Wanneer komt de volgende meeting? Die moet je toch ff voor ons organiseren.quote:
Tot morgen weer!!quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:10 schreef peristilius het volgende:
Of zn moeder ontvoeren!
Anyhow, ik vertrek zo uit mn apartementje en ben vanavond om 00:10 als het goed is weer in Nederland, tabee.
En bij z'n (ouwe) werk: http://streetwisedirectdialogue.nl/het_team.php, staat ie niet meer als systeembeheerder terwijl dat via Google wel nog zo is.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:00 schreef Laniboekje het volgende:
Mensen, ik vind trouwens dat we een soort van zoekactie moeten gaan starten naar Tain. Nu heb ik ook al vernomen dat hij sowieso niet meer verschijnt op MSN en nog wat meer sites waar hij eerst altijd wel was. Ik weet het niet, ik gun het de kerel als hij een nieuw leven heeft gevonden want dat had hij ook wel nodig... maar ik wil ook wel even weten of het hem allemaal nog wel goed afgaat.
Of loop ik nu te stoken?
PM me anders zijn mailadres. Die heb ik niet, of staat die gewoon in zijn FOK!profiel?quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:09 schreef Poit het volgende:
Zal zo tijdens m'n pauze de jongeman een mailtje sturen. Ben ook wel benieuwd waar hij uithangt.
Nopequote:Op vrijdag 25 april 2008 12:03 schreef Poit het volgende:
Inderdaad.. Hij had een paar weken vakantie, ging bij z'n nieuwe baan beginnen en sindsdien niet meer gezien..
Over een half uurtje even wat leuks in elkaar dichten voor hem. Nog dingen die ik hem moet vermelden?
Even wat anders Bernie, GTA al binnen bij Le Díxón's?
Nog niet joh? Prutszaakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |