Heel soms, maar nu even niet. Maar ik kon niet laten liggen niet te reageren op James brown is dead....quote:
Ik ga altijd in de classic zaal staan... En naar house classics...quote:Op donderdag 24 april 2008 23:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben echt helemaal geen dance/house fan maar dit kan ik best pruimen
MOBYquote:Op donderdag 24 april 2008 23:37 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ga altijd in de classic zaal staan... En naar house classics...
Oe MOBY - GO
Ik ben al heel lang fan. die house classics zijn erg fijn, van het weekend naar In Qontrol geweest, moet helaas Pinkpop missen dit jaar, Paaspop was erg fijn dit jaarquote:Op donderdag 24 april 2008 23:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
MOBY![]()
![]()
![]()
![]()
Die house classics kan ik nu wel hebben terwijl toen ze net uit waren ik echt alleen van snerpende gitaren hield![]()
Yup DJ Amber draait wel vaker lekkere dance muziekquote:Op donderdag 24 april 2008 23:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ben al heel lang fan. En nu vind ik die house classics erg fijn, van het weekend naar In Qontrol geweest, moet helaas Pinkpop missen dit jaar, Paaspop was erg fijn dit jaar(goed bezig op kx nu..
)
Er is ook een kx radio chat !quote:Op donderdag 24 april 2008 23:46 schreef Litton-Lane het volgende:
Oe, sorry in het 3fm topic, maar KX nu is echt heerlijk. En -ik-kwam-net-kijken-eind-jaren80--nostalgie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |