Ja. De filosofie van dergelijke sites is dat de site instaat voor de kwaliteit van de foto, zodat de klant niet meer hoeft te kijken of een foto in orde is en puur af kan gaan op de eerste indruk. Dat heeft soms wel als nadeel dat ze een verder goede foto afwijzen voor bijvoorbeeld een beetje ruis waar je in 9 vd 10 gevallen geen last van hebt, maar ze houden die tiende klant ook graag binnen boord.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:38 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk als je eenmaal bent toegelaten? Wordt elke foto die je toe wilt voegen opnieuw beoordeeld?
Eerste wat mij opvalt is de lage hoeveelheid downloads van de populairste foto's. En ook dat zijn weer van die foto's voor op een coroprate website of folder. Vind het allemaal niet echt interessante foto'squote:Op zaterdag 23 augustus 2008 08:18 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben met mijn eerste batch op shutterstock afgewezen. dat is even slikken en je voelt je best een beetje op je teentjes getrapt ( ik tenminste wel) het ging niet om wat er op de foto stond maar de kwaliteit (ruis, belichting e.d.)
Ik ga het zeker nog een keertje proberen en meer op dat soort dingen letten (ja V.V. ik ga snel weer aan de slag)
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:54 schreef Kremers het volgende:
[..]
Eerste wat mij opvalt is de lage hoeveelheid downloads van de populairste foto's.
Dat kan natuurlijk.quote:En ook dat zijn weer van die foto's voor op een coroprate website of folder. Vind het allemaal niet echt interessante foto's
bigstockphotosquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:44 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]Hebben wij het over dezelfde populairste foto's? Of vind jij ruim twaalfduizend weinig?
[..]
Dat kan natuurlijk.Jij hoeft ze ook niet te kopen. Dat doen anderen wel
Krijg hem niet te zienquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:48 schreef Flepke het volgende:
Denken jullie dat hij doorgaat?:
http://www.bigstockphoto.com/photo/view/3513753
Eventuele dingen die ik de volgende keer beter kan doen?
Fout gegoktquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:12 schreef PankPinther het volgende:
Ik gok van niet...
Tenzij het regime inderdaad een stuk losser is daar.
Een smiley binnen een url-tag wekt dus nietquote:Op zondag 24 augustus 2008 04:00 schreef Timmos het volgende:
Sorry, the image you are trying to locate is no longer for sale.
This is normally due to the photographer who created the photo requesting it be removed and no longer for sale
Al klaar met strelen?
Gefeliciteerdquote:Op zondag 24 augustus 2008 01:21 schreef Flepke het volgende:
[..]
Fout gegokt![]()
Klik
toch wel ego strelend
Bedanktquote:Op zondag 24 augustus 2008 08:03 schreef PankPinther het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Overigens ging ik uit van wat ik bij istock had gelezen
1) geen bloemen, want daar hebben ze er al tigduizenden van.
2) geen slecht uitgesneden objecten. (ik vind em lelijk aan de randen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |