abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58284633
En de Illuminatie sluist al het belastinggeld gewoon door naar de verenigde staten. Omdat daar meer geld in omloop komt wordt de dollar minder waard en de euro meer zodat het voordeliger is om nog meer geld hiervandaan te halen.
Iedereen zou wakker moeten worden. Het is 5 voor 12. Minister wouter Bos heeft een schaduwboekhouding lopen waar de honden geen brood van lusten. Daarom zijn er hier ook tekorten.
Ik zal wel weer belachelijk worden gemaakt maar dna heb ik in ieder geval mijn plicht jegens jullie, de maatschappij gedaan.
pi_58284657
En nu in het Nederlands?
POMPELDIDOM
pi_58284710
Al het belastinggeld? En wat zijn je bronnen?
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
  donderdag 24 april 2008 @ 19:14:58 #4
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_58284740
Ik zou me meer zorgen maken om mijn taalvaardigheid als ik jou was... 'bestuurt'...
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  donderdag 24 april 2008 @ 19:15:56 #5
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_58284768
quote:
Op donderdag 24 april 2008 19:09 schreef WoefieBlaf het volgende:

Ik zal wel weer belachelijk worden gemaakt maar dna heb ik in ieder geval mijn plicht jegens jullie, de maatschappij gedaan.
We nemen je uiterst serieus!

Schopje TRU
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_58284785
Rook er nog éen
pi_58284877
Dit was toch al lang bekend?
pi_58284885

WARNING!!! YOU MUST READ THIS!!! Klaxon, the internet Chicken Little, raises the alarm for each and every paranoid conspiracy theory, Federal Big-Brother scheme, internet hoax, and latest computer virus. No black helicopter alert is so ludicrous, no urban legend so implausible, that he will not pass it along as accepted fact (in ALL CAPS with multiple exclamation marks). Congratulations, you are recipient 16,747 of today's Urban Myth. CAUTION: Evil Clown or even Klaxon himself may sometimes spread false alarms just to stir up trouble.

http://redwing.hutman.net/~mreed/warriorshtm/klaxon.htm
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_58284901
quote:
waar de honden geen brood van lusten.
Ah, vandaar je naam.
  Moderator donderdag 24 april 2008 @ 19:22:57 #10
42184 crew  DaMart
pi_58284965
quote:
il·lu·mi·na·tie (dev; illuminaties)
1 feestelijke verlichting
2 het verkrijgen van geestelijk inzicht
Ik neem aan dat je de feestverlichting bedoelt?
pi_58285163
quote:

Ik zal wel weer belachelijk worden gemaakt
Nee, dat doe je zelf al daar heb je ons niet voor nodig.
“I'm in trouble because I'm normal and slightly arrogant. A lot of people don't like themselves and I happen to be totally in love with myself.”
pi_58285169
quote:
Op donderdag 24 april 2008 19:20 schreef Seneca het volgende:
[ afbeelding ]

WARNING!!! YOU MUST READ THIS!!! Klaxon, the internet Chicken Little, raises the alarm for each and every paranoid conspiracy theory, Federal Big-Brother scheme, internet hoax, and latest computer virus. No black helicopter alert is so ludicrous, no urban legend so implausible, that he will not pass it along as accepted fact (in ALL CAPS with multiple exclamation marks). Congratulations, you are recipient 16,747 of today's Urban Myth. CAUTION: Evil Clown or even Klaxon himself may sometimes spread false alarms just to stir up trouble.

http://redwing.hutman.net/~mreed/warriorshtm/klaxon.htm
Ach, ja die site! Grappig /herkenbaar.

WAARHEID, bijvoorbeeld, typisch geval vaneen allcaps-user
pi_58285192
woefieblaf topics
La to None
  donderdag 24 april 2008 @ 19:44:48 #14
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_58285566
quote:
Op donderdag 24 april 2008 19:22 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je de feestverlichting bedoelt?
Ons belastinggeld gaat op aan feestjes van Balkie en Bush !
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_58285662
Ah ja, de illuminatie. Heeft dat nog iets te maken met het 'the Illuminatus! trilogy"? Dat mensen denken dat dat boek echt is? Of is de naamsovereenkomst toeval? Gewoon een vraag, ik moet nog aan het boek beginnen namelijk .
pi_58285730
Mensen doe nu even mee, het gaat om de gezondheid en toekomst van ons en jullie en jullie kinderen. Als we dit geen halt toeroepen zullen we straks in een staat leven waar we zakgeld krijgen en de rest inleveren bij de overheid. Ik ben echt niet gek ook al denk ik anders dan de meeste van anderen. Maar we moeten iets doen voordat het te laat is!
pi_58285766
quote:
Op donderdag 24 april 2008 19:51 schreef WoefieBlaf het volgende:

Ik ben echt niet gek
Bewijs dit eens ...
“I'm in trouble because I'm normal and slightly arrogant. A lot of people don't like themselves and I happen to be totally in love with myself.”
  Boks-Chick donderdag 24 april 2008 @ 19:53:13 #18
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_58285769
Beste TS, voor een meer serieuzer publiek voor dit soort topics verwijs ik je naar ons forum Brave New World oftewel BNW welk gaat over:
Samenzwering, verborgen agenda's en geheime geschiedenis. De zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.

Daar komen je topics waarschijnlijk een stuk beter tot hun recht.

het linkje: Brave New World

lolwut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')