Nope, ben zo weg. Om half 8 de wekker weerquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:09 schreef TheZapster het volgende:
Zit iemand hier in de kxchat trouwens ?
Cambuur supportersquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Nope, ben zo weg. Om half 8 de wekker weer
Jammer maar begrijpelijkquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Nope, ben zo weg. Om half 8 de wekker weer
Dan blijf ik nog wel online voor je de komende urenquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moet streng voor mezelf zijn, anders kun je me morgen opvegen
quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan blijf ik nog wel online voor je de komende uren
gaat niet snel gebeuren. Beter onbeperkt internet abo nemen op je mobiel a 10 euro kun je ook kxradio overal via je mobi luisterenquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:42 schreef Krambo het volgende:
Dat een etherfrequentie er niet inzit dat snap ik, maar een plaatsje op de analoge kabel lijkt me best haalbaar.
[..]
Echt heerlijk. Super nummer. En daarnaast doet me dat altijd denken aan de afsluiter op een mysteryland ver voor ze op het floriade terrein neer streken!quote:
Een beetje wel ja. Het lijkt op diverse dance nummers, maar niet welke ik nu wil horen...quote:
Dit is nog wel te doen, geen underworld ofzo maar niet slechtquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Een beetje wel ja. Het lijkt op diverse dance nummers, maar niet welke ik nu wil horen...
Zit ik juist klaar met chips, bier en dancing shoes...
Op dit moment, wel lekker maar net iets te mellow voor mij....quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dit is nog wel te doen, geen underworld ofzo maar niet slecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |