Blijkbaar! Frollo en Lienekien waren er ook bij.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:00 schreef Gellius het volgende:
Jij droomt van TTK-ers?
Het is een wonderlijk soort 'weten' in dromen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zag 'gewoon' mensen waarvan ik meteen wist dat het Lienekien, Frollo en Z waren, hoewel ik ze alledrie nog nooit heb gezien.
Pope?quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:32 schreef ShadyLane het volgende:
Een nieuw klepje voor het vriesvak in mijn koelkast (die nog geen 200 euro kostte) kost 43,99 exclusief BTW.
Frollo?quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:38 schreef Frollo het volgende:
Hebben jullie het altijd over mij of alleen in dit deeltje dat ik toevallig inkijk?
Ik heb bruin haar.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb jij bruin haar, Frollo?
Ik wel. Zo'n figuur dat voor de klas staat als het geen vakantie is.quote:
Oh bah.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:29 schreef Lienekien het volgende:
Verdorie. Bericht dat een collega van mijn kamer gisteren een herseninfarct heeft gehad.
Ja. Mijn maag ging om een heleboel redenen in een knoop. Ik kan zo een handvol mensen in mijn omgeving opnoemen die in de afgelopen jaren een beroerte hebben gehad en daar goed en minder goed en één helemaal niet uitgekomen is.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:37 schreef mane het volgende:
Dat is schrikken, Lienekien.
Pardon, maar het strand bij matig tot slecht weer is natuurlijk van Mij. Dat dat even duidelijk is.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:19 schreef mane het volgende:
Van al die blote, meestal nog erg witte danwel verbrande mensen op het strand kun je ook goed oudtestamentisch gruwelen.
Het strand is bij minder mooi weer veel: Fijner. Leger. Mooier. Rustiger. Minder chaotisch. Meer van Mij.
Grmbl.
Maar ik mag niet zeuren natuurlijk..
Tssss. Ik ben toch altijd eerder. En wie het eerst komt...quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:51 schreef Gellius het volgende:
Pardon, maar het strand bij matig tot slecht weer is natuurlijk van Mij. Dat dat even duidelijk is.
Da's klote.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:29 schreef Lienekien het volgende:
Verdorie. Bericht dat een collega van mijn kamer gisteren een herseninfarct heeft gehad.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:36 schreef Thisbe het volgende:
Ik droom weleens van IR. De laatste keer verscheen hij naakt, met lang haar en psalmen zingend voor mij.
Je kent me goed he.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:36 schreef Thisbe het volgende:
Ik droom weleens van IR. De laatste keer verscheen hij naakt, met lang haar en psalmen zingend voor mij.
Gut, daar heb ik er denk ik ook nog wel eentje van liggen, van toen ik kunstgeschiedenis studeerde.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
William J.R. Curtis, Modern architecture since 1900.
Maar deze is new and improved.quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:23 schreef Gellius het volgende:
[..]
Gut, daar heb ik er denk ik ook nog wel eentje van liggen, van toen ik kunstgeschiedenis studeerde.
Ik zou het niet zo formuleren. Het hangt even af van de context waarin je het wilt gebruiken. Ik zou eerder kiezen voor iets als 'product van inferieure kwaliteit'.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:15 schreef UncleSam het volgende:
Even een vraag voor de taalkundigen:
Wat is nou het tegenovergestelde van "kwalitatief hoogstaand product"? kwalitatief laagstaand product?
Eerlijk? Ik vind 'kwalitatief hoogstaand rapport' niks. Wat wil je nou eigenlijk zeggen? Benoem eens wat dan 'kwalitatief hoogstaand' is aan dat rapport waar iets langer aan doorgewerkt wordt. Meer analyses, meer literatuuronderzoek...?quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:18 schreef UncleSam het volgende:
XXX streeft echter naar een kwalitatief hoogstaand rapport dat iets later op wordt geleverd, dan een (....) die wel (.. op tijd af is..)
Maar zo kreet sláát nergens op in Nederland, vind ik. Als ze nu eens een pand naast een politiebureau in pak 'm beet Libië of Noord Korea of zoiets zouden kraken en met zo'n kreet versieren, dat zou nog 'ns wat wezen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:07 schreef ShadyLane het volgende:
Er werd hier laatst smalend gesproken over krakers he. Ik moet toch zeggen dat ik het best lollig vind dat de jongste kraakactie hier in Nijmegen een groot pand betreft DIRECT NAAST centrale politiebureau Op 5 meter afstand staat nu 'police partout, justice nil part' gekalkt, en 's middags zitten ze lekker op een oud bankstel in de zon buiten, naast de lunchende agenten.
Ik heb er geen belangstelling voor. Ik denk ook niet dat je er nog veel voor krijgt, het is nieuw toch een tamelijk goedkoop boek?quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
k_man, ik heb hier een prachtig boek liggen van William J.R. Curtis, Modern architecture since 1900. Belang bij? Ik heb er niets meer aan en wil het verkopen.
Ik zeg: De Slegte. Krijg je er misschien nog een paar euro's voor. Daar kun je dan misschien een flesje wijn van kopen. Altijd leuk.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:12 schreef k_man het volgende:
Ik heb er geen belangstelling voor. Ik denk ook niet dat je er nog veel voor krijgt, het is nieuw toch een tamelijk goedkoop boek?
Ja, wel samen met ene Isobel, maar die hoor je nauwelijks.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:16 schreef ShadyLane het volgende:
Hee, staat Mark Lanegan op de luisterpaal? Mooi, dan zet ik Mauro nu ook even uit.
Ja mijn smaak is natuurlijk onovertroffen, maar mijn kennis van nieuwe muziek bepaald niet. Ik weet echter wel dat mensen tot tranen toe geroerd waren door het concert van Scott Matthew, en dat staat op Fabchannel. Heb het zelf ook nog niet gehoord.
*meldt*quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:22 schreef mane het volgende:
En tja. Meneer Barman. Ik ken geen vrouw die hem niet leuk vindt.
Ik weet niet wat jij onder goedkoop verstaat, maar helaas zijn studieboeken van 40 euro voor mij best veel geld. Vooral omdat de kans dat ik het ooit nog in zal zien vrij klein is, nu het tentamen gehaald is...quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik heb er geen belangstelling voor. Ik denk ook niet dat je er nog veel voor krijgt, het is nieuw toch een tamelijk goedkoop boek?
Hee, je hebt een foto in het fotoboek! Stoer.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:34 schreef ShadyLane het volgende:
Ken je trouwens het duet van Lanegan met PJ Harvey, mane? Zo nee, wat is je e-mailadres?
Mijn studieboeken doe ik niet weg inderdaad. Ik heb dat megadikke boek van Palmer nog staan (ook handig als naslagwerk nu) en als ik daar inkijk, zie ik allemaal keurige potloodstrepen en trefwoorden in de kantlijn staan. En dan ben ik ontroerd vanwege de werklust&toewijding die ik als negentienjarige had.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:37 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb al mijn studieboeken gehouden, en ze staan keurig op een plank. Ze vertegenwoordigen toch een beetje waar ik me zes jaar voor heb ingespannen. Zonde om ze voor een paar euro te verpatsen (had ik dan toen moeten doen, nu krijg ik er natuurlijk niks meer voor).
Ik houd van een beetje zelfingenomen types, maar zo zelfingenomen komt hij op mij nooit over.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:28 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
*meldt*
Zelfingenomen interessantdoenerig typje. Althans, zo komt ie over. Ik ken de beste man natuurlijk niet.
Ik begrijp dat het niet geleid heeft tot meer belangstelling voor architectuur.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet niet wat jij onder goedkoop verstaat, maar helaas zijn studieboeken van 40 euro voor mij best veel geld. Vooral omdat de kans dat ik het ooit nog in zal zien vrij klein is, nu het tentamen gehaald is...
Palmer!quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:48 schreef mane het volgende:
[..]
Mijn studieboeken doe ik niet weg inderdaad. Ik heb dat megadikke boek van Palmer nog staan (ook handig als naslagwerk nu) en als ik daar inkijk, zie ik allemaal keurige potloodstrepen en trefwoorden in de kantlijn staan. En dan ben ik ontroerd vanwege de werklust&toewijding die ik als negentienjarige had..
Dat is allemaal leuk en aardig, maar ik heb weer een topbaan voor je en je leest je personal messages niet.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:47 schreef Gellius het volgende:
Ah, ik heb de wijnrode. Geen idee in wiens gezelschap het zich bevindt, ik heb alleen, bij wijze van insidersgrapje, mijn Nesciootjes 'naast Dante' staan.
Op mij ook niet. Ik vind hem vooral dom.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:53 schreef mane het volgende:
[..]
Ik houd van een beetje zelfingenomen types, maar zo zelfingenomen komt hij op mij nooit over.
Ontgaat me hier nu een subtiele ironie of ben je echt oliedom, DO?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kan je een seriemoordenaar verwijten dat ie een seriemoordenaar is?
Heb je al een kamer?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Zal ik hier weer eens gaan meeposten voor een tijdje?
Ik ben olieDOm.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:23 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ontgaat me hier nu een subtiele ironie of ben je echt oliedom, DO?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |