Valt mee ik vind zelf de wat duurdere creatives zen microphoto etc. beter klinken maarja...quote:Op maandag 26 mei 2008 18:53 schreef Miam het volgende:
[..]
Omdat Ipod garant staat voor kwaliteit?
Brr. dit hele topic wordt door jou vervuilt.
Veel te hip jij.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:04 schreef saaw het volgende:
een zwarte spijkerbroek en een paarse/lila skinny
hoe duurquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:00 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Valt mee ik vind zelf de wat duurdere creatives zen microphoto etc. beter klinken maarja...
Het maakt me allemaal geen zak uit omdat ik de *tromgeroffel* bang&olufsen mp3 heb gekregen.
Hoezee!
[ afbeelding ]
lila is niet hipquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:09 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Veel te hip jij.
Vandaag een toffe beige-achtige broek met loshangende bretels gehaald. En wat zwarte en witte v-necks.
400 Euro.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:14 schreef DANILXL het volgende:
[..]
hoe duur
hoe is het apparaat
waar te koop?
Ze zijn kwalitatief inderdaad de beste! Alleen, ik wil er ook mee kunnen bellenquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:07 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
400 Euro.
Absurd goede geluidskwaliteit.
Sneijder rotterdam.
Ik heb hem gewoon bij het Kruitvat gekochtquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:46 schreef Loofus het volgende:
[..]
Beetje zo'n ding dat je 's avonds laat kan bestellen via de tv...
Ik heb em ook:) erg fijn ding:) daar ga je nog veel plezier mee belevenquote:Op maandag 26 mei 2008 23:47 schreef DiaperJuice het volgende:
[ afbeelding ]
8GB, 110 euro, uitbreidbaar geheugen
![]()
quote:
Vet. Ga ik maar ff rond browsen. Thanks voor de tip!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:10 schreef dikkekaas het volgende:
Ik heb weer eens wat geshopt op Threadless.com:
[ afbeelding ]
True Love
[ afbeelding ]
Robot Dance Contest
Whehehe, demancipatie shirt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:20 schreef Rhythm het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, vond hem te vet. Ik heb ook nog een paar andere samen besteld, maar die zal ik jullie besparen.
- Mijn ticket voor m'n vakantie naar Rimini
- GTA IV besteld
Laster, vet shirt! Thanks voor de site, zeer mooie kleding daar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |