quote:
114quote:
lol, Zuid eerste ring. Veel plezier.quote:
Ik denk dat we jouw beter kunnen herkennen aan de plek waar de ambulance zal arriveren.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je kan me herkennen aan mijn psv kampioensshirt.
Ach, als het maar gezellig is.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik denk dat we jouw beter kunnen herkennen aan de plek waar de ambulance zal arriveren.
Dat ligt helemaal in jou handenquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, als het maar gezellig is.
Had ik dan toch maar een kaartje voor 427 gepakt, had ik je op je kop kunnen spugen.quote:
Straks even kaarten halenquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Internetheldquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hopen dat je het warm krijgt en je vest even uit doetquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik doe hem wel aan. maar dan onder m'n vest
Van de Arena krijg je toch vanzelf een warm gevoel.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:19 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hopen dat je het warm krijgt en je vest even uit doet![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik denk dat we jouw beter kunnen herkennen aan de plek waar de ambulance zal arriveren.
Ben jij toevallig die gast, met z'n jas helemaal dichtgeritst zodat z'n psv-shirt niet zichtbaar was, die ik vorig jaar in de fanshop heel zachtjes tegen z'n zoon hoorde fluisteren: "Moet je een shirtje van Ajax hebben, kunnen we het begraven".quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Van de Arena krijg je toch vanzelf een warm gevoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |