abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60556453
Nee, je hebt sowieso één dag helemaal vrij (tenminste, dat was de afgelopen 3 jaar zo) en vaak heb je ook 2 korte dagen (4 uurtjes oid). Maar helaas heb je ook wel eens dagen van 9u20 t/m 18u10..
pi_60557303
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 19:24 schreef lienelien het volgende:
Nee, je hebt sowieso één dag helemaal vrij (tenminste, dat was de afgelopen 3 jaar zo) en vaak heb je ook 2 korte dagen (4 uurtjes oid). Maar helaas heb je ook wel eens dagen van 9u20 t/m 18u10..
lekker!
pi_60563308
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:36 schreef Missmissi het volgende:
Hey mensen,
ik start in september met de opleiding MIM, mare, hebben jullie nog tips ed om de eerste weken te overleven?

Tips & Tricks, hoe te kleden, wat voor tas, agenda?

XJS
Omg...
Alle respect hoor XJS maarre uit welk dorp kom jij? Ik zou me eerder zorgen maken over hoe je je leven op de rails krijgt of zo.
pi_60697210
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 16:37 schreef lienelien het volgende:
Per 11 augustus begin ik bij Man Bijt Hond, en ben op 19 december alweer klaar. Dus ga in februari afstuderen
Wil je nog ruilen?
Dan doe jij mijn stage volgend jaar.
pi_60702448
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 02:10 schreef Toad het volgende:

[..]

Wil je nog ruilen?
Dan doe jij mijn stage volgend jaar.

Ruilen? Neeeeeeeee
Tegen de tijd dat jij gaat stagelopen het ik mijn diploma al joh

Ik begin morgen al!
Zou liever nog even vakantie hebben
pi_60735907
Groetjes vanaf de Man Bijt Hond redactie
pi_60736415
maak je lange dagen?
pi_60736975
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 16:51 schreef Toad het volgende:
maak je lange dagen?
7u15 - 16u00, of 9u/9u30 - 17u30/18u, dus ik mag zelf kiezen of ik om 9u of om 9u30 begin, en één keer per week zo'n ochtenddienst
pi_60737267
Nette tijden! Weet je al uit welke put iedere keer de redactie die geweldige mensen te voorschijn tovert?
pi_60740426
Beroepsgeheim!
pi_60761787
iemand hier al iets ontvangen van de HvA, over het nieuwe studiejaar?
David!
pi_60762241
Nee, al mijn papieren en dergelijke ingestuurd, maar nog geen info over de introductie. Na lowlands maar eens bellen
pi_60763040
Ha, net wel mijn hva pasje ontvangen bij de post, maar nog geen info over de introductie..
David!
pi_60763721
ik nog niks =C

het geld is ook nog niet afgeschreven(termijnen). weet iemand wanneer dat gebeurt?
pi_60809401
Hey allemaal,

Ik ben misschien nogal laat maar ik zit erover na te denken om deze studie te gaan volgen, alleen heb ik een paar vragen.

Ik heb een tijdje de opleiding Communicatie op Inholland gevolgd, en dat beviel me niet echt. Het marketing technische gedeelte was interesant, maar de projecten en dergelijk bevielen me veel minder. Ook het feit dat je alles wat je inleverd bijna een exacte kopie van t voorbeeld moest wezen ( kolommen verkeerd en je kan weer opnieuw doen bijvoorbeeld) vond ik erg irritant. Is er bij deze opleiding wat meer vrijheid?

Ik vroeg me af wat ik de eerste weken kan verwachten. Is het meteen hard aan de bak, of veel introductielessen en dergelijke.

En ik las dat je bijvoorbeeld een website in elkaar moet zetten. Ik heb hier totaal geen ervaring in. Word je hier nog goed bij geholpen, of nemen ze van je aan dat je dit zou moeten kunnen?

Misschien een beetje voorbarig, maar ik zou al graag willen weten wat voor kant ik ga kiezen in het 2e jaar. Nou heb ik natuurlijk wel gelezen wat er op de hva site staat, maar ik hoor t liever van iemand die t al doet/heeft gedaan. Zijn er hier dus mensen die wat meer over de uitstroomprofielen kan vertellen?

Edit: Ik las in het vorige topic dat er belachelijk veel aanmeldingen waren. Is dat nu weer het geval? En hoeveel mensen vallen er eigenlijk af in het eerste jaar?

[ Bericht 6% gewijzigd door robbolo op 13-08-2008 22:38:46 ]
pi_60812693
Bij projecten heb je best wat vrijheid. Er zijn natuurlijk enkele criteria waar je projectverslag aan moet doen, maar er is best ruimte voor creativiteit. Je krijgt best wat marketing, zeker als je in het tweede jaar kiest voor een marketingprofiel.

Het is niet direct aan de bak, maar het is misschien wel handig om metes te maken in het project, want anders moet je zoveel doen aan het einde v/d periode.

Website maken is best simpel. Je krijgt er best veel instructielessen in, als je die volgt, heb je al de helft van je ped (individuele website die je moet maken).

Lien doet redactie/productie en ik nieuws en media. Volgens mij zoek jij meer iemand die het profiel MMP of RMC doet.

Ongeveer 50% valt af. Maar bij projecten werk je met een peer-assesment waardoor de persoonlijke beoordeling van andere meeweegt in jouw cijfer. Mensen met lage pa's stoppen meestal wel in januari.
pi_60818872
Van de 1200-nogwat eerste jaars van vorig jaar, zijn er nu nog ruim 900 over.. Dus er valt wel best veel af, maar dat is bij iedere opleiding wel
pi_60825243
O dat valt best mee!
Ik weet dat van mijn lichting (900) aan het eind van het jaar iets van 400 à 500 overbleven.
pi_60837919
Bij mijn vorige viel ruim 65 van de 80 af.
pi_60851737
En ook ik begin dit jaar met deze studie!

Zag op het intranet dat de projectgroepen al bekend zijn. Al schiet je natuurlijk weinig op met het nummer. Je ziet niet wie er nog meer in je groep zitten. Of is daar ook nog een mogelijkheid voor?

& 2 weken terug kreeg ik een introbrief waar oa een stukje over instond over laptops via surfspot. Heeft iemand via daar een laptop besteld? En zo ja, vertel er even iets over ajb.

Ik heb er iig zin in!
pi_60862085
Hebben jullie al je studentenpas ontvangen? Ik heb wel brief ontvangen maar nog geen pas
pi_60862178
Ik krijg bijna elke dag een nieuwe brief van de HvA.

Vandaag kreeg ik er een over dat feest op 28 augustus en ik heb idd ook een brief gehad over hoe en wat qua intranet & een pas om de school binnen te komen.

En even een vraagje aan de 2e/3e/4e jaars. Misschien dat jullie het nog weten. Hoelang van te voren kregen jullie te weten wanneer jullie introdag was? Of is het dit jaar voor het eerst over 3 dagen verspreid?
pi_60862470
Wanneer heb je het ongeveer ontvangen? Ik ga maandag bellen voor de zekerheid
pi_60863064
Woensdag kreeg ik de intranetbrief + pas.
Heb jij nog geen één pas dan? Want als ik het me goed herinner moet ik nog een pas krijgen.
pi_60866597
Nee geen 1 pas, Ik heb wel in juli een brief ontvangen over boeken etc. maar nog geen pas en informatie over introductiedag
pi_60876026
ok

[ Bericht 99% gewijzigd door davidvant op 16-08-2008 13:47:13 ]
David!
pi_60884955
Dan zal ik inderdaad maar even bellen! Want ik heb dus al 1 pas binnen & die andere moet ik dan ook nog ontvangen.
pi_60885277
2 passen? Heb er gewoon één gekregen en dat is de HvA studentenpas...

Wat is de andere dan?
David!
pi_60903496
collgekaart die krijg je pas eind september binnen
pi_60903866
Hoe kom je dan het gebouw binnen?
pi_60906285
Met je HvA-pas toch?
pi_60917540
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 20:09 schreef phalange het volgende:
Met je HvA-pas toch?
jep, het papieren 'bouwpakketje' is je collegekaart, die heb je nodig voor officiele dingen, zoals bij tentamens enzo, en het blauwe pasje is om de toegangspoortjes open te maken, en om mee te printen en eten en drinken te halen. Als je dat pasje vaker dan één keer vergeet, gaan de bewakers chgerijing doen, dus kijk maar uit..
pi_60917548
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 22:18 schreef Koewam het volgende:
Bij mijn vorige viel ruim 65 van de 80 af.
wat was dat dan?
pi_60931763
technische natuurkunde
pi_60933455
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:36 schreef Koewam het volgende:
technische natuurkunde
ieh

Vandaar zo weinig 1e jaars.
In delft? Ik ben nl voor opnames van man bijt hond vorige week nog in het gebouw van technische natuurkunde geweest daar
pi_60933509
Nee, rijswijk, plaatsje naast delft.

Wat deed je daar dan?

Ik ben trouwens van plan mim cum laude te doen (>8), is dat een beetje haalbaar met 40uur?
pi_60934037
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:30 schreef Koewam het volgende:
Nee, rijswijk, plaatsje naast delft.

Wat deed je daar dan?

Ik ben trouwens van plan mim cum laude te doen (>8), is dat een beetje haalbaar met 40uur?
De nieuwe leader van Man Bijt Hond opnemen, bovenop de bieb. (schuin dak van gras)
MIM is echt prima te doen, echt een makkie. Maar je zit wel met 6 mensen in een projectgroep, en dan is een 8 niet altijd haalbaar. Een 8 voor een project is over het algemeen uitzonderlijk hoog. Maar alle individuele dingen zijn goed te doen

Maar goed, cum laude bestaat niet op HBO. Dan heet het gewoon 'een mooie cijferlijst'
pi_60934106
dubbel

[ Bericht 95% gewijzigd door Koewam op 18-08-2008 21:00:34 ]
pi_60934161
Bij natuurkunde bestond het wel en dan kreeg je een cadeaubon van 50 euri

communicatiekaart vna nederland
projectmanagement
vlekkeloos nederlands, spelling en stijl compleet
deskresearch: informatie selecteren beoordelen env erwerken
wat is onderzoek
basisboek bedrijfseconomie theorie
basisboek ebdrijfseconomie opgaven
uittreksel projectmanagement
uittreksel basisboek bedrijfsecononie
basisboek bedrijfseconomie uitwerkingen

welke ga je niet gebruiken?
pi_60934315
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:52 schreef Koewam het volgende:

communicatiekaart vna nederland
projectmanagement
vlekkeloos nederlands, spelling en stijl compleet
deskresearch: informatie selecteren beoordelen env erwerken
wat is onderzoek
basisboek bedrijfseconomie theorie
basisboek ebdrijfseconomie opgaven
uittreksel projectmanagement
uittreksel basisboek bedrijfsecononie
basisboek bedrijfseconomie uitwerkingen

welke ga je niet gebruiken?
communicatiekaart vna nederland Heel nuttig, ook nog in latere jaren
projectmanagement Misschien wat kopietjes maken als je het echt nodig vindt
vlekkeloos nederlands, spelling en stijl compleet Nuttig, ook als naslagwerk
deskresearch: informatie selecteren beoordelen env erwerken had ik niet, maar klinkt niet nuttig..
wat is onderzoek ik had genoeg aan de samenvatting van studentsonly.nl. Boek is kut.
basisboek bedrijfseconomie theorie als je het een moeilijk vak vindt, dan wel, anders samenvatting
basisboek ebdrijfseconomie opgaven niet nuttig. meekijken bij iemand anders/kopietjes maken.. Ik had het iig niet nodig. Wel kopen als economie je niet ligt
uittreksel projectmanagement totale bullish dus
uittreksel basisboek bedrijfsecononie handig voor tentamen
basisboek bedrijfseconomie uitwerkingen nehh, krijg je ook van de docent tijdens de les. Alleen zoals ik al eerder zei, als je het moeilijk vindt, dan is het handig om mee te oefenen voor het tentamen. Maar je hebt maar 10 weken Bedrijfseconomie, dus best wel zonde om alle boeken te kopen daarvoor

En anders staan alle boeken ook nog (in 2 á 3 voud) in de mediatheek
pi_60934326
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:50 schreef Koewam het volgende:
pi_60949420
Iemand al informatie gekregen over de introductiedag?
pi_60957436
Ja ik heb vandaag brief ontvangen maar nog geen pas. Introductiedag is op dinsdag 26 augustus.
pi_60957531
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:57 schreef lienelien het volgende:

[..]

communicatiekaart vna nederland Heel nuttig, ook nog in latere jaren
projectmanagement Misschien wat kopietjes maken als je het echt nodig vindt
vlekkeloos nederlands, spelling en stijl compleet Nuttig, ook als naslagwerk
deskresearch: informatie selecteren beoordelen env erwerken had ik niet, maar klinkt niet nuttig..
wat is onderzoek ik had genoeg aan de samenvatting van studentsonly.nl. Boek is kut.
basisboek bedrijfseconomie theorie als je het een moeilijk vak vindt, dan wel, anders samenvatting
basisboek ebdrijfseconomie opgaven niet nuttig. meekijken bij iemand anders/kopietjes maken.. Ik had het iig niet nodig. Wel kopen als economie je niet ligt
uittreksel projectmanagement totale bullish dus
uittreksel basisboek bedrijfsecononie handig voor tentamen
basisboek bedrijfseconomie uitwerkingen nehh, krijg je ook van de docent tijdens de les. Alleen zoals ik al eerder zei, als je het moeilijk vindt, dan is het handig om mee te oefenen voor het tentamen. Maar je hebt maar 10 weken Bedrijfseconomie, dus best wel zonde om alle boeken te kopen daarvoor

En anders staan alle boeken ook nog (in 2 á 3 voud) in de mediatheek
Krijg je bedrijfseconomie al in de eerste periode want het boek is best wel duur........
pi_60957849
ja volgens mij idd alleen in de eerste periode. Ik iig wel, maar dat is alweer 3 jaar geleden.
Maar ga anders in de eerste studieweek nog even naar de leeuwenburg (2 metrohaltes verderop), daar is de mediatheek, en kan je het boek lenen
pi_60959383
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 16:52 schreef ValenciaHola het volgende:
Ja ik heb vandaag brief ontvangen maar nog geen pas. Introductiedag is op dinsdag 26 augustus.
Dus daarvoor niks?
Kan dus gewoon gaan werken?
pi_60966444
Ik denk het wel maar kan misschien per klas verschillen.
pi_60966493
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 17:08 schreef lienelien het volgende:
ja volgens mij idd alleen in de eerste periode. Ik iig wel, maar dat is alweer 3 jaar geleden.
Maar ga anders in de eerste studieweek nog even naar de leeuwenburg (2 metrohaltes verderop), daar is de mediatheek, en kan je het boek lenen
Kan het gewoon met hetzelfde studentenpas?
pi_60966664
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 18:19 schreef Koewam het volgende:

[..]

Dus daarvoor niks?
Kan dus gewoon gaan werken?
De roosters staan al op het intranet! En vanaf morgen staat heel Periode 1 erop.

Je had het al gevonden.
Ik begin ook idd maandag al.
pi_60966685
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 22:28 schreef ValenciaHola het volgende:

[..]

Kan het gewoon met hetzelfde studentenpas?

het pas?

Nee, met je collegekaart. Die moet je scannen.
pi_60966782
quote:
klas 13 tm 39 zo te zien.
Klas negenendertig! !

Vreemde verdeling dan wel.

Maar er is dus maar één introductiedag?
Wat slecht, ze proberen er dus niet eens iets leuks van te maken.. In mijn jaar en het jaar daarna nog wel een beetje, maar die pogingen mislukten. Maar goed, dat was tenminste nog een poging
pi_60966871
Ik heb alleen dinsdag en vrijdag een intro.
zonde van m'n tijd, voor niks m'n baan per vrijdag opgezegd
pi_60966900
Zal ik gewoon niet gaan.
Wat wordt er gedaan bij de intro???
pi_60967051
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 22:41 schreef Koewam het volgende:
Zal ik gewoon niet gaan.
Wat wordt er gedaan bij de intro???
nee, ik zou wel gewoon gaan, hoor.
Je ontmoet je projectgroepje en tutor/studieloopbaanbegeleider, er wordt het eea verteld over de gang van zaken, wat is waar, wat kan je verwachten van de vakken en andere blabla. Klinkt saai en onnuttig, maar is voor jezelf toch fijn dat je er geweest bent. Toch handige dingen, en je leert meteen wat mensen kennen.
Verder weet ik niet echt wat ze gaan doen, misschien ook nog een opdracht met je groepje/klas oid, dat is best leuk.
pi_60967078
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 22:40 schreef Koewam het volgende:
Ik heb alleen dinsdag en vrijdag een intro.
zonde van m'n tijd, voor niks m'n baan per vrijdag opgezegd

dacht je serieus dat je de hele week met de intro bezig zou zijn??
Dat is alleen op de uni, als je intree- of ideeweek loopt..
pi_60967285
Nou bij mn vorige hbo's had je t wel, met overnachtingen en uitjes en al :|

Maar ben wel blij dat dat niet hoeft.

Wat is een reisuur?
pi_60967426
oh, ach, nouja, niet bij alle hbo's is dat zo.In Nijmegen was het ook alleen maar informatief.

Reisuur? Tijdens intro, of gewoon in je rooster? Dan neem ik aan dat je het uur daarvoor les hebt in het ssg, en het uur daarna les op de leeuwenburg. Dat is alleen natuurlijk geen uur reizen, maar zo'n 10 minuutjes van deur tot deur.
Blijkbaar moeten ze helaas toch weer gebruik maken van het andere gebouw ivm de grote hoeveelheid 1e jaars..
Denk dat het alleen af en toe voor hoorcolleges zal zijn.
pi_60967927
staat bij zowel intro alsmede het rooster... wel raar dat de dag begint en eindigt met een reisuur. da's dus geen les?

dan ist wel helemaal bullshit want dan heb ik volgende week als intro maar 4 uurtjes in totaal!
pi_60969516
ik vraagme af hoe iedereen weet in welke klas ze ziten?
pi_60969555
inloggen op intranet https://intra.mim.hva.nl/
je codes heb je in een brief ontvangen.

dan op de beginpagina in de meest rechtse kolom, onder je naam.

je gaat elke dag pendelen vanuit Rotterdam? gekkenhuis.. waar van rotterdam woon je? ik woon diep in zuid en da's echt niet te doen.
pi_60969753
Spijkenisse zelfs, nog verder , alop zoek naar een kamer in leiden(vriendin)
pi_60973717
Leiden?? Nee dat is dichtbij...
Reizen is helemaal niet zo erg, maar wel als je maar 2 uurtjes les hebt, of een dag geen les en je alleen even met je projectgroepje afspreekt..
En je krijgt niets mee van Amsterdam
pi_60976742
Misschien ook handig voor jullie:

http://www.redacteuren.net/rmp/

Site van en over RMP
(het mooiste afstudeerprofiel )
pi_60981177
Leiden is toch een uur dichterbij, en scheelt 3 keer overstappen
pi_60981553
Ja... als je in het centrum woont (wat niet gaat gebeuren)
pi_61008042
jeetje vrijdag begint introductie 15.40.......
pi_61021467
Ik heb vandaag al het boek basisboekbedrijfseconomie voor 15 euro 2e hands gekocht . Het is wel alleen 7e druk maar ik denk niet dat het zoveel verschilt.
pi_61021666
rooster

bedoelen ze met reisuur hva leeuwenburg?

pi_61022041
sgg = singelgracht
lwb = leeuwenburg
pi_61024093
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 21:45 schreef ValenciaHola het volgende:
Ik heb vandaag al het boek basisboekbedrijfseconomie voor 15 euro 2e hands gekocht . Het is wel alleen 7e druk maar ik denk niet dat het zoveel verschilt.
welke druk raden ze nu aan dan? Als er meer dan 1 druk tussen zit is het namelijk niet zo slim... Wel goedkoop, is normaal ¤40 oid!
pi_61024122
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 21:52 schreef ValenciaHola het volgende:
rooster

bedoelen ze met reisuur hva leeuwenburg?

[ afbeelding ]
Je hebt les van Loeki
pi_61028151
Heeft iemand hier al zijn collegekaart ontvangen?
David!
pi_61028215
Nope, begin september toch pas?
pi_61041146
collgekaart eind semptember nadat de eerste betaling voor school is afgeschreven
pi_61041166
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 22:54 schreef lienelien het volgende:

[..]

welke druk raden ze nu aan dan? Als er meer dan 1 druk tussen zit is het namelijk niet zo slim... Wel goedkoop, is normaal ¤40 oid!
nu 8e druk, ik heb zelf 7e druk gekocht
pi_61088472
Blegh, stom rooster. Vrijwel alle dagen in de week 4 uur les. Lekker handig. En die gemeenschappelijke modules zijn allemaal ingepland op de vrijdagmiddag.
  zondag 24 augustus 2008 @ 17:19:47 #179
135197 Teije
hypebeast
pi_61088636
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 17:11 schreef Toad het volgende:
Blegh, stom rooster. Vrijwel alle dagen in de week 4 uur les. Lekker handig. En die gemeenschappelijke modules zijn allemaal ingepland op de vrijdagmiddag.
Same here. Welke opleiding doe je?
pi_61089601
N&M derde jaar.

en jij?

[ Bericht 7% gewijzigd door Toad op 24-08-2008 18:33:05 ]
pi_61111271
Weet iemand welke uitgang ik moet nemen als ik met de metro reis want tot nu toe heb ik alleen met auto naar de Hva gereden. En is de metro station dichtbij?
pi_61111344
Weesperplein, is maar 2 minuutjes lopen
pi_61112121
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 15:04 schreef lienelien het volgende:
Weesperplein, is maar 2 minuutjes lopen
Thnx ik heb nog een klein vraagje Dit is mijn rooster op vrijdag. Bedoelen ze met het 9e uur dat het een reisuur is (40n BEG) dus ik begin vrijdag om 16.30 (10euur) of is het iets anders?
pi_61112284
hm, ja, 16u30 neem ik aan.
Lekker rommeltje zo
pi_61112295
Komt dus omdat het in de Leeuwenburg is, ipv gewoon in het sgg
pi_61112437
ja dacht ik ook al bedankt voor de uitleg
pi_61155288
Nou... sowieso al niet erg onder de indruk van m'n studiegenoten.

maar hey, al wel m'n eerste vriendenverzoekjes binnen op Hyves.

[ Bericht 56% gewijzigd door Koewam op 27-08-2008 00:02:15 ]
pi_61155775
Hehehe, dat is altijd leuk he.

Nog wat leuks gedaan tijdens de intro?
pi_61158322
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 00:08 schreef Toad het volgende:

grapjas
pi_61160651
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 00:08 schreef Toad het volgende:
Hehehe, dat is altijd leuk he.

Wat was het toch een onzin dag
pi_61161388
achja.. je krijgt er studiepunten voor hè
pi_61163245
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 11:01 schreef lienelien het volgende:
achja.. je krijgt er studiepunten voor hè
LoL ja 2 hele punten
pi_61163282
zelfs de borrel aan het eind was verplicht
pi_61163421
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 12:31 schreef ValenciaHola het volgende:
zelfs de borrel aan het eind was verplicht
Nee hoor, ik was gewoon weggegaan.
Die opdrachten in de stad hebben we ook niet gedaan trouwens...
Shit ik wil eigenlijk een andere klas want ik trek dit echt niet

Verandert je klas na 1 semester?
pi_61164154
nee, wel vaak je projectgroepje.
En het MIM heeft geen semesters.
Daarnaast ook een vrij oppervlakkig oordeel over je klasgenoten..
pi_61164443
Hoezo oppervlakkig? Er is duidelijk sprake van een ongemotiveerde arbeidsethos en dat zal niet na 3 dagen veranderen. 't Is niet dat ik met ze ga knikkeren.
pi_61164554
Ja, dat weet je nu al..
Je hebt ze alleen even een handje geschud, op z'n hoogst
Heb je al kennis gemaakt met je hele klas dan?
Wij leerden alleen maar onze tutorgroepjes kennen in de introtijd
pi_61164990
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 13:30 schreef lienelien het volgende:
Ja, dat weet je nu al..
Je hebt ze alleen even een handje geschud, op z'n hoogst
Heb je al kennis gemaakt met je hele klas dan?
Wij leerden alleen maar onze tutorgroepjes kennen in de introtijd
Nou... Uren met ze in de stad gelopen. Nouja, gelopen, ze wilden zitten en trams pakken en zo. Is een tutorgroepje niet je klas dan?
pi_61165126
tutorgroepje is met 6/7/8 mensen.. Mag toch aannemen dat dat niet je hele klas is
Moesten jullie doen dan in de stad?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')