 88 foto's online.
Toch heb ik van toen tot nu bijna 500 dollar verdiend.
Geen vetpot, maar ik heb er wel een nieuw lensje en een cameratas van kunnen kopen
Ik neem me nu echt voor iedere week wat fotootjes te uploaden, want het actief houden van je profielen met nieuwe fotootjes (al zijn het er maar een paar) zie je gelijk in je downloads terug...
Dat is waarschijnlijk ook als merk geregisteerd.....quote:Op maandag 22 maart 2010 13:43 schreef krijg064 het volgende:
Zelfs al is het geen merk dan wordt het nog afgekeurd. Op een van mijn foto's stond de naam van een popzaal in Nederland. Die naam werd als 'merk' betiteld...
Het zijn vaak die kleine dingetjes die je over het hoofd ziet. Wat Erasmo zegt; kan je ons er eentje laten zien?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:21 schreef Hoothoot het volgende:
Ik ben voornamelijk actief op 123RF en Dreamstime en dat loopt best lekker.
Maar bij eerstgenoemde krijg ik de laatste tijd foto's terug met de meest vreemde redenen van afwijzing. Foto's van een landschap (rotsen/zee) die ze afwijzen met als reden 'model release required' of 'visibale brandling/logo'. Echt, in de verste verte geen huis/auto/mens/whatever te zien
Volgens mij komt http://www.nationalebeeldbank.nl/ er het dichtste in de buurt.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:22 schreef ultra_ivo het volgende:
Is er ook een stocksite die speciaal gericht is op redactionele/journalistieke fotografie?
Dit soort foto's, normaal werden ze goed geaccepteerd, maar de laatste tijd zie ik steeds vaker dat ze afgewezen worden om onlogische redenen.quote:
Je hebt wel eens dat ze je foto's met de reden "no commercial value" afwijzen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:53 schreef Hoothoot het volgende:
[..]
Dit soort foto's, normaal werden ze goed geaccepteerd, maar de laatste tijd zie ik steeds vaker dat ze afgewezen worden om onlogische redenen.
[ afbeelding ]
is dit de kust van Californie, zuid van Frisco ?quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:53 schreef Hoothoot het volgende:
[..]
Dit soort foto's, normaal werden ze goed geaccepteerd, maar de laatste tijd zie ik steeds vaker dat ze afgewezen worden om onlogische redenen.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |