abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69143110
quote:
Op zondag 17 mei 2009 21:00 schreef invine het volgende:
Jammer van het opel logo.. en hier waar ik woon rijden er al weer stuk of 10-20 van die insignia's rond.. vind ze niet echt speciaal ofzo.
Dat is precies het probleem van Opel! . Doordat teveel mensen klakkeloos een nieuwe Opel kopen ("mijn ouders reden ook altijd Opel", "Opel is zo lekker betrouwbaar"), worden ook modellen die er redelijk uitzien al snel een Hema-rookworst.
Te gewoon, te Nederlands, te spruitjes.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  maandag 18 mei 2009 @ 20:13:45 #102
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_69162673
tja, want iedereen roemt jou dat je zelf heel speciaal bent natuurlijk. Je steekt met kop en schouder boven die 6 miljard anderen
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_69165059
Het maakt echt geen fuck uit als iedereen een Insigia haalt, wat een geile bak.
pi_69167752
quote:
Op maandag 18 mei 2009 10:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Dat is precies het probleem van Opel! . Doordat teveel mensen klakkeloos een nieuwe Opel kopen ("mijn ouders reden ook altijd Opel", "Opel is zo lekker betrouwbaar"), worden ook modellen die er redelijk uitzien al snel een Hema-rookworst.
Te gewoon, te Nederlands, te spruitjes.
Ach dat probleem hebben merken als Volkswagen en Ford ook, maar bij deze merken hoor je deze argumentatie nou nooit.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 19 mei 2009 @ 15:33:50 #105
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_69191096
quote:
Op maandag 18 mei 2009 21:48 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ach dat probleem hebben merken als Volkswagen en Ford ook, maar bij deze merken hoor je deze argumentatie nou nooit.
én Mercedes én Bmw én Audi én Volvo én so on; kortom, zolang je niet met 'n +100.000¤ bak rondrijdt geldt dat voor elke auto, maw, het was 'n kulargument
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_69191220
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 15:33 schreef misteriks het volgende:
én Mercedes én Bmw én Audi én Volvo én so on; kortom, zolang je niet met 'n +100.000¤ bak rondrijdt geldt dat voor elke auto, maw, het was 'n kulargument
Nee, dat is mijn persoonlijke mening.
Opels worden te veel verkocht om nog speciaal te blijven. Die Insignia ziet er best puik uit, de nieuwe Astra naar verluid ook, maar als half Vinexnederland erin rond gaat rijden (misschien omdat ze te weinig avontuurlijk zijn) gaat het speciale/mooie/nieuwe heel snel van die modellen af.
Zeker modellen met zo'n (zeker voor Opel) uitgesproken design.
Zelfs de Renault Megane met die aparte kont werd op een gegeven moment gewoontjes.

Maar goed, dat is mijn persoonlijke mening.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_69191354
Bovendien gaan jullie in jullie argumentatie voorbij aan het feit dat veel andere merken eerder evolueren in hun design (kijk maar naar Volvo, Volkswagen) in plaats van elke 5 á 10 jaar een nieuwe vormtaal te introduceren zoals Opel.
Dan vallen overgangen in verschillende modellen minder op en gaat de nieuwigheid ook minder snel van nieuwe modellen af (juist omdat ze niet veel verschillen van de modellen ervoor).

Ook mijn persoonlijke mening natuurlijk.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_69191382
In het echt niet om aan te zien, typisch opel
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit > ajax.nl
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:25:31 #109
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_69195261
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 15:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Nee, dat is mijn persoonlijke mening.
Opels worden te veel verkocht om nog speciaal te blijven. Die Insignia ziet er best puik uit, de nieuwe Astra naar verluid ook, maar als half Vinexnederland erin rond gaat rijden (misschien omdat ze te weinig avontuurlijk zijn) gaat het speciale/mooie/nieuwe heel snel van die modellen af.
Zeker modellen met zo'n (zeker voor Opel) uitgesproken design.
Zelfs de Renault Megane met die aparte kont werd op een gegeven moment gewoontjes.

Maar goed, dat is mijn persoonlijke mening.
ik heb het lijstje bij de hand (voor Belgie)
in maart 2009 zijn 5091 nieuwe Opels ingeschreven
4061 volkswagens
2924 audi's
2606 bmw's
2425 mercedes en 1185 volvo's

Ik blijf erbij; diegene die denkt "luxe en speciaal" te zijn met z'n beemer, mercedes of audi komen van een kale reis thuis. Alvast, ik erger mij aan deze opmerking. als er veel van rondrijden wil het meteen zeggen dat het geen mooie wagen is ?
voor de insignia bvb, koop dan eentje met 'n OPC styling pack; heb je meteen weer 'n exclusiever model
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:29:34 #110
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_69195416
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 15:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bovendien gaan jullie in jullie argumentatie voorbij aan het feit dat veel andere merken eerder evolueren in hun design (kijk maar naar Volvo, Volkswagen) in plaats van elke 5 á 10 jaar een nieuwe vormtaal te introduceren zoals Opel.
Dan vallen overgangen in verschillende modellen minder op en gaat de nieuwigheid ook minder snel van nieuwe modellen af (juist omdat ze niet veel verschillen van de modellen ervoor).

Ook mijn persoonlijke mening natuurlijk.
tja, ik vind dan weer dat volvo, vw maar vooral audi altijd maar weer op hetzelfde design verdergaan. de "nieuwe" A4 is nog steeds maar 'n opgefriste versie van die van begin 2000.
dan heeft opel met z'n transfo van vectra naar insignia toch wel beter gedaan
of wat denk je van de golf 4/5 en 6 tgo vorige astra/huidige/nieuwe ?
alvast, itt wat sommigen nog steeds proberen te verkondigen; Opel wordt weer sexy hoor
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_69195620
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:29 schreef misteriks het volgende:
tja, ik vind dan weer dat volvo, vw maar vooral audi altijd maar weer op hetzelfde design verdergaan. de "nieuwe" A4 is nog steeds maar 'n opgefriste versie van die van begin 2000.
dan heeft opel met z'n transfo van vectra naar insignia toch wel beter gedaan
of wat denk je van de golf 4/5 en 6 tgo vorige astra/huidige/nieuwe ?
alvast, itt wat sommigen nog steeds proberen te verkondigen; Opel wordt weer sexy hoor
Nee, jij vindt dat Opel weer sexy wordt. Dat is geen feit, maar een mening, daar veranderen geen 25 jaknikkende smilies iets aan. Vind ik. .

Die nieuwe wagens van Opel zien er mijns inziens wel okay uit, maar IK VIND dat het speciale wat nieuwe Opels eventueel zouden kunnen hebben verloren gaat doordat ze zoveel rondrijden.
Als je over een jaar in een willekeurig kantoorpark rondrijdt denk je na 1000 Insignia's met OPC-pack toch niet meer "Wat een toffe auto eigenlijk!". IK zou dan denken "Mên, de zoveelste Isignia, boring!"
FOK! verstandig, lees een P.I.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:33:23 #112
3185 Adelante
To let it go now
pi_69201969
Dan neem je toch er toch gewoon één in een kek kleurtje, JK.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_69208780
Ja, OPC-blauw ofzo

pi_69216938
Het zal best een toffe auto zijn om te rijden, maar ik word hier niet echt warm van.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_69278302
In vergelijk met de Insignia vind ik maar weining spectaculairs op autogebied in die klasse.

Leasegezinmethondwanterkanzolekkerveelinmaarverdernietteapartdoenwantanderswordthetnetté-bakken
  maandag 25 mei 2009 @ 09:52:03 #116
58560 Oksel
Gezellig.
pi_69374102
Het is slim van Opel, meegaan met de hype. Waarom zelf iets bedenken? Dit model werkt, kijk maar naar BMW/Audi/Volvo. Van alles een beetje = verkoop!
  maandag 25 mei 2009 @ 18:01:14 #117
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_69389065
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 15:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bovendien gaan jullie in jullie argumentatie voorbij aan het feit dat veel andere merken eerder evolueren in hun design (kijk maar naar Volvo, Volkswagen) in plaats van elke 5 á 10 jaar een nieuwe vormtaal te introduceren zoals Opel.
Dan vallen overgangen in verschillende modellen minder op en gaat de nieuwigheid ook minder snel van nieuwe modellen af (juist omdat ze niet veel verschillen van de modellen ervoor).

Ook mijn persoonlijke mening natuurlijk.
Ben je echt van mening dat VW snel evolueert met zijn modellen

Ik zie anders verdomd weinig verschil tussen de Golf 3,4,5, en 6

Verder als een update-tje komt het vaker niet, en zo ook niet veel anders met de passat!

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_69391127
quote:
Op maandag 25 mei 2009 18:01 schreef Herr.Flick het volgende:
Ben je echt van mening dat VW snel evolueert met zijn modellen

Ik zie anders verdomd weinig verschil tussen de Golf 3,4,5, en 6

Verder als een update-tje komt het vaker niet, en zo ook niet veel anders met de passat!

Nee, dan lees je mijn tekst dus niet.
Waar andere merken (zoals Volkswagen en Volvo) in hun design evolueren, dus langzaamaan veranderen, verandert Opel eens in de 5 á 10 jaar de complete huisstijl. Daarom gaat mijns inziens het nieuwe heel snel van Opel af en worden ze snel saai. Ook al omdat ze zoveel rondrijden.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_69392582
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

Daarom gaat mijns inziens het nieuwe heel snel van Opel af en worden ze snel saai. Ook al omdat ze zoveel rondrijden.
Datzelfde heb je met alle 13 in een dozijn auto's. Op iedere nieuwe Golf ben ik al uitgekeken zodra hij in de showroom verschijnt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')