Dat is precies het probleem van Opel!quote:Op zondag 17 mei 2009 21:00 schreef invine het volgende:
Jammer van het opel logo.. en hier waar ik woon rijden er al weer stuk of 10-20 van die insignia's rond.. vind ze niet echt speciaal ofzo.
Ach dat probleem hebben merken als Volkswagen en Ford ook, maar bij deze merken hoor je deze argumentatie nou nooit.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat is precies het probleem van Opel!. Doordat teveel mensen klakkeloos een nieuwe Opel kopen ("mijn ouders reden ook altijd Opel", "Opel is zo lekker betrouwbaar"), worden ook modellen die er redelijk uitzien al snel een Hema-rookworst.
Te gewoon, te Nederlands, te spruitjes.
én Mercedes én Bmw én Audi én Volvo én so on; kortom, zolang je niet met 'n +100.000¤ bak rondrijdt geldt dat voor elke auto, maw, het was 'n kulargumentquote:Op maandag 18 mei 2009 21:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ach dat probleem hebben merken als Volkswagen en Ford ook, maar bij deze merken hoor je deze argumentatie nou nooit.
Nee, dat is mijn persoonlijke mening.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:33 schreef misteriks het volgende:
én Mercedes én Bmw én Audi én Volvo én so on; kortom, zolang je niet met 'n +100.000¤ bak rondrijdt geldt dat voor elke auto, maw, het was 'n kulargument
ik heb het lijstje bij de hand (voor Belgie)quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn persoonlijke mening.
Opels worden te veel verkocht om nog speciaal te blijven. Die Insignia ziet er best puik uit, de nieuwe Astra naar verluid ook, maar als half Vinexnederland erin rond gaat rijden (misschien omdat ze te weinig avontuurlijk zijn) gaat het speciale/mooie/nieuwe heel snel van die modellen af.
Zeker modellen met zo'n (zeker voor Opel) uitgesproken design.
Zelfs de Renault Megane met die aparte kont werd op een gegeven moment gewoontjes.
Maar goed, dat is mijn persoonlijke mening.
tja, ik vind dan weer dat volvo, vw maar vooral audi altijd maar weer op hetzelfde design verdergaan. de "nieuwe" A4 is nog steeds maar 'n opgefriste versie van die van begin 2000.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bovendien gaan jullie in jullie argumentatie voorbij aan het feit dat veel andere merken eerder evolueren in hun design (kijk maar naar Volvo, Volkswagen) in plaats van elke 5 á 10 jaar een nieuwe vormtaal te introduceren zoals Opel.
Dan vallen overgangen in verschillende modellen minder op en gaat de nieuwigheid ook minder snel van nieuwe modellen af (juist omdat ze niet veel verschillen van de modellen ervoor).
Ook mijn persoonlijke mening natuurlijk.
Nee, jij vindt dat Opel weer sexy wordt. Dat is geen feit, maar een mening, daar veranderen geen 25 jaknikkende smilies iets aan. Vind ik.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:29 schreef misteriks het volgende:
tja, ik vind dan weer dat volvo, vw maar vooral audi altijd maar weer op hetzelfde design verdergaan. de "nieuwe" A4 is nog steeds maar 'n opgefriste versie van die van begin 2000.
dan heeft opel met z'n transfo van vectra naar insignia toch wel beter gedaan
of wat denk je van de golf 4/5 en 6 tgo vorige astra/huidige/nieuwe ?
alvast, itt wat sommigen nog steeds proberen te verkondigen; Opel wordt weer sexy hoor
Ben je echt van mening dat VW snel evolueert met zijn modellenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bovendien gaan jullie in jullie argumentatie voorbij aan het feit dat veel andere merken eerder evolueren in hun design (kijk maar naar Volvo, Volkswagen) in plaats van elke 5 á 10 jaar een nieuwe vormtaal te introduceren zoals Opel.
Dan vallen overgangen in verschillende modellen minder op en gaat de nieuwigheid ook minder snel van nieuwe modellen af (juist omdat ze niet veel verschillen van de modellen ervoor).
Ook mijn persoonlijke mening natuurlijk.
Nee, dan lees je mijn tekst dus niet.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:01 schreef Herr.Flick het volgende:
Ben je echt van mening dat VW snel evolueert met zijn modellen
Ik zie anders verdomd weinig verschil tussen de Golf 3,4,5, en 6
Verder als een update-tje komt het vaker niet, en zo ook niet veel anders met de passat!
Datzelfde heb je met alle 13 in een dozijn auto's. Op iedere nieuwe Golf ben ik al uitgekeken zodra hij in de showroom verschijnt.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Daarom gaat mijns inziens het nieuwe heel snel van Opel af en worden ze snel saai. Ook al omdat ze zoveel rondrijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |