Wat is het alternatiefquote:Op donderdag 24 april 2008 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
loungen?
quote:
Verleidelijk... Maar toch maar niet vandaagquote:
Het blauwe broed begint weer te kriebelen?quote:
Optiefenquote:
Ik hoef niet met de treinquote:Op donderdag 24 april 2008 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Optiefenpak maar ergens een goederenlijntje ver weg of zo
Ik zoek speciaal die uit waar jij in zit natuurlijkquote:Op donderdag 24 april 2008 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Optiefenpak maar ergens een goederenlijntje ver weg of zo
Of all places...quote:
zaterdag 21 gradenquote:Op donderdag 24 april 2008 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
Nu nog warm worden weer, het is koud ;X
quote:
Fietsenquote:Op donderdag 24 april 2008 23:43 schreef marcb1974 het volgende:
T gaat hard achteruit ja
Komende 2 dagen maar eens een stuk fietsen dan
Staat je zwembadje in de tuin weer ja?quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Fietsen. Ik ga 's kijken of ik nog kan zwemmen
.
8 uurquote:Op vrijdag 25 april 200808:29 schreef Dr_Flash het volgende:
over 10 uur is het weekend ja [afbeelding]
Ku!quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:26 schreef Kuukske het volgende:
Of het nog íets kwalitatiever kan.
Mwoah. Neuh.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:26 schreef Kuukske het volgende:
Of het nog íets kwalitatiever kan.
Dat is al beter.quote:
Ja, je weet wel.quote:
Ja, prachtig boven dat quickreply.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:00 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een leuke melding weer als je een post gaat maken
Die jaquote:
Ja, maar goed. Heh.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:07 schreef marcb1974 het volgende:
Die ja
Beetje dubbelop wel helaas, maar goed.
hoe bedoel je dubbelop?quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die ja
Beetje dubbelop wel helaas, maar goed.
zal wel komen omdat iedereen eerst de link naar de AV gelezen moet hebbenquote:
Ik heb nu wel textonlyquote:
Dat houdt in dat de traagheidsproblemen nu voorgoed definitief zeker voorbij zijnquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:22 schreef Q. het volgende:
Die layout wordt dan ook niet meer ondersteunt..
Hmm nee, want in silver kan ik nog wel postenquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
zal wel komen omdat iedereen eerst de link naar de AV gelezen moet hebben
Eerst zien, dan geloven.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat houdt in dat de traagheidsproblemen nu voorgoed definitief zeker voorbij zijn
quote:
Je tekent ervoor bij aanmelding, dus het nogmaals melden bij een post is dubbelop.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
hoe bedoel je dubbelop?
De nieuwe Algemene Voorwaarden
Traagheidsproblemen? Waar? Zijn er traagheidsproblemen? Ik geloof er niets van! Ik ontken alles! Zometeen krijg ik nog een ban! Er is geen traagheid! "Mijn schild ende betrouwen zijt gij oh FOK! mijn heer"quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat houdt in dat de traagheidsproblemen nu voorgoed definitief zeker voorbij zijn
Daarom, ik zocht al naar een 'reageer'-knop. Maar helaas.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb nu wel textonly
Alleen de quickquote doet t niet, en ik krijg een error:
Template error
Unable to read resource: "posticons.tpl".
en reageren kan dus ook niet zie ik nu
Toen ik me in 1934 op FOK! aanmeldde stond dat er nog niet.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je tekent ervoor bij aanmelding, dus het nogmaals melden bij een post is dubbelop.
Wantquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Prachtige maatregel!quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus niet meer tijdens werktijd posten voor mij dan
kan je daar allen txt-only gebruiken danquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus niet meer tijdens werktijd posten voor mij dan
Dan hebben ze een probleem als jij je er niet aan wil houdenquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Toen ik me in 1934 op FOK! aanmeldde stond dat er nog niet.
ja, maar de AV zijn gewijzigd. De melding "let op: accoord voorwaarden & policy" een optie?quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je tekent ervoor bij aanmelding, dus het nogmaals melden bij een post is dubbelop.
We mogen niet teveel internetten. Maar dat bekijken ze naar grootte van de bestanden oidquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
kan je daar allen txt-only gebruiken dan
lolquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We mogen niet teveel internetten. Maar dat bekijken ze naar grootte van de bestanden oid
Dus iemand die 2 grote foto's download is de lul
Txt-only is als het goed is met kleine bestanden, dus weinig internetten
Uh, via een watquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
lol
en via een proxy die alle plaatjes er uit filtert?
quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:29 schreef Q. het volgende:
Traagheidsproblemen? Waar? Zijn er traagheidsproblemen? Ik geloof er niets van! Ik ontken alles! Zometeen krijg ik nog een ban! Er is geen traagheid! "Mijn schild ende betrouwen zijt gij oh FOK! mijn heer"
Hier iig wel; ook gezien de drukte.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
kan je daar allen txt-only gebruiken dan
eigenlijk zo uje ook moeten werken, en niet fokkenquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hier iig wel; ook gezien de drukte.
Naja, ben nu terug @ light, is wat lichter qua laden als de silver/bagger.
Maar fijn vind ik het niet.
Met het probleem dat de meeste proxy's wel gebanned zijn, en je zo dus ook niet kan fokken..quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
lol
en via een proxy die alle plaatjes er uit filtert?
de meeste open proxy's ja, maar je kan zelf ook een proxy in elkaar sleutelen (als je een beetje slim bentquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Met het probleem dat de meeste proxy's wel gebanned zijn, en je zo dus ook niet kan fokken..
Alsof ik dat op mijn werk gedaan ga krijgenquote:
je kan het ook via sites als http://anonymouse.org/anonwww.html doen. Alleen deze blokkeert de plaatjes niet.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alsof ik dat op mijn werk gedaan ga krijgen
een dagkaart met korting is goedkoperquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:40 schreef qu63 het volgende:
Een enkeltje Bussum-Zuid - Maastricht is toch wel veel te duur: ¤26,50
Gelukkig betaald de 'baas' en ga ik daarna lekker met de bus!
Ben je nu wel rijkelijk aan de late kant mee op zich hoorquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:53 schreef Kuukske het volgende:
Je kan ook een kaartje kopen bij Kruidvat voor 10 euro!
Ik ga nooit met de trein, dus zo'n kaart heb ik nietquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een dagkaart met korting is goedkoperOf ben jij soms die laatste Nederlander zonder voordeelurenkaart?
das toch alleen in het weekend?quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:53 schreef Kuukske het volgende:
Je kan ook een kaartje kopen bij Kruidvat voor 10 euro!
Ow moet'ie doordeweeks reizen? Oké. Dan houdt het op.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben je nu wel rijkelijk aan de late kant mee op zich hoorEN die zijn alleen voor in het weekend
Ik moet vanmiddag weer naar Maastricht jaquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ow moet'ie doordeweeks reizen? Oké. Dan houdt het op.
Wij hebben kaartjes voor morgen naar Amsterdam.
Limbabwe. Tof.quote:
Nope, ik hoop er zo snel mogelijk weer weg te zijnquote:
h oké. Nouja. Je kan wel leuk winkelen in Maastricht.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:01 schreef qu63 het volgende:
Nope, ik hoop er zo snel mogelijk weer weg te zijn
ik ben bijna 3 uur onderweg erheen, dus zou ik er nog wat willen doen moet ik nu al weg. En ik heb het niet zo op winkelenquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
h oké. Nouja. Je kan wel leuk winkelen in Maastricht.
Ik ga volgende weekquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik moet vanmiddag weer naar Maastricht ja
en het kan nog zo zijn dat ik naar Eindhoven moet ofzo, ligt eraan hoe lang er nog doorgereden kan wordenquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik ben bijna 3 uur onderweg erheen, dus zou ik er nog wat willen doen moet ik nu al weg. En ik heb het niet zo op winkelen
dan was t wel heul erg!quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ga volgende week
Ik heb lekker vrij.. En heb het huis schoongemaakt.. En eindelijk mijn ramen gezeemdik kan weer naar buiten kijken
Ah, dat is wel fijn!quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:09 schreef Tally het volgende:
Ik ga volgende week
Ik heb lekker vrij.. En heb het huis schoongemaakt.. En eindelijk mijn ramen gezeemdik kan weer naar buiten kijken
De ramen boven waren ook heel erg.. Ik woon hier nu 5 jaar en ik denk dat ze in die 5 jaar net 5 keer gewassen zijn ofzo..quote:
Ik krijg woensdag wat vrienden over de vloer van mijn man.. Q-day word hier afgesloten met vuurwerk en dat is dit jaar verplaatst naar mijn voordeur onderhandquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah, dat is wel fijn!. Ik heb gisteren de boel een beetje gepoetst. Vanavond een bups collega's van m'n vriend over de vloer, dus dan mag het wel schoon zijn hm.
Ik zal wel blij zijn als ik thuis ben vanmiddag trouwens, ik krijg niets uit mijn handen.
Altijd gezellig.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:12 schreef Tally het volgende:
Ik krijg woensdag wat vrienden over de vloer van mijn man.. Q-day word hier afgesloten met vuurwerk en dat is dit jaar verplaatst naar mijn voordeur onderhand
Dus word hier bier drinken en stom ouwehoeren
Ik moet ook een keer zo'n stok halen. Ik kan niet bij de ramen buiten omdat we anderhalf hoog zitten. Dus die zien er niet uitquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:11 schreef Tally het volgende:
De ramen boven waren ook heel erg.. Ik woon hier nu 5 jaar en ik denk dat ze in die 5 jaar net 5 keer gewassen zijn ofzo..
Je komt er moeilijk bij helaas.. Nu heb ik eindelijk een telescoopstok die het wel doet
Dus zal ze nu ook vaker wassen
De bovenverdieping heeft maar 1 raamzijde die open kan.. en die gaat naar buiten toe open.. Dus kan ik daar niet bij komen..quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik moet ook een keer zo'n stok halen. Ik kan niet bij de ramen buiten omdat we anderhalf hoog zitten. Dus die zien er niet uit.
Ja die had ze vorige week in de aanbieding geloof ik..quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:24 schreef Kuukske het volgende:
Waar heb je dat ding gekocht als ik vragen mag? De gemiddelde Blokker??
Leifheit is wel een goed merk iddquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja die had ze vorige week in de aanbieding geloof ik..
Deze is van....... *diep nadenken* leifheit ofzo?
Hier komen 1 keer in de maand van die glazenwassers langs.. Alleen als je niet thuis bent dan lopen ze dus gewoon over het dak van de schuur naar binnen..quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
bier drinken is okee
Ik heb mijn ramen in zeker 4 jaar nooit gewassen, en ze zijn idd zo smerig als een tor. Maar goed, om ze schoon te krijgen moet je bij ons gewoon letterlijk levensgevaarlijke toeren uithalen, dus dat doen we ook maar niet. Een glazenwasser met zoeen gondeltje, dat zou wel op prijs gesteld worden.
Ja kost veel meer dan die standaard dingen van de Blokker maar werkt een stuk prettiger..quote:
Ow oké. Tof. *Noteert.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:28 schreef Tally het volgende:
Ja die had ze vorige week in de aanbieding geloof ik..
Deze is van....... *diep nadenken* leifheit ofzo?
én het is tenminste kwaliteitquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja kost veel meer dan die standaard dingen van de Blokker maar werkt een stuk prettiger..
Als je een makro pas hebt moet je daar ff langsgaan. Uitgebreid assortiment, en redelijke prijsquote:
Dat zeker..quote:
Jij ookalquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:37 schreef leonieke het volgende:
Hallo
Vandaag een dagje verlofStraks naar de kapster
Mja, ik hoop dat het over een uur nog droog is als ik naar huis moet fietsen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:43 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom is het zo grijs vandaag
Had lekker willen gaan fietsen maar het ziet eruit alsof het zo kan gaan regenen
Nou ja, heb iig redelijk weer gehad tijdens mijn vakantie, en hoop nog op morgenquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, ik hoop dat het over een uur nog droog is als ik naar huis moet fietsen.
Echt balen dat weer tot nu toe vandaag.
Glazenwasser valt 10 meter omlaag door glazen dakquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:30 schreef Tally het volgende:
Hier komen 1 keer in de maand van die glazenwassers langs.. Alleen als je niet thuis bent dan lopen ze dus gewoon over het dak van de schuur naar binnen..
Aangezien die niet echt stevig is en ik vind dat ze met hun poten van mijn zooi moeten afblijven als ik niet thuis ben vraag ik ze dus niet.. dan heb ik liever vieze ramen.. Dak vervangen kost meer..
Hier schijnt de zon volop!quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:43 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom is het zo grijs vandaag
Had lekker willen gaan fietsen maar het ziet eruit alsof het zo kan gaan regenen
Morgen schijnt het ook echt mooi te wordenquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:44 schreef marcb1974 het volgende:
Nou ja, heb iig redelijk weer gehad tijdens mijn vakantie, en hoop nog op morgen
morgen 21 graden ja, maandag weer 14, en daarna nog kouderquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Morgen schijnt het ook echt mooi te worden.
Sssst.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:50 schreef qu63 het volgende:
morgen 21 graden ja, maandag weer 14, en daarna nog kouder
Hier ookquote:
quote:
Daar hoop ik zeker op jaquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Morgen schijnt het ook echt mooi te worden.
Nou, dat is nog maar helemaal de vraag, de langere verwachtig is niet al te best. Even hopen dat ze mis zittenquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar daarna natuurlijk ook weer warmer!
Vaak nemen ze het niet zo nauw met de voorschriften..quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Glazenwasser valt 10 meter omlaag door glazen dak
Ga je vanavond al weg?quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
als ik morgen maar goed weer heb, dan vind ik de rest voorlopig wel even prima
de kat ligt zeker lekker tegen de ventilator aan?quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:30 schreef Tally het volgende:
Nee Leo ging over het dagje vrij
Inmiddels heb ik boodschappen gedaan.. en ga ik zo mijn laptop (met aanhang kat) verhuizen naar boven..
Even paintenHeb een leuk idee voor wat topics
of de baas vind een ARBO-ladder te duur en koopt dat ding van een tientjequote:Vaak nemen ze het niet zo nauw met de voorschriften..
Helaas moet het eerst inderdaad goed fout gaan wil men er wat aan doenquote:Mijn neef is tijdens stage van een 14 verdiepingen flat afgedonderd.. Op slag dood..
Dat was de aanleiding destijds om stagaires een verbod te geven om te hoog te werken..
Helaas kwam het voor hem te laat..
Scheelt je wel een hoop tijdquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:13 schreef qu63 het volgende:
Ik hoef niet meer naar Maastricht
Misschien alleen naar Amsterdam om de bus daar op te halen
Nee die ligt onder mijn laptop op mijn schoot..quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
de kat ligt zeker lekker tegen de ventilator aan?
Helaas wel.. Jammer van die mooie jongen van pas 17 jaar oud..quote:Helaas moet het eerst inderdaad goed fout gaan wil men er wat aan doen
zeker, anders moet ik om half 6 al weg, nu pas om 10 uurquote:
helaas een schrale troost ja..quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee die ligt onder mijn laptop op mijn schoot..
[..]
Helaas wel.. Jammer van die mooie jongen van pas 17 jaar oud..
Maar zijn dood heeft wel wat betekend voor andere stagaires dus.. Een schrale troost..
Dus ik heel enthousiast op die posthistory van je klikken...quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:30 schreef Tally het volgende:
Even paintenHeb een leuk idee voor wat topics
quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
zeker, anders moet ik om half 6 al weg, nu pas om 10 uur
Ik ben er nog heel druk mee bezigquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus ik heel enthousiast op die posthistory van je klikken...
Neuh, eerst zou ik naar Maastricht moeten, daar om 9 uur zijn, dan 2 uur naar Amsterdam rijden. Nu kan ik met de auto naar Amsterdam, dus om 10 uur weg om daar om 11 uur te zijnquote:
In 2 uur met een bus van Maastricht naar Amsterdam, jaaaaaaaajaquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:25 schreef qu63 het volgende:
Neuh, eerst zou ik naar Maastricht moeten, daar om 9 uur zijn, dan 2 uur naar Amsterdam rijden. Nu kan ik met de auto naar Amsterdam, dus om 10 uur weg om daar om 11 uur te zijn
Je weet toch, die nieuwe bussen met ingebouwde kernreactorquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In 2 uur met een bus van Maastricht naar Amsterdam, jaaaaaaaaja
ongeveer!quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In 2 uur met een bus van Maastricht naar Amsterdam, jaaaaaaaaja
Ja, shirt en gloeilampen aan over gehoudenquote:
http://www.bloemencorso.info/quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:09 schreef marcb1974 het volgende:
Sjowhan
Welk leuke kutjes in @ dorp daar dan?
Ah, een bejaardenverzameling dusquote:Op zaterdag 26 april 2008 11:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
http://www.bloemencorso.info/
Duitsers, Jappen, Fransen etc.
En ouwelui uit heel Nederland natuurlijk.
international goes fapmodquote:
Neuk die bloemenchicks!quote:Op zaterdag 26 april 2008 10:45 schreef Sjowhan het volgende:
Kutjedruk weer hier @ dorp.
Leuk dat bloemencorso
Goodmorning Mrs. B.quote:Op zondag 27 april 2008 07:57 schreef Bengeltje het volgende:
Word maar weer wakker, het zonnetje is er al.
Moequote:Op zondag 27 april 2008 11:20 schreef marcb1974 het volgende:
Hows life?
Ah, dan niet fijn dan neequote:
Gelukkig maarquote:Op zondag 27 april 2008 11:57 schreef leonieke het volgende:
Het maakt wel veel goed dat het gisteren een fijne avond was
Op het randje jaquote:
Eerst opendeurdag op het werk en dan gaan eten met een paar collega'squote:Op zondag 27 april 2008 11:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Wat heb je gedaan gisteren?
Een stuurstand is een rijtuig met aan 1 kant een bestuurderscabine, en voor de rest gewoon rijtuig voor de mensen zeg maar. Dan hangt er achteraan de trein een locomotief die bediend wordt vanuit de stuurstandquote:
Dat zijn gewoon mensen ( ? ) met een spraakgebrekquote:
Misschien door het weinige doen wel? ken het namelijkquote:
Dat is toch niet handig? Kan je beter gewoon aan 2 kanten kunnen rijdenquote:Op zondag 27 april 2008 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een stuurstand is een rijtuig met aan 1 kant een bestuurderscabine, en voor de rest gewoon rijtuig voor de mensen zeg maar. Dan hangt er achteraan de trein een locomotief die bediend wordt vanuit de stuurstand
Dat kan ookquote:Op zondag 27 april 2008 13:14 schreef marcb1974 het volgende:
Dat is toch niet handig? Kan je beter gewoon aan 2 kanten kunnen rijden
Ik weet wat hee. Nieke, sla gewoon even een krat Jupiler in je nek, dan voelt het beterquote:
Mottig vooral jaquote:Op zondag 27 april 2008 14:13 schreef leonieke het volgende:
Heb ik elke keer last van hoor. Dat is nog de enige reden waarom ik zou willen drinken. Dan heb ik tenminste een reden om me de dag erop mottig te voelen
Ja hoi, dat is mijn wolk. Hangt ie daar niet mooiquote:Op zondag 27 april 2008 14:44 schreef Battlefan het volgende:
Wil de eigenaar van de wolk boven Utrecht deze verplaatsen? Dank u
Hij is een beetje uiteen gevallen, hij hangt ook boven Hilversum namelijkquote:Op zondag 27 april 2008 14:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja hoi, dat is mijn wolk. Hangt ie daar niet mooi
Boven Hilversum horen standaard donkere wolken te hangenquote:Op zondag 27 april 2008 14:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hij is een beetje uiteen gevallen, hij hangt ook boven Hilversum namelijk
tief op met je stinkwolk, hou je troep bij jequote:Op zondag 27 april 2008 14:55 schreef marcb1974 het volgende:
Ja hoi, dat is mijn wolk. Hangt ie daar niet mooi
Je vindt hem mooi hequote:Op zondag 27 april 2008 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tief op met je stinkwolk, hou je troep bij je![]()
Die blijft de rest van de week hangen, speciaal voor jouquote:Op zondag 27 april 2008 15:10 schreef Battlefan het volgende:
Kun je die wolk niet hier laten hangen als ik moet werken?
Niet boven de Hilversumse Meent, dat is toch meer Bussumquote:Op zondag 27 april 2008 14:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Boven Hilversum horen standaard donkere wolken te hangen
Jawelquote:Op zondag 27 april 2008 15:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar dat wisten we natuurlijk al lang, hé?
Dat welquote:Op zondag 27 april 2008 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawelmaar zo af en toe eens een bevestiging is wel fijn toch
Oh, dan hangt ie niet goedquote:Op zondag 27 april 2008 15:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
Niet boven de Hilversumse Meent, dat is toch meer Bussum
bierquote:Op zondag 27 april 2008 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
TVP
Met bier?quote:Op zondag 27 april 2008 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
Of cola?
Als het dat voor je doet ga je gangquote:
Ik drink het toch nietquote:Op zondag 27 april 2008 20:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als het dat voor je doet ga je gang
Maar ik doe niet mee met die smeerlapperij. En fles ook niet gok ik zomaar
ik drink hét niet, cola met bier dusquote:Op zondag 27 april 2008 20:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij drinkt nietGeloof je dat zelf?
alweer goed gegoktquote:Op maandag 28 april 2008 07:04 schreef marcb1974 het volgende:
Weekje van 2 dagen?
Yes!quote:Op maandag 28 april 200807:04 schreef marcb1974 het volgende:
Oh, text-only doet het weer [afbeelding]
Me2quote:Op maandag 28 april 200809:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan ik toch nog wat fokken vandaag [afbeelding]
Gggggggggggggggggggggggghallo!quote:Op maandag 28 april 2008 09:54 schreef Tally het volgende:
Ggggggggggggggggggggggggoedemorgen!
Het was meer op zn Turks (oid) bedoeltquote:
Je weet toch dat West-Vlamingen de G en de H altijd omwisselen?quote:Op maandag 28 april 2008 10:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
Het was meer op zn Turks (oid) bedoelt
Met een harde G dus
Daarom dus text-only, best handigquote:Op maandag 28 april 2008 09:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Me2
(andere layouts ook wel, maar valt op)
Zeg, doe daar eens ondertiteling bijquote:Op maandag 28 april 2008 10:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je weet toch dat West-Vlamingen de G en de H altijd omwisselen?
Wij spreken zelfs niet van een G of een H, maar vragen bijna altijd: "is da me ne hu noa boven of ne hu noa beneejn?"
quote:Op maandag 28 april 2008 10:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeg, doe daar eens ondertiteling bij
en dat betekent?quote:Op maandag 28 april 2008 10:29 schreef leonieke het volgende:
(is dat met een H naar boven of een H naar beneden?)
Toch wel een toetsenbord met "een H naar boven" en "een H naar beneden" erop mag ik hopen he?quote:Op maandag 28 april 2008 11:25 schreef Sjowhan het volgende:
Zometeen nieuwe pc geleverd hier, eens flink gaan testen
Oeh, lekkerquote:Op maandag 28 april 2008 10:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
(is dat met een H naar boven of een H naar beneden?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |