Puur theoretisch gezien wel ja, maar geld is niet het enige dat telt. Spelers van het kaliber Huntelaar komen niet zo graag in Nederland spelen, of je moet ze zelf scouten/opleiden maar dan duurt het jaren voor ze er staan.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:29 schreef Blawh het volgende:
[..]
Denk je dat echt?
Voor 35 miljoen kun je zeker 3 echte toppers halen, als je 3 goede spelers haalt voor 35 miljoen dan ga je er in principe niet op achteruit als elftal.
Berg dan maar?quote:Op donderdag 24 april 2008 17:42 schreef devv05 het volgende:
[..]
Puur theoretisch gezien wel ja, maar geld is niet het enige dat telt. Spelers van het kaliber Huntelaar komen niet zo graag in Nederland spelen, of je moet ze zelf scouten/opleiden maar dan duurt het jaren voor ze er staan.
Klopt.quote:
Mja, die hadden we afgelopen zomer al moeten halen, ik snap niet waarom Ajax dat niet gedaan heeft. Nu krijg je 1) gezeik omdat ie toevallig bij Groningen speelt 2) je betaalt een veelvoud van het bedrag dat ie afgelopen zomer kosttequote:
Hij speelt anders wel voor Groningen hoor!quote:
Beter hoor ik eens een Nederlandse naam. Straks passen we in het rijtje PSV en Arsenal qua buitenlanders.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:40 schreef Nashje het volgende:
Voor 35 miljoen kun je Renato Augusto en Marcelo Moreno halen. Dat zou pas geil zijn.
Koevermans toch?quote:Op donderdag 24 april 2008 17:54 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Beter hoor ik eens een Nederlandse naam. Straks passen we in het rijtje PSV en Arsenal qua buitenlanders.Kom allemaal even brainstormen.
De Zeeuw? Raffie?
Rosenberg speelt niet verkeerd bij Werder hoorquote:Op donderdag 24 april 2008 17:52 schreef TornadoDK het volgende:
Berg = Rosenberg 2
Gewoon Dembele als aanspeelpunt met daar omheen Suarez en Sulejmani.
Boulahrouz!quote:Op donderdag 24 april 2008 17:54 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Beter hoor ik eens een Nederlandse naam. Straks passen we in het rijtje PSV en Arsenal qua buitenlanders.Kom allemaal even brainstormen.
De Zeeuw? Raffie?
De Zeeuw....quote:Op donderdag 24 april 2008 17:54 schreef Ordinair het volgende:
[..]
De Zeeuw? Raffie?
Ja, tof. 3 spitsen die samen 15 kansen nodig hebben om 1x te scoren.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:52 schreef TornadoDK het volgende:
Berg = Rosenberg 2
Gewoon Dembele als aanspeelpunt met daar omheen Suarez en Sulejmani.
maar die creeren ze ook zelf.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, tof. 3 spitsen die samen 15 kansen nodig hebben om 1x te scoren..
Van ajax.netwerk die het weer van ajaxupdate.nl hebbenquote:‘Sulejmani na playoffs naar Ajax’
Bronnen rondom Marco van Basten hebben bevestigd dat de komst van Miralem Sulejmani zo goed als rond is. De transfer zou bekend moeten worden gemaakt na de playoffs, waarin Ajax ironisch genoeg nog tegen de snelle aanvaller moet spelen. Met de overgang zou een bedrag van rond de 9 miljoen euro gemoeid zijn. Voorlopig is dit nog een ‘gerucht’, wanneer er meer bekend is komen we er uiteraard op terug.
Ja over Cruijf en Ajax, moet je snel kijken!quote:Op donderdag 24 april 2008 18:02 schreef _Mike_ het volgende:
Is er in het vorige topic nog iets spannends verteld? Ik ben te lui om het door te gaan lezen
Ik snap het niet he. Waarom halen ze hem niet? Gast heeft echt geweldig goede statistieken. Nee, komen ze met Cvitanich en Sulejmani.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Overigens is die Moreno echt een aanwinst. Waarom zou je die niet willen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |