Nou, via de chat spreek ik je anders nog wekelijks.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:43 schreef Guis het volgende:
People! Long time no speak enzo...
Ik wel!quote:Op vrijdag 25 april 2008 01:31 schreef Guis het volgende:
Zijn we nog wakker?
quote:Op vrijdag 25 april 2008 01:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zeer binnenkort niet meer, tijd om naar bed te gaan!
Waspikquote:Op vrijdag 25 april 2008 01:54 schreef Sersjee het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wel opletten hequote:Op vrijdag 25 april 2008 02:31 schreef TheZapster het volgende:
WAAR IS MISSHOBJE????????????????????
Dat idee had ik ook toen die Giel dit zei. Of tenminste, zo hoorde ik hetquote:Op vrijdag 25 april 2008 07:31 schreef cosmick het volgende:
Eh, ook goedemorgen.
Wat die uitgewoonde Kim Holland überhaupt op de radio moet, is mij een raadselquote:Op vrijdag 25 april 2008 08:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Lange Frans, Kim Holland en Racoon. Why the fuck heb ik 'm op 3FM staan.
Het wordt toch geen verslaving hèquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:19 schreef MichielV het volgende:
Ik hier?
Heb je hem weer... Heb je geen leven ofzo?!quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:19 schreef MichielV het volgende:
Ik hier?
Galmde hier zonet door de school, omdat mn broer(tje) zo technisch was, dat ie het geluid niet op de koptelefoon kon krijgen, sta je dan met vlaggetje..quote:
Heel gaaf hoe DNA lekker vals dat Ray Baretto-plaatje er door heen knaltquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:43 schreef Sersjee het volgende:Deeper shade of soul
![]()
De UDS was echt tof...
quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:39 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Galmde hier zonet door de school, omdat mn broer(tje) zo technisch was, dat ie het geluid niet op de koptelefoon kon krijgen, sta je dan met vlaggetje...
Hehe, mag toch welquote:
Ik moet nog tot 17 uur, en heb slechts een week vakantie...quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:49 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hehe, mag toch wel? Ik moet nog tot ongeveer half twaalf (dwaze leraren, soms he.. de rest van de school is om tien uur vrij
) en dan heb ik twee weken VAKANTIE
.
mzzlquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:57 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 gaat er weer vandoor, tot euhh.. vanmiddag ofzo?
Ik ook hoor. Moet kunnen.quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:57 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 gaat er weer vandoor, tot euhh.. vanmiddag ofzo?
Ik kennelijk ook. Wat een dramaquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:09 schreef on_air het volgende:
Ik heb een goddeloos geloof.
Toppertje uit de Nederlandsche muziekquote:
Jawel toch, dat wordt Marco Borsato!quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt wel een fijne plaat ! vandaag dus geen nieuwe 3FM meeeeeeeeeeeegahit? Lijkt me niet.
quote:
quote:
Rob draaide haar laatste single een tijd lang behoorlijk veel. Toen kwam ze ook nog ff langs in Doetinchem om met Jelmer te karaoken.quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Stevie Ann.
Goede muziek die véél te weinig op 3FM wordt gedraaid.
Wel enthousiast zijn, maar alleen draaien als 't uitkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |