Scheutje ketjap en flinke snuf kerrie.quote:Op maandag 28 april 2008 15:22 schreef Spelvoutje het volgende:
Iemand nog een idee om de gehaktballetjes lekkerder te maken ?
Een zelfgemaakte gratin Bluezz?quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:47 schreef Bluezz het volgende:
Minutesteaks, worteltjes en aardappelgratin
Klinkt lekkerquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:43 schreef Tezz het volgende:
Manlief heeft gekookt vandaag. Spaghetti! Was lekker! Met rundergehakt, ui, knof, courgette, paprika en champignons en een tomatensausje.
Beter laat dan nooit, receptje opgeslagenquote:Op donderdag 24 april 2008 19:59 schreef Tezz het volgende:
Nooit meer kant en klaar kopen Bluezz! Het is erg makkelijk om zelf te maken, vele malen lekkerder en duizenden combi's mogelijk!
Ik had vanavond aardappels in schijfjes voorgekookt (in de magnetron natuurlijk, lekker makkelijk). In een pannetje twee flinke uien in ringen lekker donker aangebakken met daarbij een half chilipepertje en twee teentjes knoflook en wat verse oregano.
Dan: gekookte aardappelschijfjes in ovenschaal mikken, uien erboven op, beetje door elkaar scheppen (ja je kunt ook mooi dakpansgewijs gaan bouwen, maar wie let daar nou op, duh......).
Dan een mengseltje van 2 eieren, flinke scheut melk, wat creme fraiche, wat peper, zout en een zakje geraspte kaas goed mengen en er over gieten. Half uurtje in de oven en voila: klaar!
(ook lekker met gebakken spekjes erdoor trouwens, maar die waren op vandaag)
Maar was het ook lekker???quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit, receptje opgeslagen![]()
oh, volgens mijn huisgenoot was het lekker.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:05 schreef -Mellow- het volgende:
de lasagne staat in de oven.
ik heb lamme pootjes van het deeg kneden en ik bedenk me nu pas dat ik niks proef omdat alles potdicht zit
t werd lekkere soep, en vers gemaakte friet met eigengemaakt stoofvleesquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:08 schreef DarkElf het volgende:
vanavond eten we bij de burendus geen idee....
bwhehehehequote:
dat ziet er verdomde eetbaar uitquote:Op donderdag 1 mei 2008 00:13 schreef Crashcat het volgende:
Geen zin om te koken of naar de super te gaan..
Iets thuis bezorgd...
Een hamburger genaamd MEGA IOWA
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |