Tegen Feyenoord was Rosales ook altijd goed.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:44 schreef BonJovi het volgende:
[..]
nieuwe ROsales met hem speelde we Champions League en gaf assist op KJH tegen Interdat word weer CL
quote:Op donderdag 24 april 2008 19:44 schreef BonJovi het volgende:
[..]
nieuwe ROsales met hem speelde we Champions League en gaf assist op KJH tegen Interdat word weer CL
Sterker nog, hij scoorde zelfs tegen Inter.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:44 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Een echte spits zoals klaas hebben we niet hoor.. Leonardo vind ik niet goed genoeg en schiet er ook zeker geen 25 per seizoen in... Dus dit is een prima versterking.. Suarez in de spits is ook geen optie omdat hij zijn actie moet kunnen maken vanaf de zijkant.. En wat hebben we dan nog meer? Donald? Sarpong?quote:Op donderdag 24 april 2008 19:47 schreef Nashje het volgende:
Ik snap alleen ook niet hoe ze dan bij Cvitanich komen. Sulejmani zou leuk zijn als versterking, maar om daar meteen allemaal back-ups voor te gaan zoeken als het niet lukt? Zo krap zitten we niet in de aanvallers.
Maarja hier kun je dus wel het einde van Leonardo uithalen denk ik.
dan zie ik eigenlijk liever Rommedahl dan Leonardo vertrekken.quote:
Naja, zullen er wel een paar vertrekken. Luque krijgt denk ik nog wel een kans.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:47 schreef Nashje het volgende:
Ik snap alleen ook niet hoe ze dan bij Cvitanich komen. Sulejmani zou leuk zijn als versterking, maar om daar meteen allemaal back-ups voor te gaan zoeken als het niet lukt? Zo krap zitten we niet in de aanvallers.
Maarja hier kun je dus wel het einde van Leonardo uithalen denk ik.
van geel had zeker het telefoonnummer van de verkeerde zaakwaarnemer ingetoetstquote:Op donderdag 24 april 2008 19:57 schreef TiMPiN het volgende:
Als we nou de Luque van Deportivo hadden, dan had je me toch een voetballer...
Die was helemaal amateuristisch gescout. Een spits die gelegenheids rechtsbuiten was op een toernooi aantrekken als vleugelspeler.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:42 schreef Nashje het volgende:
Dan is dit dus definitief de nieuwe Rosales.
ja man, en de Davids van 8 jaar terugquote:Op donderdag 24 april 2008 19:57 schreef TiMPiN het volgende:
Als we nou de Luque van Deportivo hadden, dan had je me toch een voetballer...
Van Gaal hé, met z'n videoband.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die was helemaal amateuristisch gescout.
Joh, als je het zo zegt lijkt het net alsof Ajax niet meer kan scouten.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die was helemaal amateuristisch gescout. Een spits die gelegenheids rechtsbuiten was op een toernooi aantrekken als vleugelspeler..
Fuckquote:Op donderdag 24 april 2008 20:47 schreef tha_dark het volgende:
Ik heb hier wat rond geinformeerd want ik heb zelf nog niet heel veel wedstrijden van Banfield gezien dit jaar maar echt niemand hier is onder de indruk van onze nieuwe Argentijn... En ze lachen zich hier al helemaal dood dat wij er maar liefst 11 miljoen dollar voor hebben betaald! Dat belooft veel goeds.. :´)
Moreno!
Ik heb juist gelezen dat hij 1/3e van de goals van zijn club maakt.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:47 schreef tha_dark het volgende:
Ik heb hier wat rond geinformeerd want ik heb zelf nog niet heel veel wedstrijden van Banfield gezien dit jaar maar echt niemand hier is onder de indruk van onze nieuwe Argentijn... En ze lachen zich hier al helemaal dood dat wij er maar liefst 11 miljoen dollar voor hebben betaald! Dat belooft veel goeds.. :´)
Moreno!
screwedquote:Op donderdag 24 april 2008 20:47 schreef tha_dark het volgende:
Moreno!
Ja, bij Banfieldquote:Op donderdag 24 april 2008 21:08 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik heb juist gelezen dat hij 1/3e van de goals van zijn club maakt.
dat is al weer een heel ander perspectief..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |