SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Ohh, dat tuniekje heb ik ook, maar dan in het grijs.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:39 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met een andere voorkant
[ afbeelding ]![]()
En bloemen voor mijn moeder
Tof, 100 km:P ik ben er ookquote:Op vrijdag 25 april 2008 01:23 schreef NED het volgende:
Ik heb 2 kaartjes gekocht voor 10 en 11 mei op Spa Francorchamps.
Ik heb er nu al zin in, de hele dag bier drinken, hamburgers vreten en snelle wagens kijken
wayfarer heb ik ook gekocht, alleen ik had een zwarte hoesquote:
ik neem aan dat wieri staat voor wietquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:01 schreef Prei het volgende:
8gr Shiva
6gr White widow
4gr S.A.G.E.
Of telt wieri niet als een aankoop?
Core2Duo, 2x2 Ghzquote:Robuuste, 'All-Terrain'-prestaties
De Latitude ATG is gebouwd en getest om te voldoen aan de standaard MIL-STD 810F1, een strenge militaire standaard voor duurzaamheid, en is ontworpen om vrijwel elke fysieke uitdaging aan te kunnen die zich zou kunnen voordoen in zelfs de meest veeleisende werkomgevingen. Hij is uitgerust met een schokbestendige, verwisselbare harde schijf, een schokbestendig LCD-scherm, een stof- en morsbestendig toetsenbord, poortkleppen en nog veel meer. De Latitude ATG is voorbereid op stof, vochtigheid, trillingen en extreme hoogten, en de meeste onvoorziene stoten en schokken die deel uitmaken van de omgeving waarin hij zal worden ingezet.
Textuurverf met hoge duurzaamheid
De achterzijde en randen van het LCD-scherm van de Latitude ATG zijn bekleed met een uiterst duurzame textuurverf die een extra beschermingslaag biedt tegen krassen, schuren en de dagelijkse slijtage die zich kunnen voordoen bij gebruik in veeleisende werkomgevingen.
Lijp, die kun je wel in het zand pleuren op de bijland!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:52 schreef fathank het volgende:
Ik heb een laptop gekocht (althans, m'n baas).
[ afbeelding ]
[..]
Core2Duo, 2x2 Ghz
4 Gig Ram
80 Gig 1,8 inch HD
JEZUSquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:52 schreef fathank het volgende:
Ik heb een laptop gekocht (althans, m'n baas).
[ afbeelding ]
[..]
Core2Duo, 2x2 Ghz
4 Gig Ram
80 Gig 1,8 inch HD
quote:
Dan hoort het toch niet in dit topicquote:
Hoezo niet, hij heeft het toch gekocht? Het topic heet immers niet 'Vertel hier wat je betaald hebt'...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:56 schreef rena het volgende:
[..]
Dan hoort het toch niet in dit topic?
OT:
Nachthemdje
Glamour
Shampoo.
Zie de smiley die er bij stond --> "quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoezo niet, hij heeft het toch gekocht? Het topic heet immers niet 'Vertel hier wat je betaald hebt'...
Zie PI.quote:
Die PI geeft aan dat je zeer serieus bent met een glimlach op je tronie. Maar stop eens met je offtopic, boefje.quote:
Uuh neequote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:31 schreef rena het volgende:
[..]
Die PI geeft aan dat je zeer serieus bent met een glimlach op je tronie. Maar stop eens met je offtopic, boefje.
die andere heb ik ookquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuh nee
OT:
[ afbeelding ]
Maar dan anders...
Nee niet via die site. Staan overigens wel leuke dingen opquote:
Nette prijs! Daar ga je geen spijt van krijgen!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:20 schreef Suga_Mama het volgende:
Een iMac die eigenlijk 999euro kost, maar ik ben lief dus ik kreeg 'm mee voor 899
Breezurrrr!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:08 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
En nog 2 cadeautjes voor mijn zus en zwager.
Burberry is eerder kak, dan breezur.quote:
Vet gaaf!quote:
Vond ik ook wel jaquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:45 schreef Lauriette91 het volgende:
Bravebart! Gaaf shirt
Ik kan er ook niks aan doen dat nu al dat Johnny-volk er mee loopt.quote:
Burberry is het toppunt van kak hoor.quote:
Hallo Irene. Ken je me nog?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:09 schreef rena het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat nu al dat Johnny-volk er mee loopt.
Burberry is allang niet kak meer.quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:13 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Burberry is allang niet kak meer.
Het merk is compleet verneukt door turken en sjonnys waar altijd zo kenker groot het merk moet optstaan.
Dus vandaar de ''burberry'' (kuch) petjes truitjes polotjes terwijl zeker 99% nep is.
Het enige wat nog van burberry kan is de trenchcoat en de 'truien waar het ruitje zeeeer subtiel in verwerkt is.
Sorry maar blame de mocros/koerden/turken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |