SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Ohh, dat tuniekje heb ik ook, maar dan in het grijs.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:39 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met een andere voorkant
[ afbeelding ]![]()
En bloemen voor mijn moeder
Tof, 100 km:P ik ben er ookquote:Op vrijdag 25 april 2008 01:23 schreef NED het volgende:
Ik heb 2 kaartjes gekocht voor 10 en 11 mei op Spa Francorchamps.
Ik heb er nu al zin in, de hele dag bier drinken, hamburgers vreten en snelle wagens kijken
wayfarer heb ik ook gekocht, alleen ik had een zwarte hoesquote:
ik neem aan dat wieri staat voor wietquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:01 schreef Prei het volgende:
8gr Shiva
6gr White widow
4gr S.A.G.E.
Of telt wieri niet als een aankoop?
Core2Duo, 2x2 Ghzquote:Robuuste, 'All-Terrain'-prestaties
De Latitude ATG is gebouwd en getest om te voldoen aan de standaard MIL-STD 810F1, een strenge militaire standaard voor duurzaamheid, en is ontworpen om vrijwel elke fysieke uitdaging aan te kunnen die zich zou kunnen voordoen in zelfs de meest veeleisende werkomgevingen. Hij is uitgerust met een schokbestendige, verwisselbare harde schijf, een schokbestendig LCD-scherm, een stof- en morsbestendig toetsenbord, poortkleppen en nog veel meer. De Latitude ATG is voorbereid op stof, vochtigheid, trillingen en extreme hoogten, en de meeste onvoorziene stoten en schokken die deel uitmaken van de omgeving waarin hij zal worden ingezet.
Textuurverf met hoge duurzaamheid
De achterzijde en randen van het LCD-scherm van de Latitude ATG zijn bekleed met een uiterst duurzame textuurverf die een extra beschermingslaag biedt tegen krassen, schuren en de dagelijkse slijtage die zich kunnen voordoen bij gebruik in veeleisende werkomgevingen.
Lijp, die kun je wel in het zand pleuren op de bijland!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:52 schreef fathank het volgende:
Ik heb een laptop gekocht (althans, m'n baas).
[ afbeelding ]
[..]
Core2Duo, 2x2 Ghz
4 Gig Ram
80 Gig 1,8 inch HD
JEZUSquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:52 schreef fathank het volgende:
Ik heb een laptop gekocht (althans, m'n baas).
[ afbeelding ]
[..]
Core2Duo, 2x2 Ghz
4 Gig Ram
80 Gig 1,8 inch HD
quote:
Dan hoort het toch niet in dit topicquote:
Hoezo niet, hij heeft het toch gekocht? Het topic heet immers niet 'Vertel hier wat je betaald hebt'...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:56 schreef rena het volgende:
[..]
Dan hoort het toch niet in dit topic?
OT:
Nachthemdje
Glamour
Shampoo.
Zie de smiley die er bij stond --> "quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoezo niet, hij heeft het toch gekocht? Het topic heet immers niet 'Vertel hier wat je betaald hebt'...
Zie PI.quote:
Die PI geeft aan dat je zeer serieus bent met een glimlach op je tronie. Maar stop eens met je offtopic, boefje.quote:
Uuh neequote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:31 schreef rena het volgende:
[..]
Die PI geeft aan dat je zeer serieus bent met een glimlach op je tronie. Maar stop eens met je offtopic, boefje.
die andere heb ik ookquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuh nee
OT:
[ afbeelding ]
Maar dan anders...
Nee niet via die site. Staan overigens wel leuke dingen opquote:
Nette prijs! Daar ga je geen spijt van krijgen!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:20 schreef Suga_Mama het volgende:
Een iMac die eigenlijk 999euro kost, maar ik ben lief dus ik kreeg 'm mee voor 899
Breezurrrr!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:08 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
En nog 2 cadeautjes voor mijn zus en zwager.
Burberry is eerder kak, dan breezur.quote:
Vet gaaf!quote:
Vond ik ook wel jaquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:45 schreef Lauriette91 het volgende:
Bravebart! Gaaf shirt
Ik kan er ook niks aan doen dat nu al dat Johnny-volk er mee loopt.quote:
Burberry is het toppunt van kak hoor.quote:
Hallo Irene. Ken je me nog?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:09 schreef rena het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat nu al dat Johnny-volk er mee loopt.
Burberry is allang niet kak meer.quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:13 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Burberry is allang niet kak meer.
Het merk is compleet verneukt door turken en sjonnys waar altijd zo kenker groot het merk moet optstaan.
Dus vandaar de ''burberry'' (kuch) petjes truitjes polotjes terwijl zeker 99% nep is.
Het enige wat nog van burberry kan is de trenchcoat en de 'truien waar het ruitje zeeeer subtiel in verwerkt is.
Sorry maar blame de mocros/koerden/turken
Valt mee ik vind zelf de wat duurdere creatives zen microphoto etc. beter klinken maarja...quote:Op maandag 26 mei 2008 18:53 schreef Miam het volgende:
[..]
Omdat Ipod garant staat voor kwaliteit?
Brr. dit hele topic wordt door jou vervuilt.
Veel te hip jij.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:04 schreef saaw het volgende:
een zwarte spijkerbroek en een paarse/lila skinny
hoe duurquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:00 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Valt mee ik vind zelf de wat duurdere creatives zen microphoto etc. beter klinken maarja...
Het maakt me allemaal geen zak uit omdat ik de *tromgeroffel* bang&olufsen mp3 heb gekregen.
Hoezee!
[ afbeelding ]
lila is niet hipquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:09 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Veel te hip jij.
Vandaag een toffe beige-achtige broek met loshangende bretels gehaald. En wat zwarte en witte v-necks.
400 Euro.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:14 schreef DANILXL het volgende:
[..]
hoe duur
hoe is het apparaat
waar te koop?
Ze zijn kwalitatief inderdaad de beste! Alleen, ik wil er ook mee kunnen bellenquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:07 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
400 Euro.
Absurd goede geluidskwaliteit.
Sneijder rotterdam.
Ik heb hem gewoon bij het Kruitvat gekochtquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:46 schreef Loofus het volgende:
[..]
Beetje zo'n ding dat je 's avonds laat kan bestellen via de tv...
Ik heb em ook:) erg fijn ding:) daar ga je nog veel plezier mee belevenquote:Op maandag 26 mei 2008 23:47 schreef DiaperJuice het volgende:
[ afbeelding ]
8GB, 110 euro, uitbreidbaar geheugen
![]()
quote:
Vet. Ga ik maar ff rond browsen. Thanks voor de tip!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:10 schreef dikkekaas het volgende:
Ik heb weer eens wat geshopt op Threadless.com:
[ afbeelding ]
True Love
[ afbeelding ]
Robot Dance Contest
Whehehe, demancipatie shirt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:20 schreef Rhythm het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, vond hem te vet. Ik heb ook nog een paar andere samen besteld, maar die zal ik jullie besparen.
- Mijn ticket voor m'n vakantie naar Rimini
- GTA IV besteld
Laster, vet shirt! Thanks voor de site, zeer mooie kleding daar!
quote:
Heeel vet!quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:48 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag besteld. Argentinië 1960
Via sportgeschiedenis.nl . Ze hebben ook hele vette van AC Milan en Inter, dus een van die 2 ga ik volgende maand bestellenquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:00 schreef Zuen het volgende:
[..]
Heeel vet!
Ik heb vandaagboemlauwe pattas gehaald
Ff gekeken is wel erg prijzig, maarja het ziet er wel allemaal goed uitquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Via sportgeschiedenis.nl . Ze hebben ook hele vette van AC Milan en Inter, dus een van die 2 ga ik volgende maand bestellen
Kun je vast wel wat missen?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:25 schreef Geomancer het volgende:
156 ltr bier..
Ik zou editten ipv quoten.quote:
Omg je kunt eigenlijk helemaal niks meer kopen of er is al een nieuw model op de markt.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:43 schreef kortsluiting87 het volgende:
[..]
Beetje jammer met de N96 om de hoek.
Verkopen ze ook rijbewijzen?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:47 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Nog een keer mijn brommerexamen..zucht.
Is dat tegenwoordig ook al een merkquote:Op maandag 9 juni 2008 21:34 schreef Miss_S het volgende:
Veelste veelwaaronder:
Roze handtasje
Bloemetjesjurk
Lady shirt
Blond shirtje en rokje
WTF is een shuttershadequote:
Zo'n dingquote:
Jezus Ghristusquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zo'n ding
[ afbeelding ]
Na de crocs de meest debiele uitvinding van de afgelopen 10 jaar
quote:Op maandag 23 juni 2008 11:31 schreef pindadopje het volgende:
omg Ik heb nieuwe pantoffels (H)
met panterprint
quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wat ben je toch een mafkees
Goeie keusquote:
Gezonde combinatie!quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:16 schreef Q_Orianka het volgende:
[ afbeelding ]
Sixpack spa
[ afbeelding ]
Appels
[ afbeelding ]
Spa water is niet zo lekker..quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:16 schreef Q_Orianka het volgende:
[ afbeelding ]
Sixpack spa
[ afbeelding ]
Appels
[ afbeelding ]
Die is godverdomme goed jaquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:51 schreef Loofus het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwste CD van Colplay, net uit, en 't is weer b ijzonder goed!
Nee, dat is het niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:52 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Dat is een misdrijf wist u dat?
itunes is volgens mij legaal biatch..niet illegaal dus.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:52 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Dat is een misdrijf wist u dat?
jij beschikt niet over internet dusquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:51 schreef Loofus het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwste CD van Colplay, net uit, en 't is weer b ijzonder goed!
Wat moet een knul van 17 jaar met een tv van 1000 euroquote:Op zondag 29 juni 2008 00:23 schreef Sjibble het volgende:
FullHD (1080p) LCD TV van LG
[ afbeelding ]
Ik wl een PS3, en ik had nog een oud Philips wrak..quote:Op zondag 29 juni 2008 02:16 schreef Wouser het volgende:
Wat moet een knul van 17 jaar met een tv van 1000 euro? Behalve om even te showen naar zijn vrienden.
Ps. Ik heb even aangenomen dat je goedkoopste hebt gekocht.
Kan ook. Maar ik ben aan het werken aan mijn CD-verzameling.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:31 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Die is godverdomme goed jaVooral nr. viva la vida
Heb de cd uiteraard gedownload
quote:Op zondag 29 juni 2008 02:16 schreef Wouser het volgende:
[..]
jij beschikt niet over internet dus
(..)
quote:Op zondag 29 juni 2008 03:33 schreef Loofus het volgende:
.
Ik moet er nog 1 maand voor sparenquote:
Verkapte ik-verdien-€500-per-maand-post.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:28 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ik moet er nog 1 maand voor sparen
Compleet blut atm
Ding kost 400 Euro en als je 570 Euro van de IB groep leent + zorgtoeslag kom je al een heel eindquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:33 schreef MarkM het volgende:
[..]
Verkapte ik-verdien-€500-per-maand-post.
Of wat zo'n ding dan ook mag kosten..
Geld lenen van de IB groep voor een PS3?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:51 schreef kortsluiting87 het volgende:
[..]
Ding kost 400 Euro en als je 570 Euro van de IB groep leent + zorgtoeslag kom je al een heel eind
Ps2 was vroegah 1400 gulde da's pas veel.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:57 schreef Hyman het volgende:
pff ik had er vorig jaar mei al 1 gekocht, toen had je nog de 60GB versie.
die ook PS2 games ondersteunt. ik heb er op internet gekeken, en ik kan hem nu 2e hands verkopen voor de aanschafsprijs
toen kostte ie nog €600 zonder spellen en met 1 controller![]()
Oftewel, ongeveer net zoveel als de 600 euro van nu?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:29 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Ps2 was vroegah 1400 gulde da's pas veel.
Ja, ik zeg alleen niet dat het verstandig isquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:59 schreef MarkM het volgende:
[..]
Geld lenen van de IB groep voor een PS3?
Je vond dat het tijd was om maar eens te beginnen met roken?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:53 schreef xxbyeline het volgende:
ik heb net sigaretten gehaald + een aansteker!:D
Mja na het EK worden de TV's voor dumpprijzen verkochtquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:50 schreef Sjibble het volgende:
Valt me ineens op dat er veel HD-Ready tv's worden gekocht
Komt doordat ze ruim hadden ingekocht en nu het spul niet kwijtraken.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:04 schreef oshiro het volgende:
[..]
Mja na het EK worden de TV's voor dumpprijzen verkochtIk spaar zelf ook voor een 32" lcd, maar dan fullHD.
wtf, peren?quote:Op maandag 7 juli 2008 00:33 schreef saaw het volgende:
[ afbeelding ]
peer oorbellen
en
[ afbeelding ]
nieuwe trui
Oh inderdaadquote:
mn ijs wat doe jequote:Op woensdag 9 juli 2008 21:57 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ook een totempaal gekocht en een wigwam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |